Gå till innehåll

Smooger - Typ deff


smooger

Recommended Posts

Alla händer ser väl ganska standard ut men nyfiken på KK handen.

Inte visa styrka när du bara synar hans raise preflop?

På turn sitter ju eventuellt färgdrag och överkort till kungarna, hur går tankarna när du då ställer in?

Det måste ju varit det absolut sista kortet du ville se den handen?

 

Standard att bara syna in sig med KK pre, iaf mot regs.

 

Turn kortet e värdelöst, men kan inte låta han se ett gratis kort med den brädan. Tror jag leder här väldigt ofta ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 600
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det jag tänkte på var iofs första KK handen, andra e jag nöjd med.

 

röv start på månaden...

 

Men grym start idag, bara 800€ under ev första 100 händerna!

 

:shock:

är pushen för värde eller bluff?

om du bluffar, varför bluffa? om det är för värde; vilka sämre händer tror du synar dig på turn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, så hårt vare inte :P

 

sluta va "offline" på msn

 

Ingen skallning av poolbotten mao? :)

Offline på msn och ljudlös på mobilen iz how i rollz.

 

:shock:

är pushen för värde eller bluff?

om du bluffar, varför bluffa? om det är för värde; vilka sämre händer tror du synar dig på turn?

 

Är väl en sån hand då alla andra alternativ suger, att ai:a för att skydda sin hand är det minst dåliga alternativet efter c/c, c/f osv. Bra spelat även om jag själv nästan alltid spelar c/c i samma läge :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen skallning av poolbotten mao? :)

Offline på msn och ljudlös på mobilen iz how i rollz.

 

 

 

Är väl en sån hand då alla andra alternativ suger, att ai:a för att skydda sin hand är det minst dåliga alternativet efter c/c, c/f osv. Bra spelat även om jag själv nästan alltid spelar c/c i samma läge :)

 

Det va typ så jag resonerade, tror att jag nästan aldrig får syn av något här. Vill aldrig se en river här, som han oxå har möjlighet att få bort mig från. Bluff lr value kan man ju fråga sig, I'm fishy...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det va typ så jag resonerade, tror att jag nästan aldrig får syn av något här. Vill aldrig se en river här, som han oxå har möjlighet att få bort mig från. Bluff lr value kan man ju fråga sig, I'm fishy...

 

Har en lång intressant diskussion med shahin om handen atm :) Tror att jag gillar mitt tänk men är antagligen antingen borderline eller basic som vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag va typ nöjd med att jag pushade turn : / Men efter kommentarerna får jag nog tänka om lite...

 

Tog liten eftermiddags nap. Satt uppe o grinda till klockan 04 för att mildra vad som hade varit rekordback. Samtidigt som jag var tvungen att gå upp klockan 9, hade träning klockan 11.

 

Nu blire mer grind

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3D? Det var inte 3D på visningen du/vi såg. :mrgreen:

 

haha, vi var väl inte på samms då:rolleyes:

 

Plussat på samtliga sajter idag. Inga astronomiska summor direkt, men känns jävligt nice.

 

Ni vet hur man kan dra mat typ genom munnen och ut genom näsan... När jag käkade tidigare idag råkade jag typ sätta i halsen när jag skulle svälja och hostade till så att mat fastnade där emellan. man kände att något inte borde vara där men kunnde inte göra så mkt. Nös ut en bit mat efter ett tag o en en till, då trodde jag att det var lugnt. Men typ 2minuter senare så kände jag hur något började rinna i näsan, obv vare blod :S:s:s När papperstussen gjort sitt o blödandet hade slutat så kände att det fortfarande var något uppe i näsan som inte var naturligt. Tillsut fick jag ut en STOR jävla röd kyckling bit, very nice! :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, vi var väl inte på samms då:rolleyes:

 

Plussat på samtliga sajter idag. Inga astronomiska summor direkt, men känns jävligt nice.

 

Ni vet hur man kan dra mat typ genom munnen och ut genom näsan... När jag käkade tidigare idag råkade jag typ sätta i halsen när jag skulle svälja och hostade till så att mat fastnade där emellan. man kände att något inte borde vara där men kunnde inte göra så mkt. Nös ut en bit mat efter ett tag o en en till, då trodde jag att det var lugnt. Men typ 2minuter senare så kände jag hur något började rinna i näsan, obv vare blod :S:s:s När papperstussen gjort sitt o blödandet hade slutat så kände att det fortfarande var något uppe i näsan som inte var naturligt. Tillsut fick jag ut en STOR jävla röd kyckling bit, very nice! :oops:

 

Du åt sedan upp denna mat antar jag? Tänk på barnen i afrika.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart enoutad idag, de va sjukt. 73 mot 77 på 334flopp.

 

Dagens goda gärning va när jag gav Sören en monster fisk på nl400, hade hämtat igen mitt back mot honom och jag höll på att dö av hunger.

 

edit: Bayern vidare i CL, viktigt.

 

LOL! Blev enoutad 2 ggr idag mot SAMMA KILLE, båda ggrna var obv för inköp. Hittar bara ena hhn men postar den iaf. Bara så att du inte kan wajna liksom...

 

***** Hand History for Game 2160237063 ***** (IPoker)

$400.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, March 09, 03:57:25 ET 2010

Table Masterplan (No DP Heads Up) (Real Money)

Seat 8 is the button

Seat 3: HERO ( $400.00 USD )

Seat 8: edvard1984 ( $991.32 USD )

edvard1984 posts small blind [$2.00 USD].

HERO posts big blind [$4.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to HERO [ :Jc::Tc: ]

edvard1984 raises [$10.00 USD]

HERO raises [$36.00 USD]

edvard1984 calls [$28.00 USD]

** Dealing Flop ** [ :Jd:, :6c:, :9c: ]

HERO bets [$52.00 USD]

edvard1984 calls [$52.00 USD]

** Dealing Turn ** [ :Ts: ]

HERO bets [$104.00 USD]

edvard1984 raises [$899.32 USD]

HERO calls [$204.00 USD]

** Dealing River ** [ :Ah: ]

edvard1984 wins $1390.32 USD from main pot

edvard1984 shows [:Th:, :Td: ]

 

 

Och Bayern är din konkurrent. Vidrigt att sympatisera med dom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL! Blev enoutad 2 ggr idag mot SAMMA KILLE, båda ggrna var obv för inköp. Hittar bara ena hhn men postar den iaf. Bara så att du inte kan wajna liksom...

 

***** Hand History for Game 2160237063 ***** (IPoker)

$400.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, March 09, 03:57:25 ET 2010

Table Masterplan (No DP Heads Up) (Real Money)

Seat 8 is the button

Seat 3: HERO ( $400.00 USD )

Seat 8: edvard1984 ( $991.32 USD )

edvard1984 posts small blind [$2.00 USD].

HERO posts big blind [$4.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to HERO [ :Jc::Tc: ]

edvard1984 raises [$10.00 USD]

HERO raises [$36.00 USD]

edvard1984 calls [$28.00 USD]

** Dealing Flop ** [ :Jd:, :6c:, :9c: ]

HERO bets [$52.00 USD]

edvard1984 calls [$52.00 USD]

** Dealing Turn ** [ :Ts: ]

HERO bets [$104.00 USD]

edvard1984 raises [$899.32 USD]

HERO calls [$204.00 USD]

** Dealing River ** [ :Ah: ]

edvard1984 wins $1390.32 USD from main pot

edvard1984 shows [:Th:, :Td: ]

 

 

Och Bayern är din konkurrent. Vidrigt att sympatisera med dom...

 

Mannen det där är ingen tvåoutare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol Niklas, det e bara du som e fisk som får in det när du ligger under.

 

Ang. Bayern har jag nog skrivit det nånstanns, önskar alla tyska lag välgång i de europeiska cuperna för att Tyskland ska få 4 CL platser. Och därmed öka chansen för Bremen att få spela CL. Extra viktigt att de slår ut just ett italienskt lag, hoppas inget av dem går vidare till kvarten:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folk verkar ha haft en del PF drömmar nu på senare. Nu har även jag hamnat i det träsket.

 

Drömde att NiklasVegas körde runt mig i sin Audi Q7 som hade ratten på hödersida. Och att jag satt i ett rum med Izy och Maxwell när en Varg bankade på fönstret vilket ledde till en diskussion om vargar är farliga eller inte:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår kväll/natt kom det in en fisk med 40$. Det tog två filmer att ta dessa pengar från honom(The road och Year one). Som mest va han uppe på 600, var riktigt jävla segt. Han limpade 95% av händerna och spelade allmänt kasst, men lyckades ändå vinna alla potter... Rejkades bara bort drygt 200$ men han lämnade tillslut tom. Tär väldigt mkt på psyket när fisken får upp otroliga stackar, sitter mest och oroar mig för att han ska lämna.

 

Inte mkt action idag, även om jag inte väntat spec. länge.

 

Lirat 18k händer so far i Mars, siktar på 45-50k.

 

Year one verkade inte vara speciellt bra på förhand men hade den på datorn. Tyckte den var helt okej faktiskt, kanske för att jag hade så låga förväntningar.

 

Mer grind senare, middag snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...