Gå till innehåll

Smooger - Typ deff


smooger

Recommended Posts

  • Svars 600
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

oooooj den här dagboken har jag missat!! heeeja smokkaariii!

 

siiiiick, snygg rush på CC :)

 

Det där jävla mongot som blockade mina bord för några dar sen var tillbaka idag igen, med 66.10$ blockade han alla mina bord. Drog upp nya, där satte han sig oxå. Började bli lite irriterad samtidigt som vi tjaffsade i chatten, han skulle banne mig lära ut lite pokeretik. Han tipsade oxå mig att läsa Barry Greensteins bok, han hade tydligen skrivit massa bra om vett o etikett vid borden :S. Sa att jag givetvis skulle spela om han bara fyllde på, spelar inga tiltande shortstacks. Då började han jiddra om att han måste få spela shortstack om han vill, även på HU bord:rolleyes:. "Every player follow the code" "with some exceptions from you young players" "Just beacuse your'e a winning player you don't set the rules". Orka inte med mongot så jag satte med med minimum 40 dollar, spelade några händer tills han va ner på typ 10. Skrev "F U" i chatten o lämnade bordet... Blir helt tiltad.

 

Kommer bli jobbigt om det här händer dagligen, kan supporten göra något åt saken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sätt dig på några 100bb-bord? det sista du ska göra är att lämna borden eller skriva nåt till han. starta inte heller några nya bord. kan garantera att han tröttnar till slut

 

Exakt för bara du börjar skriva så har han "vunnit"

Sitt ut och ignorera han bara så ger han upp.

 

Trevlig dagbok förresten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sätt dig på några 100bb-bord? det sista du ska göra är att lämna borden eller skriva nåt till han. starta inte heller några nya bord. kan garantera att han tröttnar till slut

 

Det jobbiga är att man lämnar bordet automatiskt efter ett tags sitout, tror inte det finns några 100bb bord på ongame heller:-(.

 

Exakt för bara du börjar skriva så har han "vunnit"

Sitt ut och ignorera han bara så ger han upp.

 

Trevlig dagbok förresten.

 

Jag gjorde nog bort mig när jag skrev förstå gången, men brukar ju inte sitta bittra jävla gubbar bakom skärmen:evil:

 

Danke:-D

 

Tränat idag. Rygg o biceps, känns bra. Bara att nöta vidare

 

Har börjat kolla brittiska kändis big brother med våran svenska "stjärna" Jonas Altberg AKA Basshunter. Lite olika kändisar med bla Vinnie Jones. Följde aldrig big brother i sverige, man kanske missade något?

 

edit: Stephen Baldwin är en riktig karaktär omss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis avslutat en av dom jobbiste sessionerna på mkt länge, en tablat en fisk i 600 händer. OMG va bra han sprang, gick in med 150 o va upp på 1100 samtidigt som han spela 93% av alla händer. Hittade backet trots att jag tömde honom då det rejkades runt 450$ under tiden:S

 

Nu ska jag njuta av en apelsin samtidigt som jag ser på Friday night lights

 

:roffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där jävla mongot som blockade mina bord för några dar sen var tillbaka idag igen, med 66.10$ blockade han alla mina bord. Drog upp nya, där satte han sig oxå. Började bli lite irriterad samtidigt som vi tjaffsade i chatten, han skulle banne mig lära ut lite pokeretik. Han tipsade oxå mig att läsa Barry Greensteins bok, han hade tydligen skrivit massa bra om vett o etikett vid borden :S. Sa att jag givetvis skulle spela om han bara fyllde på, spelar inga tiltande shortstacks. Då började han jiddra om att han måste få spela shortstack om han vill, även på HU bord:rolleyes:. "Every player follow the code" "with some exceptions from you young players" "Just beacuse your'e a winning player you don't set the rules". Orka inte med mongot så jag satte med med minimum 40 dollar, spelade några händer tills han va ner på typ 10. Skrev "F U" i chatten o lämnade bordet... Blir helt tiltad.

 

Kommer bli jobbigt om det här händer dagligen, kan supporten göra något åt saken?

 

Åt vad? Att du inte vill spela poker? I vilket fall tror jag inte han ids tjafsa alltför många gånger, så det blir nog bra ska du se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att Carldenstore skrev något liknande för ett tag sen här på forumet om en kille som konstant blockade alla hans bord varje dag han skulle spela. Har för mig att han kontaktade ansvariga för sajten och dom gjorde så att ingen av dom kunde sätta sig vid den andras bord. Kan minnas helt fel men har för mig att det blev så, ett försök att kontakta sajten kanske kan funka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att Carldenstore skrev något liknande för ett tag sen här på forumet om en kille som konstant blockade alla hans bord varje dag han skulle spela. Har för mig att han kontaktade ansvariga för sajten och dom gjorde så att ingen av dom kunde sätta sig vid den andras bord. Kan minnas helt fel men har för mig att det blev så, ett försök att kontakta sajten kanske kan funka

 

Aa känner igen den tråden när du säger det. Om han fortsätter att jävla lär ja väl göra samma sak, har en känsla av att det inte tar 2sek direkt så pallar inte göra ngt just nu.

 

Poker går f.ö rätt dåligt. Flyter inte på alls och har haft riktigt sega o tråkiga sessioner som slutat röda.

 

Måste rekommendera celebrity BB UK, är fan roligt:-D. Basshunter är riktigt skön och verkar vara en av de populäraste personerna även hos britterna.

 

Hade planerat att gå på Dif-Timrå idag med blev inte av:-(

 

Borde typ grinda nu lr något men pallar inte...

 

http://open.spotify.com/track/5D3bXWDyZdVhXMGf6eGzNA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gula honom

 

:-) Ja han lovade faktiskt att refilla om ja tömde han helt...:roll:

 

Fick plussa idag trots att det inte såg så ljust ut ett tag, pengarna bytte sajt osv.

 

Kanske borde lägga upp ngn hh, dom från ipoker blir ju rätt fina nu men ongames har jag inte lyckats göra forumvänliga...:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ongame hhs vägrar bli som jag vill, enda roliga hhs e typ därifrån...

 

Ipoker fortsätter gå dåligt, backa där idag igen, hämatade iaf igen 1k backet till endast -300. Plussat på ongame, hade varit kul om jag backat rätt ut på båda:oops:

 

Mot en reg, skjuta eller checka turn?

 

IPoker Network $1.00/$2.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 466936

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

BB: $206.40

Hero (BTN/SB): $249.60

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is BTN/SB with K :club: J :spade:

Hero raises to $6.00, BB raises to $21.00, Hero calls $15

 

Flop: ($42.00) K :spade: 8 :diamond: 6 :spade:(2 players)

BB checks, Hero bets $24.00, BB calls $24

 

Turn: ($90.00) T :spade:(2 players)

 

 

 

 

En annan fi

 

IPoker Network $1.00/$2.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 466938

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

BB: $296.60

Hero (BTN/SB): $228.40

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is BTN/SB with Q :spade: A :spade:

Hero raises to $6.00, BB raises to $20.00, Hero raises to $54.00, BB calls $34

 

Flop: ($108.00) K :heart: J :heart: 9 :spade:(2 players)

BB checks, Hero checks

 

Turn: ($108.00) 2 :heart:(2 players)

BB checks, Hero checks

 

River: ($108.00) 7 :spade:(2 players)

BB bets $46.00, Hero folds

 

Final Pot: $154.00

BB wins $153.00

(Rake: $1.00)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slaskade omaha i natt när jag var uttråkad o inte pallade grinda ordentligt. Smart med tanke på att jag inte är bra på omaha:-(. Blev ett par iväg slaskade inköp på nl200, sprang väl inte vidare bra heller...

 

Körde ben på gymet idag, var så slut att jag ville spy. Hoppas jag kan gå ner för trappan imorrn.

 

Nästan 500händer idag, mini plus. Bättre än back, samt att de gröna sifforna kom från ipoker.

 

Såg att det äntligen har kommit nya Chuck avsnitt, två stycken t.o.m!:ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mot en reg, skjuta eller checka turn?

 

IPoker Network $1.00/$2.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 466936

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

BB: $206.40

Hero (BTN/SB): $249.60

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is BTN/SB with K :club: J :spade:

Hero raises to $6.00, BB raises to $21.00, Hero calls $15

 

Flop: ($42.00) K :spade: 8 :diamond: 6 :spade:(2 players)

BB checks, Hero bets $24.00, BB calls $24

 

Turn: ($90.00) T :spade:(2 players)

 

 

Jag skulle checka turn, proffs som man är.. Kanske är helt fel.

Man får ju värde av hans eventuella bluffar på river, plus att han borde syna dina vbs på river bredare eftersom du ser svagare ut om du checkar turn..

Vad gjorde du och vad hände?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle checka turn, proffs som man är.. Kanske är helt fel.

Man får ju värde av hans eventuella bluffar på river, plus att han borde syna dina vbs på river bredare eftersom du ser svagare ut om du checkar turn..

Vad gjorde du och vad hände?

 

Checkade eftersom det inte fanns så många dåliga rivers. Kom en sjua o ja betala av hans halvpott bet, han hade Q9o. frågade vafan han tänkte o han sa att han tänkte pusha mot bet på turn "lol I'm bad I know"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Checkade eftersom det inte fanns så många dåliga rivers. Kom en sjua o ja betala av hans halvpott bet, han hade Q9o. frågade vafan han tänkte o han sa att han tänkte pusha mot bet på turn "lol I'm bad I know"

 

lol.. ok. Då var det väl tur du inte bettade turn då? För Du hade väl knappast bet foldat, så smeten hade åkt in och han hade dragit en fin 6outare :-)

Förlorade minimalt mao ggwp :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol.. ok. Då var det väl tur du inte bettade turn då? För Du hade väl knappast bet foldat, så smeten hade åkt in och han hade dragit en fin 6outare :-)

Förlorade minimalt mao ggwp :-D

 

hehe, om man ser det så iaf. Han försökte spela alldeles för fancy, man ska bara beta när man har par o checka när man e tom;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en skön session precis mot någon som jag antar va reg. på Ongame även om jag inte var direkt imponerad av hans spel. Hittade flytet, 4bets o floatar vart riktigt bra tajmade:-).

 

Har en hand som jag inte riktigt vet hur jag borde ha spelat... Ingenting tydde på att han skulle skjuta turn tom så jag tvekade på hur mkt FE jag hade

 

***** History for hand R5-14122251-279 *****

Start hand: Tue Jan 12 16:22:16 GMT+0100 2010

Table: Laredo [14122251] (NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM $1/$2, Real money)

User: Hero

Button: seat 3

Players in round: 2

Seat 8: Hero ($285)

Seat 3: fi ($516)

fi posts small blind ($1)

Hero posts big blind ($2)

---

Dealing pocket cards

Dealing to Hero: [Tc, 7c]

fi raises $5 to $6

Hero raises $18 to $20

fi calls $14

--- Dealing flop [7s, As, 6c]

Hero bets $24

fi calls $24

--- Dealing turn [9c]

Hero checks

fi bets $62

Herocalls $62

--- Dealing river [5h]

Hero bets $179 [all in]

fi folds

---

Summary:

Main pot: $212 won by Hero ($211)

Seat 8: Hero ($390), net: +$105

Seat 3: fi ($410), net: -$106

***** End of hand R5-14122251-279 *****

 

Tacksam för kommentarer:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Handen där du har T7, vilka händer spelar du sådär för värde? Säger inte att ditt spel är dåligt eller så, även om jag själv inte tar den linjen.

A8 typ?

 

hehe jadu, har nog inte ens A8 i min range då jag inte gillar att 3beta medel Ax. Men 87, 89 och möjligtvis 86. Kanske är lite smalt men rivern och donkshoven tycker iag jag ser rätt starkt ut, svårt att se honom syna ner med A.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...