Gå till innehåll

Nya siten!


sostlind

Recommended Posts

Det återstår ju att se, men det som är illa är att man inte minns hur mycket man hade mer än ungefär, vilket gör att man förlorar kontrollen, vilket inte känns stabilt, undrar när man förlorar kontrollen över sina egna tillgångar hos dem oxå? nåja tror väl inte det kommer komma till det, men känns inte bra iallafall. :roll:

 

Jaja blir gladare av att spela lite!! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 77
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alla transactions har ju försvunnit! Hur ska jag nu veta hur mkt o när jag vunnit för min statistik! ORDNA! Har jag fört statistik i 1 år på 24h utan avbrott så vill jag inte gärna sluta för att någon inte orkat importera en databas för senaste månaden!

 

Trolla detta så är ni snälla.

 

Maila mig så plockar jag upp det. stefan.ostlind@IGNORE24hpoker.com

Detta är ett allmänt problem, inte bara med transaktioner före uppgraderingen. Spelar man idag så kommer ingen information heller. likadant för alla antar jag. Saknar mina transaktioner. :( Det är ju kul att se hur mycket man vunnit varje dag. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle tro att VIP-poängen på något sätt är "gömda" snarare än förlorade. Skulle ju vara otroligt illa om B2B hade lyckats slarva bort poängen för alla som har konto hos någon av de sajter som använder deras cashier.

Det går ju fortfarande att använda dem i pokerklienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp det där med VIp-poäng är mycket konstigt att det inte finns tillgängligt.

 

 

Sedan önskar jag att att de fixar Java-klienten så att den fungerar med Java 5 - speciellt när man klickar på en person vid bordet så sker många konstigheter och man måste starta om klienten - dåligt kodat.

 

Jag skulle kunna fixa det själv om jag hade haft tillgång till källkoden till klienten.

Hmm.. klienten använder den medföljande java-versionen. Det är inte så att du flyttat på din klient eller nåt?

/s

 

Jag kör rena javaversionen - eftersom jag sitter på Linux - med följande lilla skript:

 

 

#!/bin/bash

java -classpath pokerclient.jar:resources.jar:updater.jar:ext-resources.jar ui.PokerClientApp

 

 

Funkar förutom den konstigheten när man klickar på motståndaren och man inte får något ljud.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp börjar bli lite jobbigt nu, trolla :)

Känns helt klart som dom vore vara prioritet på transactionsen!

 

I övrigt blev siten mkt snyggare, men släpper man något nytt så ska det rullas ut färdigt kan man tycka. Man vill inte att kunder ska vara utan funktionalitet som man är van vid, trodde det skulle ordnas direkt nästa dag men nu har det ju dröjt vilket gör sidändringen går från bra till dålig overall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla transactions har ju försvunnit! Hur ska jag nu veta hur mkt o när jag vunnit för min statistik! ORDNA! Har jag fört statistik i 1 år på 24h utan avbrott så vill jag inte gärna sluta för att någon inte orkat importera en databas för senaste månaden!

 

Trolla detta så är ni snälla.

 

Maila mig så plockar jag upp det. stefan.ostlind@IGNORE24hpoker.com

Detta är ett allmänt problem, inte bara med transaktioner före uppgraderingen. Spelar man idag så kommer ingen information heller. likadant för alla antar jag. Saknar mina transaktioner. :( Det är ju kul att se hur mycket man vunnit varje dag. :D

 

ni får detailed transactions på tisdag. De senaste 50.

/s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det återstår ju att se, men det som är illa är att man inte minns hur mycket man hade mer än ungefär, vilket gör att man förlorar kontrollen, vilket inte känns stabilt, undrar när man förlorar kontrollen över sina egna tillgångar hos dem oxå? nåja tror väl inte det kommer komma till det, men känns inte bra iallafall. :roll:

 

Jaja blir gladare av att spela lite!! ;)

 

VIPsen har du kvar. Tisdag kommer det upp synligt. Om man bara har lite grann med VIPs kan man i mellantiden försöka registrera sig på på en VIP-turnering som kostar lite mer än man har och då få ut saldot. Sorry about this guys. Tisdag alltså.

 

Att betala avgift för VIPs går fortfarande. Ska kolla problem med att det inte syntes hur mycket man tjänat in.

 

/s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ni får detailed transactions på tisdag. De senaste 50.

 

50? Det har man ju på en dag med lite lir?

Nu (förut) är det ju senaste 500 och det tycker jag är lite det också, speciellt om man köper in sig fullt till borden hela tiden när man har mindre än max-inköp på NL-borden.

 

Vad finns det för anledning att man ska inte få se alla sina transactions? Ska man behöva kopiera ut dom till ett text-dokument varje dag då eller?

Är ni rädda att folk ska se hur mkt dom verkligen pyntar in o förlorar? :))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ni får detailed transactions på tisdag. De senaste 50.

 

50? Det har man ju på en dag med lite lir?

Nu (förut) är det ju senaste 500 och det tycker jag är lite det också, speciellt om man köper in sig fullt till borden hela tiden när man har mindre än max-inköp på NL-borden.

 

Vad finns det för anledning att man ska inte få se alla sina transactions? Ska man behöva kopiera ut dom till ett text-dokument varje dag då eller?

Är ni rädda att folk ska se hur mkt dom verkligen pyntar in o förlorar? :))

 

För tillfället är det antalet vi får levererat av B2B. Jag kommer att erbjuda mer i framtiden. Måste bara gå genom rätt rutiner.

 

/s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sostlind: Hur skall ni kompensera oss för att man inte kan göra Cash-outs med VIP points denna vecka då?? VÄLDIGT irriterande, nu kommer jag ju hinna tilta bort allt på kontot och det blir ju då erat fel!! =)

 

eller har jag missat hur man gör eller???? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan grej. Förrut så kunde man klicka på vem som vunnit badbeatjackpott och få se handhistoryn över den handen, men det verkar inte gå längre. Var lite nyfiken på den som föll ut igår på över 12 000 Euro, loggade in på sidan men man kunde inte få fram detta som gick förrut.

 

Bara en liten kul sak som jag uppskattade.

 

mvh

zeb_sthlm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sostlind: Hur skall ni kompensera oss för att man inte kan göra Cash-outs med VIP points denna vecka då?? VÄLDIGT irriterande, nu kommer jag ju hinna tilta bort allt på kontot och det blir ju då erat fel!! =)

 

eller har jag missat hur man gör eller???? :roll:

 

Jag kunde casha ut "free of charge" trots att jag inte var berättigad till det :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sostlind: Hur skall ni kompensera oss för att man inte kan göra Cash-outs med VIP points denna vecka då?? VÄLDIGT irriterande, nu kommer jag ju hinna tilta bort allt på kontot och det blir ju då erat fel!! =)

 

eller har jag missat hur man gör eller???? :roll:

 

Jag kunde casha ut "free of charge" trots att jag inte var berättigad till det :twisted:

 

För mig var det precis tvärtom..

Först fick jag gratis casha till "credit card" och sen när jag skulle ta ut resten till mitt bankkonto ville dom ha 10E ?! Båda gjordes direkt efter varandra.. Hemskt störande..

 

Sen håller jag med om att det är helt fel att lägga upp nån slags testversion, som om man inte blivit nog misshandlad av 24h genom serveravbrott stup i kvarten senaste halvåret..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det var samma för mig att första transaktionen var gratis, men det skulle jag haft endå, eftersom det var 1 månad sedan den förra!! 1 fritt uttag per månad gäller ju!! men nu sitter jag med ÖVER 800 i VIP( inte för att jag kan se det exakt) men tittar jag på X-antal dagar bakåt sedan senaste vip uttag så har jag spelat in mer än 800VIP, och inte i ***** kan jag casha ut nått med VIP poäng för det!!! så nu sitter jag strandad med för mycket pengar på klienten över helgen ofrivilligt!! ILLA!!!! :evil:

 

Och inte i ***** tänker jag betala 10€ heller, av princip skäl tänker jag inte ge er massa gratis pengar, ni får nog nog som det är!! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och inte i ***** tänker jag betala 10€ heller, av princip skäl tänker jag inte ge er massa gratis pengar, ni får nog nog som det är!! ;)

 

Kontakta pokerforums kontakt på 24h efter att du gjort uttaget och pröjsat €10. De fixar säkert till det efteråt. Jag kan ju inte lova något, men med största säkerhet så drar de VIP av dig och du får tillbaka dina €10. Annars skickar vi QoS på dem. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och inte i ***** tänker jag betala 10€ heller, av princip skäl tänker jag inte ge er massa gratis pengar, ni får nog nog som det är!! ;)

 

Kontakta pokerforums kontakt på 24h efter att du gjort uttaget och pröjsat €10. De fixar säkert till det efteråt. Jag kan ju inte lova något, men med största säkerhet så drar de VIP av dig och du får tillbaka dina €10. Annars skickar vi QoS på dem. ;)

 

Det är ganska ledsamt att behöva kontakta supporten för tredje gången om samma problem, visst fixar dom säkert till det (igen) men det tar tid och energi, såna här saker ska fungera automatiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan grej. Förrut så kunde man klicka på vem som vunnit badbeatjackpott och få se handhistoryn över den handen, men det verkar inte gå längre. Var lite nyfiken på den som föll ut igår på över 12 000 Euro, loggade in på sidan men man kunde inte få fram detta som gick förrut.

 

Bara en liten kul sak som jag uppskattade.

 

mvh

zeb_sthlm

 

Tack, jag ordnar till i framtiden.

 

/s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...