Gå till innehåll

Headsup NL50 och NL100 -_-


nudie

Recommended Posts

Okej, tack så mycket! Kollade lite på Everests HU-bord och satan vad folk spelade dåligt på 1/1. Tighta på knappen och många som openlimpade. Har fört att det är FTP och Cereus (Absolute, Ultimate Bet) som gäller för HU? Eller vilken sida skulle du rekommendera? Tänker på nivåerna NL25-NL100 och en kombination av dåliga spelare och bra RB.

 

fulltilt och ongame rekommenderas. Inte testat UB och det sa kan itne utala mig.

 

 

Sorry har precis installerat windows 7 utan svenska, ska fixas snart dock!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 151
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Danke.

 

Lycka till imorgon då.

 

Tackar!

 

 

Blev spel inatt. Kollade UFC109 och 4tablade 0.15/0.30 SH.

Headsupspelet har gjort mitt sh spel klart mer intresantare8-). Spelade riktigt löst och jävlades endel. Vilket jag till en början fick smaka på då jag tappa 3-4 bi. Stängde ner till två bord och börjar plocka A-händer samtidigt som jag med min image jag byggt upp får betalt av alla. Kliver av borden runt 7.30 med 230 dollar på ett och slutar totalt 100 plus.8-)

 

 

Nu blir det mer grind!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar!

 

 

Blev spel inatt. Kollade UFC109 och 4tablade 0.15/0.30 SH.

Headsupspelet har gjort mitt sh spel klart mer intresantare8-). Spelade riktigt löst och jävlades endel. Vilket jag till en början fick smaka på då jag tappa 3-4 bi. Stängde ner till två bord och börjar plocka A-händer samtidigt som jag med min image jag byggt upp får betalt av alla. Kliver av borden runt 7.30 med 230 dollar på ett och slutar totalt 100 plus.8-)

 

 

Nu blir det mer grind!

 

Snyggt! ta det försiktigt bara! Lätt att börja överspela och spewa när man hoppar från HU till SH :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt! ta det försiktigt bara! Lätt att börja överspela och spewa när man hoppar från HU till SH :)

 

Hehe jo jag har märkt det8-).

 

 

 

Har spelat lite, Började med att insta droppa 3 buy in. Jobba ikapp till minus 1 typ, sen höll jag på att spricka av ilska, har inte tiltat på länge men här hade fan helvetet brutit lös men fick tillbaka pengarna snabbt av den som tilta mig.

 

 

Ska dra o träna så hinner inet posta hhs men har iallafall J8. Synar, flopp JJ4. Checkraisar till 5. Han synar. turn 7. Betar på 10 dolalr, syn. River K, jag går all in. Han snapar med A6off.:shock:

 

 

Så efter det tiltar han såklart lös och jag synar all in med AQ han drar in 6a på river med 68. Sen två händer efter sätter han hålstege på turn när jag har KK. Wips så har han 130 dollar. Sen lyckas jag få tillbaka en 140 pott med 99 på 92K, checkraisar till $10(TILT:roll: ). Får syn, turn 2. Betar på halvpott han ställer jag synar. han har K10 och jag får vinna. Pjuh! Kallsvetten var sjuk där ett tag.

 

-40 tot idag.

 

 

Nu blir det gym sen mer spel, tja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

400 kr satt på under 56.5 poäng på superbowl. Bara 5 matcher av drygt 40 eller vad det var har slutat över 56,5 poäng i superbowl. Brukar va tight spel osvosv, samtidigt har båda lagen riktigt scorig offence tydligen enligt brorsan, men vafan lät som ett bra spel för en som knappt kan något:-).

 

Blir poker nu tills superbowl, kanske kör på någon turre samtidigt:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

400 kr satt på under 56.5 poäng på superbowl. Bara 5 matcher av drygt 40 eller vad det var har slutat över 56,5 poäng i superbowl. Brukar va tight spel osvosv, samtidigt har båda lagen riktigt scorig offence tydligen enligt brorsan, men vafan lät som ett bra spel för en som knappt kan något:-).

 

Blir poker nu tills superbowl, kanske kör på någon turre samtidigt:)

Vad är oddsen på det? Blir till att följa själv hemma vid datorn. Vaknade 15.00 idag så kommer inte kunna somna förrän tidigast 4-5 imorgon och då borde Super Bowl vara över. Startar vid midnatt eller? Får fixa en nötig stream.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är oddsen på det? Blir till att följa själv hemma vid datorn. Vaknade 15.00 idag så kommer inte kunna somna förrän tidigast 4-5 imorgon och då borde Super Bowl vara över. Startar vid midnatt eller? Får fixa en nötig stream.

 

1.91 på bwin. Japp 00:00 tror jag. Om du har kanal 6 går den ju där annars.

 

 

Super tilt dag. Ush fy blä. Första gången på väldigt länge som jag verkligen känner mig riktigt frustrerad och tiltad. Minus totalt 130 på fulltilt och 170 på ongame, så ca 6 bi ner. Åkte på några rejäla beats i 200bb potter mot hålstege och stegdrag som satt mot topppar och tvåpar, nötstege mot kåk. Sen så kan jag inte förneka att jag spelat riktigt dåligt på slutet. Borde lagt ner mycket tidigare. Aja det är bara att ta och komma igen imorgon med nya krafter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, pma.

 

Haha, nedå jag vann ju själv på samma men lite mindre stakes men:-)

 

 

Somnade efter andra quarten på superbowl, fail! :( Vaknade upp lagom vid 04:00 då det var priscermoni. Såg iallafall att mitt spel gick in, kul kul.

 

plus 50 på morgonsession, nu blir det lite fifa sen får jag se om det blir mer spel ska bort senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, nedå jag vann ju själv på samma men lite mindre stakes men:-)

 

 

Somnade efter andra quarten på superbowl, fail! :( Vaknade upp lagom vid 04:00 då det var priscermoni. Såg iallafall att mitt spel gick in, kul kul.

 

plus 50 på morgonsession, nu blir det lite fifa sen får jag se om det blir mer spel ska bort senare.

 

Det vara ganska lugnt med "våran" bet hela tiden. Men blev lite spännande i slutet då chansen fanns att de skulle spricka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det vara ganska lugnt med "våran" bet hela tiden. Men blev lite spännande i slutet då chansen fanns att de skulle spricka.

 

Japp kändes ju så under den tiden innan jag somna iaf:).

Så nu har jag 1 upp på spikspel, så nästa gång du hittar ett riktigt bra spel är du skyldig att posta den i min db så jag kan rygga;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutar nu. Plus en 20 dollar till. Tror jag är drygt 100 dollar plus totalt, har helt glömt bort vad rullen stod i när jag började spela idag och vad den stått i senaste dagarna.:shock: Har inte PT3 installerat sen jag formatera datorn heller.

 

 

Dagens onödigaste hand och bluff, idioti på högsta nivå.:

 

Hand #52597151211 begins at 2010/02/10

Dealing down cards

Dealt to sannythai [Qs 8h]

sannythai posts the big blind of $0.50

F00LPR00F posts the small blind of $0.25

F00LPR00F raises to $1.50.

sannythai calls $1.

Dealing Flop [9s Ks 7d]

sannythai checks.

F00LPR00F bets $2.

sannythai calls $2.

Dealing Turn [3s]

sannythai checks.

F00LPR00F bets $4.

sannythai raises to $12.

F00LPR00F calls $8.

Dealing River [2h]

sannythai bets $32.

F00LPR00F calls $31.75, and is all-in.

sannythai shows [Qs 8h]

sannythai has High Card, King

F00LPR00F shows [As 7s]

F00LPR00F has Flush, Ace High

F00LPR00F wins $93.50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-160 på morgonsessionen. Ibörjan var det riktigt oflyt bara anser jag sen kom semitilten fram, och i slutet började jag få grepp om det och kände vändningen komma och fick in det med JJ på 1062 bräda mot 77 som satt sin 2-outare river. Då sket jag i det. Har lite o stå i nu. Det enda positiva jag kan känna är att jag inte längre blir lika berörd när jag förlorar ett par buy in. Förr kunde jag sluta efter att ha tappat typ $50 och tyckte det var mycket. Så det är ju något positivt iaf. Sen ska man ju såklart sluta när man spelar dåligt.

 

Mer spel senare, testar nog en session på fulltilt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...