Vrakman Postad 6 April , 2010 Rapport Postad 6 April , 2010 5-0 Klang och jubelföreställning! Hur går det för Arsenal? Citera
m1978 Postad 7 April , 2010 Författare Rapport Postad 7 April , 2010 5-0 Klang och jubelföreställning! Hur går det för Arsenal? Nice nice, hur var matchen? Gick väl inte så bra för Arsenal tyvärr men var ju rätt väntat. Today is a bad day, riktigt riktigt dålig t o m. Mina damer möter kungar, mina kungar möter ess. Min K hög färg möts av A hög färg. Inga händer står och inte ens tur när motståndarna är all in på bubblan och short alltid vinner. Ser ut att gå mot en klar minus dag för första gången på en vecka, vore ju lite tråkigt men är ju lite kvar av dagen iaf Citera
Vrakman Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 Nice nice, hur var matchen? Gick väl inte så bra för Arsenal tyvärr men var ju rätt väntat. Today is a bad day, riktigt riktigt dålig t o m. Mina damer möter kungar, mina kungar möter ess. Min K hög färg möts av A hög färg. Inga händer står och inte ens tur när motståndarna är all in på bubblan och short alltid vinner. Ser ut att gå mot en klar minus dag för första gången på en vecka, vore ju lite tråkigt men är ju lite kvar av dagen iaf Jodå, matchen var väl ok även om motståndet var mer än lovligt virrigt i andra halvlek. Första halvlek ganska jämn med lite övervikt åt finnarna imo. Men Bajen var vassa i omställningarna, och i andra halvlek klart tyngre än motståndarna. Känns ganska skönt att vi i startelvan inte hade spelare som Simon, Furuseth, Tobbe Holmqvist, Söderström, José, Carlos Gaete. Ganska halvbred trupp trots allt, och framförallt ganska jämn. Såg inte en sekund av Arsenal, men jobbigt att möta Messi nuförtiden... Jobba in plusset, du har ju 13 timmar på dig, gnugga!!! Citera
m1978 Postad 8 April , 2010 Författare Rapport Postad 8 April , 2010 Gårdagens poker var misär, redan skrivit om så det tar jag inte upp igen, hände dock en lite rolig grej. Spelar 5man bord och man hoppar in och sätter sig på valfri plats, öppnar bord där en spelare redan sitter, han är reg och spelar precis som mig väldigt mycket på dessa bord. Jag sätter mig i position på honom som jag gör med alla reg, försöker välja plats efter hur folk sitter på dessa. Det som händer då är att han går ut och kommer in igen och sätter sig i position på mig, vafan tänker jag och jävlas tillbaka och hoppar ur igen och sätter mig i position på honom igen. Han går ur igen och kommer inte tillbaka, respekt? Igår var det ju även champions league. Jag satte 300 på Man U vinst, fick till det perfekta resultatet då tipset gick in och Man U som jag hatar åkte ut, kunde inte bli bättre Gillar inte tyska lag heller men kul att United åkte ut hur som helst. Idag måste jag få in ganska mycket spel då jag ligger 8a i sng racet med 3 dagar kvar och jag troligen inte kommer kunna spela varken imorrn eller lördag, så måste få in grymt mycket spel idag så jag kan hålla ifrån och iaf komma sämst 10a som är sista betalda platsen. Har ganska stort hopp ner dit i nuläget iaf men dom brukar grinda på rätt mycket sista dagen vilket jag ju inte kan denna gång. Citera
m1978 Postad 4 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2010 144 sng idag.. sova nu.. zzzz Citera
m1978 Postad 4 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2010 Ikväll har man haft KK 3 gånger och varje gång har fi haft AA och inte dragit ut någon gång. Morgonen gick i raketfart uppåt och kvällen har gått ännu mera spikrakt fast neråt så back totalt idag men fått in bra volym iaf, lite över 100 sng Bör tilläggas att mina JJ tre gånger varit uppe mot KK också, inget vidare flyt med höga par Citera
m1978 Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2010 Skum dag som slutar helt ok med tanke på hur det gick ett tag. Började lite upp för att sen gå käpprätt åt helvete under ganska lång period så låg kraftigt back ett tag men lyckades hämta upp till mini minus för dagen. 170sng blev det idag iaf.. 144 igår.. mer än nöjd med volymen. god natt Citera
m1978 Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2010 Glömde nämna det igår men mycket skön seger för bajen igår borta mot assyriska. Bajen åker dock på jävligt mycket skador i en redan stukad trupp och det är ju aldrig bra men får hoppas att bredden håller. Linus äger superettan och går vi inte upp sticker han garanterat nån annanstans. Måndag 144sng gröna siffror Tisdag 170sng röda siffror Onsdag trött på poker Citera
padrinosftw Postad 5 Maj , 2010 Rapport Postad 5 Maj , 2010 170sng blev det idag iaf.. 144 igår.. mer än nöjd med volymen. god natt vwp med volymen sir Citera
m1978 Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2010 vwp med volymen sir Tack tack =) Lite uppkopplingsproblem igår och idag så tyvärr inte fått in så mycket lir som jag velat Citera
m1978 Postad 7 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2010 Ikväll är det bajen och sen utgång. Behövs en vinst och bra kväll för att göra mig på bra humör igen då pokergudarna verkligen kissar mig i ansiktet just nu. 3 dagar av konstant utdragning i varenda viktig hand, och det blir ganska många med 450 sng lirade Citera
m1978 Postad 7 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2010 Spelat jävligt mycket omaha senaste 1-2 åren. Men nu fick jag för första gången ett fyrtal på handen 4444. Måste vara ända spelet som det är en solklar fold med fyrtal på handen? Citera
m1978 Postad 10 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2010 Var lite sugen att spela någon scoop idag så jag gjorde en liten deposit på stars för att spela $16,5 texas/omaha potlimit eventet. Blev bara lite mer än en timmes spel, var inblandad i 3 riktigt stora potter med samma resultat. Hand ett träffar jag nötstegen på flop å bettar friskt för att skydda handen men förlorar sen mot rivrad kåk. Hand två träffar jag nötfärgen på turn för att förlora igen mot rivrad kåk. Hand tre när jag åker ut träffar jag två par på flop med AQJ5 på handen och AQ på floppen. Fi bettar och jag synar och ser A på turn för kåken, fi ställer och jag blixt synar. Han visar också AQ och splitten är väl klar i princip då K kommer på river för högre rivrad kåk. Summa summarum, 3 gånger rivrad med kåk, häääärligt Citera
m1978 Postad 13 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2010 Heja bajen, fy fan vad bra vi är. Sessionen i superettan skulle helst bli ettårig och jag börjar tro på det nu Citera
m1978 Postad 22 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2010 Suck, 8 sekunder från vm final så kvitterar tjeckien, 1 out på river. Tycker hur det än går att sverige har gjort en grym prestation med alla nej tack från nhl. Det är egentligen fantastiskt hur mycket skador det finns i nhl som dom "döljer" under 82 omgångar för att sen inte kunna lira 3-4 matcher extra Citera
m1978 Postad 22 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2010 15 sek kvar så är vi 2 (?) dm från att göra mål i öppen kasse, istället blir det nedsläpp och mål med 8 sek kvar och sen förlust i straffar. Marginalerna mellan succe och fiasko är lika marginell som i poker, nu kallar jag inte detta fiasko då jag tycker dom gjort ett bra vm men bittert nu. Får väl gå ut i solen och ta några glas det brukar lösa det mesta Och apropå krukan, jag hänger inte med i lagarna riktigt, det är medlemsavgift och slutet sällskap, är inte det ok? 20 poliser kl 24-01 en fredag natt, finns det inte lite viktigare saker att göra då? Vara ute på stan och visa sig kanske å hindra lite grövre brott? Herregud var ligger prioriteringarna i detta samhälle Citera
laafi Postad 22 Maj , 2010 Rapport Postad 22 Maj , 2010 Och apropå krukan, jag hänger inte med i lagarna riktigt, det är medlemsavgift och slutet sällskap, är inte det ok? 20 poliser kl 24-01 en fredag natt, finns det inte lite viktigare saker att göra då? Vara ute på stan och visa sig kanske å hindra lite grövre brott? Herregud var ligger prioriteringarna i detta samhälle Riktigt så enkelt är det väl kanske inte... men jag håller med dig angående att de borde ha något bättre för sig en fredagnatt... riktigt trist. Citera
Lisa87 Postad 22 Maj , 2010 Rapport Postad 22 Maj , 2010 Spelat jävligt mycket omaha senaste 1-2 åren. Men nu fick jag för första gången ett fyrtal på handen 4444. Måste vara ända spelet som det är en solklar fold med fyrtal på handen? Ja.. Citera
m1978 Postad 15 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2010 Länge sen man uppdaterade något här. Senaste tiden har mestadels bestått av träning och umgås med vänner och senaste veckan fotboll och lite mera fotboll. Minus ca 6kg på 4veckor vilket känns härligt inför både gran canaria och bulgarien snart. Office vm tips leder man för tillfället men det lär inte stå länge.. men kan ju försöka ändå ONE TIME! Poker har knappt spelats men gått plus några k iaf. Däremot har man blivit bomben expert och satt 3 av 3 bomben i vm än så länge. Snart gym sen två grymma matcher i eftermiddag/kväll.. nya zeeland matchen skiter jag fan i blir för mycket om man ska se såna skräpmatcher med Citera
m1978 Postad 17 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2010 Inget Vegas? Nä blir inte så tyvärr, var sjukt sugen men kändes som för mycket bök. Skulle väl fått bo själv och hänga me nordicvip gänget skulle nog bli dyrt för micro som jag Hört nåt om sng league? Inte alls lika kul att grinda utan nåt att tävla om tävlingsmänniska som man är! Nu är det iofs sommar och fotbollsvm vilket innebär mindre poker hur som helst men ändå.. I want my sng league back Citera
Jennez Postad 17 Juni , 2010 Rapport Postad 17 Juni , 2010 Nä blir inte så tyvärr, var sjukt sugen men kändes som för mycket bök. Skulle väl fått bo själv och hänga me nordicvip gänget skulle nog bli dyrt för micro som jag Hört nåt om sng league? Inte alls lika kul att grinda utan nåt att tävla om tävlingsmänniska som man är! Nu är det iofs sommar och fotbollsvm vilket innebär mindre poker hur som helst men ändå.. I want my sng league back Det kommer, det kommer. Men just nu är det fokus på VM såklart, så i slutet av sommaren räknar jag med att det är på g igen. Citera
m1978 Postad 17 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2010 Du ser Jens nu är vi två som saknar dom så bara börja styra upp Spelar du på Nordic inho? nivå? Citera
inho Postad 17 Juni , 2010 Rapport Postad 17 Juni , 2010 Jag är turredonk, men brukade spela dom där sngracen förut, tycker det är riktigt roligt ( när det går bra) 20-100E , dudå? nick? Citera
Recommended Posts