Gå till innehåll

Xbox 360 Arcade, HDMI?


ryanatwood

Recommended Posts

varit ute två omgångar idag kommit hem tomhänt båda gångerna. det står på internet att det finns HDMI utgång men åsnorna i affären har ingen aning och ringer upp andra kollegor som inte vet, vafan är det ett skämt eller.

 

Va på onoff precis dem sa att de inte fanns med, men tror dem syftade på HDMI kabel som inte ens va frågan för det vet jag inte följer med i Arcade versionen.. orkade inte tjafsa så bara gick därifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fwiw så köpte jag en arcade för 1½ år sedan, och på min finns det en HDMI-utgång iaf.

 

Sedan är ju ett tips att undvika Onoff. Dyrare än konkurrenterna samt dryga säljare.

 

Håller med. Handlar aldrig där men det va den sista affären som jag besökte. Funderar på en Elite istället, snyggare - men kanske inte så prisvärd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med. Handlar aldrig där men det va den sista affären som jag besökte. Funderar på en Elite istället, snyggare - men kanske inte så prisvärd?

 

En fördel med Elite är att den har mycket större lagringskapacitet, 120GB jämfört med Arcades 256MB. Dessutom ingår ett enkelt headset och en internet-kabel i Elite-paketet vilket du inte får med i Arcade. Om du ska köpa till samma lagringskapacitet och internet-kontakt så får du lägga bra mycket mer pengar på en Arcade än på en Elite.

 

Vad gäller HDMI så verkar uttaget finnas på alla modeller av 360, men man får köpa till kabeln oavsett vilken sorts 360 man köper.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fördel med Elite är att den har mycket större lagringskapacitet, 120GB jämfört med Arcades 256MB. Dessutom ingår ett enkelt headset och en internet-kabel i Elite-paketet vilket du inte får med i Arcade. Om du ska köpa till samma lagringskapacitet och internet-kontakt så får du lägga bra mycket mer pengar på en Arcade än på en Elite.

 

Vad gäller HDMI så verkar uttaget finnas på alla modeller av 360, men man får köpa till kabeln oavsett vilken sorts 360 man köper.

 

tack. användbar info!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...