Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Nu har jag sett slutet på Lost. Det var jävligt konstigt och jag vet inte om jag fattade allt... Slut scenerna var dock rätt fina:-)

Funtar på att joina liveonsdag ikväll, bestämmer mig senare.

• Svars 600
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Nu har jag sett slutet på Lost. Det var jävligt konstigt och jag vet inte om jag fattade allt... Slut scenerna var dock rätt fina:-)

+

Funtar på att joina liveonsdag ikväll, bestämmer mig senare.

tripreport plz

.

Postad

Runnade rätt bra på CC, kom därifrån med en extra 5k på fickan.

Nyckeln var en 8k pott där UTG slog 80 och en person synade, jag slår 360 med AKo på CO och får syn av UTG.

Floppen: KJ8ss, check bet440 syn.

Turn: Kx, check bet1100 syn efter lång betänketid.

River: 7x, han betar 3k(jag har ca 2,3k kvar) lol om han har T9, syn. Han hade QTss...

Alltid nöjd om man har lite pengar kvar på fickan efter att ha lirat live.

Är i valet o kvalet om jag ska köra SM nästa vecka, lär bestämma mig rätt sent.

Hörde denna på CC och har nu lagt till den på min playlist http://open.spotify.com/track/6T2pzTE9J1zHIFkFBvYzVL

Edit: Var obv kul att träffa alla som vanligt, även om det går utan att säga :D

Postad

Tredje platsen är mycket när nu, Bundesliga kammade hem flest poäng iår. http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/ccoef2010.html

Läste detta på Bank o Niva bloggen, jävligt sjukt. Stor skillnad mellan vissa länder. http://blogg.aftonbladet.se/bankoniva/2010/05/mundial-moments-i

Ska nog va hemma och grinda idag. Brukar vara planen att göra så på fredagskvällar, men ofta slutar det på annat håll. Hejja löningshelg:-D

Postad

När jag skulle tända grillen gick tändstickan sönder i samma ögonblick som den tändes och jag brände mig på tummen. Svider som fan nu.

Dessutom är mitt internet fuckat, bra connection men hoppar av stup i kvarten = svårt att grinda då. FML:-( :-(

Postad
Tjena Smooger, hur går pokern?

Att sparka på den som ligger ner.

du plussa ju på cc senast, liveproffs?

Mm, jag e väl inte bättre än att jag borde bli livedonk...:-(

Postad

Så busta man Krukans 3k turre i en 2x avg. pott med AT på A73ss. Blinds 6-1200 med ante på 100 siter med 43k. slog upp pre till 3k och får syn av en bra spelare på knappen, cbetar 4200 o får omslag till 11-12k. Känns svårt att slinka... pushar o han har 33

Hade iaf trevligt på bordet bredvid Martinnuts:-)

Kommer hem lagom till seger ceremonin av eurovision där Tyskland vunnit, vilket va lite kul då det var den enda låteupern jag hört innan och av anledningen att SuperTequila sagt att det va en av få låtar han gillade, tycker den var helt okej.

Postad

Pokern går fortsatt bra, ipoker är mer riggat än b2b.

På 19 händer hittar ja först QQ mot AA sen KQ mot JT på 8KQ9 i 3betad pott.

Life is good.

Edit: floppar flush på ongame, står obv inte...

Postad
Idag åt jag en kiwi. Den skalades med osthyvel

Sluta levla mig.

Skönt att springa av sig lite på innebandyn även om vaderna fick sig ett par röda fläckar...

På väg dit satt jag fast vid ett rödljus nära hallen och i backspegeln ser jag en mkt oresonlig person(Sören obv) som sitter med ipod. Jag har fått för mig att det är farligt att köra bli med musik i öronen, är det något jag fått om bakfoten?

Edit: tiltar på Israel, dom verkar tro att de kan komma undan med vad som helst.

Postad
Sluta levla mig.

Skönt att springa av sig lite på innebandyn även om vaderna fick sig ett par röda fläckar...

På väg dit satt jag fast vid ett rödljus nära hallen och i backspegeln ser jag en mkt oresonlig person(Sören obv) som sitter med ipod. Jag har fått för mig att det är farligt att köra bli med musik i öronen, är det något jag fått om bakfoten?

Edit: tiltar på Israel, dom verkar tro att de kan komma undan med vad som helst.

Är ju som att vara stejkad av sumpas, då kmr man undan med vad man vill sas

Postad

Spelat bra idag, men det går inte att vinna. det e verkligen LÖJLIGT just nu.

Allt förstörs på 5minuter när man bustar högre vs lägre färgdrag AI på flopp och sen 700€ potten på nl200 med KQ mot AQ på 89TJ allt åker in o river kommer K. Någon på ipoker hatar mig.

Postad

Fick vända 1k backet till 300 gröna. Kändes sjukt bra att vända på den. Ipoker rullen är förbaskat liten atm, horsite:-(

Fastnade så mkt i grinden att jag varken tränat lr ätit o nu klockan över 23. promenad? mat? promenad o mat? ingetdera?:oops: