Gå till innehåll

Rakeback


Dandy

Recommended Posts

Har hört talas om andra som har lyckats, vet inte om det stämmer då det är avlägsna rykten.

Annars finns det ett sätt att gå runt problemet, men det är inte riktigt rumsrent. Till detta är det bra att ha en flick/pojkvän. ;-)

 

Haha! Jag satsar på att hoppas på de avlägsna ryktena istället :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

finns nån tråd här på pf. dom har tydligen ett eget system för att räkna ut rakebacken på ftp. VIIIIDRIIIIIGT :S:S:S:S:S:S

 

(risken finns ju också att dom gör likadant på andra sajter)

Dom kör tydligen samma system på Unibet, så mest troligt gör dom väl likadant överallt.

 

Nä, skippa rakebacklovers, då det inte är svårt att hitta andra större seriösa aktörer som ger bättre deals än rakebacklovers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena,

 

Har varit i kontakt med rakebacklovers och fått detta svar:

 

Rakebacklovers har sedan 1 januari 2010 ändrat om sitt system på Full Tilt Poker och räknar nu ut rakebacken på ftp enligt följande sätt:

 

Net rake * 0.27 = rakeback

 

Dock har de inte hunnit bygga om detta i sitt system, men ska vara klart under nästa vecka.

 

Och för Unibet så är det Unibet själva som räknar ut rakebacken och rakebacklovers har inget med det att göra.

 

Enda rummen Rakebacklovers räknar ut rakebacken själva är Absolute Poker, Ultimatebet och Full Tilt Poker.

 

Så antar att Rakebacklovers regerade efter alla klagomål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick svar från supporten nu. Stod att dem inte erbjuder rakeback till spelare direkt från FTP, men att min spelarinfo hade skickats till rakebackpros och att det nu ska ta kontakt, så jag hoppas på det bästa! :-)

 

Och nu har jag RB på fulltilt genom rakebackpros, tog några dagar att få allt fixat dock, men du får alla instruktioner

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och nu har jag RB på fulltilt genom rakebackpros, tog några dagar att få allt fixat dock, men du får alla instruktioner

 

Grymt! Hoppas jag dem kontaktar mig inom kort igen då, för som sagt så sa dem ju häromdagen att jag nu står med i deras records och att de hör av sig direkt när det finns möjlighet för rakeback.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena,

 

Har varit i kontakt med rakebacklovers och fått detta svar:

 

Rakebacklovers har sedan 1 januari 2010 ändrat om sitt system på Full Tilt Poker och räknar nu ut rakebacken på ftp enligt följande sätt:

 

Net rake * 0.27 = rakeback

 

Dock har de inte hunnit bygga om detta i sitt system, men ska vara klart under nästa vecka.

 

Och för Unibet så är det Unibet själva som räknar ut rakebacken och rakebacklovers har inget med det att göra.

 

Enda rummen Rakebacklovers räknar ut rakebacken själva är Absolute Poker, Ultimatebet och Full Tilt Poker.

 

Så antar att Rakebacklovers regerade efter alla klagomål.

jag hoppas dom gular rakt ut ändå...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Konstigt.

 

Fullt tilt skickade vidare mitt ärende til RBpros för 1 år sen. Inget hände!

 

Nu skickade jag till Full tilt igen och dom säger bara att det är vidarebefodrat till RBpros igen. Har inte ens satt in pengar på mitt full tilt konto någonsin.

 

Seeegt.

 

 

Låter segt. Vet inte om alla får eller bara vissa och vilka kriterier som då gäller är ju väldigt svårt att veta. Men problemet kanske är att du just inte satt in pengar någonsin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konstigt.

 

Fullt tilt skickade vidare mitt ärende til RBpros för 1 år sen. Inget hände!

 

Nu skickade jag till Full tilt igen och dom säger bara att det är vidarebefodrat till RBpros igen. Har inte ens satt in pengar på mitt full tilt konto någonsin.

 

Seeegt.

 

Aldrig spelat på kontot?

Öppna nytt då, jag rekommenderar via Rakerebate eller Raketherake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aldrig spelat på kontot?

Öppna nytt då, jag rekommenderar via Rakerebate eller Raketherake.

 

Jag fick 22$ från poker.se men aldrgi satt in osv, vågar man starta nytt konto med samma uppgifter? Vad kan hända som värst, att dom bannar mig ? vågar man sätta in 300$ och skaffa rb och få bonus eller ska jag skippa det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick 22$ från poker.se men aldrgi satt in osv, vågar man starta nytt konto med samma uppgifter? Vad kan hända som värst, att dom bannar mig ? vågar man sätta in 300$ och skaffa rb och få bonus eller ska jag skippa det?

 

Då kanske det kan vara knepigare...och inte helt korrekt att skapa ett nytt. Jag är inte säker.

 

Men om bara ett konto är skapat i ditt namn och med en mail-adress, men inga insättningar eller uttag gjorts så ser jag inga problem att skapa ett nytt konto (kanske med annan mail-adress). Jag menar, teoretiskt kan ju vem som helst ha skapat det första kontot i ditt namn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Har ett jättegammalt konto på Full Tilt utan rakeback, mailade och bad om att få rakeback men fick svaret att jag har en affiliate som inte ger rakeback och att de inte kan byta min affiliate... Kan för övrigt vara pf som är min affiliate, ingen aning om vilken sida som annars skulle vara det.

 

Någon som har nåt bra tips på vad jag kan göra? (det uppenbara att regga nytt konto undviker jag helst)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...