Zecon Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 Hej! Jag har försökt fixa rakeback till mitt nuvarande konto men tydligen så går inte det utan man måste göra det när man registrerar sig för att kunna få det, vilket jag inte förstår varför.. man borde väl belönas om man är lojal kund? Men i alla fall skulle det kunna gå att ta bort kontot sen regga ett nytt med samma namn och på så sätt få rakeback? Någon som vet? Tacksam för svar! PS. ursäktar om det e på fel del av forumet, var osäker på var jag skulle lägga det. Citera
Snusarn Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 beror mycket på vilken site det är, vissa godkänner att lägga på rb i efterhand men många inte. Citera
Zecon Postad 7 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2010 Nej, jag vet men unibet gör tydligen inte det , det jag undrar är om det fungerar att skapa nytt konto alltså radera det jag har nu sen göra ett nytt med RB ? är det möjligt? Citera
Secutor Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Jag tror inte det går o ordna sådär =), ja hade samma problem dock men lyckades lösa det på en annan site som självklart förstod att ja ville ha RB som lojal kund =) fick dessutom några %-extra hehe. Men unibet gör inte detta tyvärr. Citera
kalkyl Postad 22 Februari , 2010 Rapport Postad 22 Februari , 2010 Jag tror inte det går o ordna sådär =), ja hade samma problem dock men lyckades lösa det på en annan site som självklart förstod att ja ville ha RB som lojal kund =) fick dessutom några %-extra hehe. Men unibet gör inte detta tyvärr. Är det pokersajten själv som erbjuder rakeback eller är det en mellanhand som man måste registrera sig för att få det? Citera
Joeduck Postad 22 Februari , 2010 Rapport Postad 22 Februari , 2010 Din sambo får väl rakeback? Ingen ide att radera kontot bara för att hon ska spela. Det ser bara skumt ut. Citera
LuckyStar5.1 Postad 22 Februari , 2010 Rapport Postad 22 Februari , 2010 Min sambo har börjat spela på ftp eftersom jag inte har rb där, min bror på ett par andra siter... går att ordna men regga 2 namn på samma pga rb = problem ! Citera
Recommended Posts