HSvensson Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 ...och behöver lite tips! Är inte 21 än så att festa eller spela är ju inget alternativ, tyvärr! Däremot vill jag ha lite tips på shower, gratis som svindyra, sköna butiker med mkt pokerstuffs osv osv.. Tacksam för det mesta i tipsväg för Vegas, tack på förhand! Citera
Jeg123 Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 ...och behöver lite tips! Är inte 21 än så att festa eller spela är ju inget alternativ, tyvärr! Däremot vill jag ha lite tips på shower, gratis som svindyra, sköna butiker med mkt pokerstuffs osv osv.. Tacksam för det mesta i tipsväg för Vegas, tack på förhand! Spice market buffe på planet hollywood, kostar $30 för en sjukt värd buffe, ännu värdare om du gillar tigerräkor och liknande. Åk ut till las vegas gun store och skjut lite vapen (ta bussen), köp dock inte det stora paketet som kostar $350, tyckte det var ovärt. Utan välj typ 3 vapen du vill skjuta med så landar du runt $100. Karuseller på stratosphere, finns 3st, tycker bara insanity var värd. Sedan kan du gå över till sahara och åka Speed, sjukt rolig! När du väl är där kan du passa på att äta en 5lbs burrito, den är huuuge. Såg massa tjockisar som gav sig på den, men alla failade. Åk ut till Universitet, dom har guidade tourer, skolan är sjukt stor, gick runt där lite på egen hand. Besök Caesar Palace och deras affärer, fans otroligt många, trodde först att det bara var några i närheten av rulltrappan, men finns betydligt fler. Fans även ett fett shoppingmall mittemot wynns tror jag, vet att Macys låg på ena sidan iaf. Åk på några outlets. Finns en stor affär med massa pokerstuffs nära stratosphere/sahara och finns några downtown. Att åka till downtown tycker jag är ovärt, men samtidigt ett ställe man måste varit på. Köp monorail ticket, tar dig mellan hotellen på strippen för en billig peng. EDIT: Shower, såg blue man group, den var bra, men tror det finns bättre och mer prisvärda. Du får räkna med runt $120 om du vill se den, kom i tid också, vi kom dit 30 min i förväg, svinlång kö! Jag ville see Peep Show med någon playboy brud, vet att det är 18+ för att gå på den. Citera
bjoelle Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Sitt på hotelrummet och gråt över att du inte är gammal nog för booze och gambling. (nej jag tänkte inte sluta att retas med dig för att du är för ung för vegas, men är i vegas) Citera
HSvensson Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 Mycket bra info Stort tack! Sitt på hotelrummet och gråt över att du inte är gammal nog för booze och gambling. (nej jag tänkte inte sluta att retas med dig för att du är för ung för vegas, men är i vegas) fu Citera
Recommended Posts