Gå till innehåll

Smooger - Typ deff


smooger

Recommended Posts

Fan va jag e dålig på att få in volym, måste skärpa mig! Har börjat spela lite Heroes 5 som jag hittade här hemma, kommer väl inte direkt hjälpa grinden dock:-(

 

Innebandy idag, ska bli jävligt kul. Va ju ett tag sen nu.

 

Längtar som fan till GC just nu, vardag suger...

 

Bundesliga drar igång i helgen, var nog bra med ett uppehåll då Bremen gick rätt kallt på slutet, jobba CL plats! Skulle va en riktig bad beat om Özil inte vill skriva något nytt kontrakt, som han gjorde med Shalke, ryktas tyvärr om det:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 600
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Droppade förbi CC igår med laafi och en IRL polare för lite liveslask. Träffade på CC regsen Sören o Vegas samt en inflygen Gheewiz. Är helt övertygad om att det inte går att plussa på livepoker, standard att alla suger och att jag backar...blääää.

 

Fan va svårt det ska va att motivera sig till grind, spelar ju ingenting. Vill bara till GC, men här är en hand jag spelat iaf. Mot en relativt passiv fi, bra dåligt?

 

IPoker Network $1.00/$2.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 481585

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

BB: $218.00

Hero (BTN/SB): $213.60

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is BTN/SB with 3 :diamond: K :spade:

Hero raises to $6.00, BB calls $4

 

Flop: ($12.00) 9 :heart: K :diamond: 7 :spade:(2 players)

BB bets $12.00, Hero calls $12

 

Turn: ($36.00) 8 :spade:(2 players)

BB bets $18.00, Hero calls $18

 

River: ($72.00) J :spade:(2 players)

BB bets $18.00, Hero raises to $177.60

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bör väl kanske kännas ganska soft att bara syna med dom oddsen?

Han lär väl inte vika stegen ändå ?

 

I know, men känns som att man alltid e slagen i dom lägena. Han vill bara komma till en billig showdown med det där betet och borde rimligtvis inte ha färg lr stege, men jag kanske kanske riskerar för mycket när jag ändå har SD value.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte sträcka ut armarna ordentligt, riktigt irriterande. Var som att ha högerarmen i mitella imorse...

 

Inlett de två senaste sessionerna med att torska AKvsAK o AA ai pre. Suger riktigt jävla hårt att börja i uppförsbacke.

 

Lyckas inte styra upp snygga hhs från ongame

 

Seat 8: Hero ($281.60)

Seat 10: Zero ($359.60)

Zero posts small blind ($1)

Hero posts big blind ($2)

---

Dealing pocket cards

Dealing to Hero: [4h, 8h]

Zero raises $3 to $4

Hero calls $2

--- Dealing flop [7h, 3h, 4s]

Hero checks

Zero bets $6

Hero raises $17 to $17

Zero calls $11

--- Dealing turn [Js]

Hero checks

Zero bets $28

Hero calls $28

--- Dealing river [9d]

Hero checks

Zero bets $95

Hero calls $95

---

Summary:

Main pot: $288 won by Zero ($287)

Seat 8: Hero ($137.60), net: -$144

Seat 10: Zero ($502.60), net: +$143, [9c, 5h] (PAIR NINE)

 

Sen tiltade o spelade den här snygga handen:roll:

 

Seat 8: Hero ($244.60)

Seat 10: Zero ($390.40)

Zero posts small blind ($1)

Hero posts big blind ($2)

---

Dealing pocket cards

Dealing to Hero: [As, Js]

Zero raises $3 to $4

Hero raises $14 to $16

Zero raises $44 to $48

Hero calls $32

--- Dealing flop [4c, 2d, 6d]

Hero checks

Zero bets $62

Hero raises $196.60 to $196.60 [all in]

Zero folds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det gick ju inte så bra. Slutade 2-3:-( Bremen fick dock 3-3 målet bortdömt för offside, borde inte varit offside då bollen gick från en röd spelare.

 

Jävligt bra match som helhet. Riktigt bra offensiv fotboll från båda sidor, standard när Bremen spelar fotboll. Även om Bayern borde vunnit med 4mål, brände typ miljon chanser, medan Bremen var lite mer effektiva. Ett piggt inhopp av Rosenberg för ovanlighetensskull. Hans premiär år var riktigt bra i Werder tröjan, men senaste två har han bara gjort mig besviken och jag vill egentligen inte ha kvar honom i laget.

 

Özil är pure magic, han har otroligt stor potential. Hoppas bara att han väljer att stanna kvar länge i laget.

 

Det vankas tonfisk till middag:shock:

 

Sen förhoppningsvis lite pokerspel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, ingen sån där tonfisk på burk. Man är ju som sagt pokerPROFFS, därför blir det färsk för 399/kg 8-)

 

ty m8, hur går det med omahan:-)?

 

amagad, tonfisk för 399kr kilot? vad är en portion då, 250g eller? du pröjsar alltså 100 spänn för att käka tonfisk mao :roll:

 

 

har inte spelat på länge... har gjort en, vad man kan säga, investering á la sexsiffrigt i en bostad :| så det tynger. inflytt 1feb dock :) men satsar på att vara igång å lira online innan sommaren ur en mer seriös synvinkel...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tonfisk är ju riktigt gott, iaf när andra har lagat det. Sjukt att det är dyrare än oxfilé bara när det för inte allt för längesen ansågs vara strökäk.

 

När jag testade det blev jag jävligt besviken faktiskt, trodde det skulle vara godare än det va.. Kan iofs bero på att det var jag själv som var kocken :-(:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

amagad, tonfisk för 399kr kilot? vad är en portion då, 250g eller? du pröjsar alltså 100 spänn för att käka tonfisk mao :roll:

 

 

har inte spelat på länge... har gjort en, vad man kan säga, investering á la sexsiffrigt i en bostad :| så det tynger. inflytt 1feb dock :) men satsar på att vara igång å lira online innan sommaren ur en mer seriös synvinkel...

 

Najs med eget place!

 

Tycker du e bra på poker så du borde lira så fort du kan:-D

 

Tonfisken på Ica för 275/kg, tog precis slut så handlade på den där saluhalls liknande saken vid Sickla. Dyrare men såg mkt bättre ut iaf. Aldrig käkat färsk så kände mig sugen på att testa. Hoppas den går bra till min chili-mangosalsa:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...