Gå till innehåll

PL5CD microlimit, byta ut 24h till betsson kanske?


AoZ

Recommended Posts

HAr lirat (5-card draw på 0,25/0,5 borden) nu ett tag på 24hpoker med blandat resultat. Satte in 20euro som kördes upp till 144e men som sedan under tilt torskades bort. (får ses som learn money då en läxa lärdes och kommer att undvikas i framtiden så långt jag kan)

 

Ska nu lägga in nya fräscha 20e men frågan är om jag ska fortsätta på 24hpoker. De veckor jag suttit där nu (dessutom ofta varje dag, så lite halvkänd har jag nog blivit där så folk vet lite hur jag spelar misstänker jag).

 

Kanske läge att byta sajt? Bettson hur är dem? ser att de har 5card draw nu, trevligt! Eller ska man prova nå annan sajt? (behöver jag säga att jag gärna vill spela där nivån "allmänt känt" är låg... :)

 

*RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror ärligt talat inte att det finns bättre bord än de du hittar på 24hpoker. Jag hade stannat kvar.

 

20 dollar är ju inte mycket och det räcker ju inte ens till ett inköp på 24h lägsta bord? Är det inte bättre att sätta in pengarna där det finns lägre nivåer? Jag tycker det borde vara så. Till exempel expekt eller någon annan prima sajt. ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

20 dollar är ju inte mycket och det räcker ju inte ens till ett inköp på 24h lägsta bord? Är det inte bättre att sätta in pengarna där det finns lägre nivåer? Jag tycker det borde vara så. Till exempel expekt eller någon annan prima sajt. ?

 

20€ (euro, inte dollar) är minsta inköp hos 24hpoker. Så visst går det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmmm, tittade in på PAF's sajt igår. Visade sig att de ingår i samma nätverk som Betsson och alltså också har 5CD. Då jag var inne sent en fredagkväll var det två FL-bord och ett PL-bord igång. Stängde av och loggade in hos B2B, där ungefär 20 bord var igång. Snacka om skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...