Mahirov Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Som frågan lyder, är han det?? Och hur fan gick det till? Kul o läsa om 1/2 $ cashgame ffs i PM, skämt eller? Citera
speltorsk_LOL Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Som frågan lyder, är han det?? Och hur fan gick det till?Kul o läsa om 1/2 $ cashgame ffs i PM, skämt eller? Klart han inte är gul, men slutar han inte spela alternativt gör något åt sitt spel lär han vara det inom snar framtid. Citera
Mahirov Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 Fan har hänt då? Är han inte vinnande längre? Tappat mycket av rullen?? Har noll koll på läget. Citera
JagGårGul Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Fan har hänt då? Är han inte vinnande längre? Tappat mycket av rullen?? Har noll koll på läget. Av vad som framgått i DB:n senaste tiden så är det väl detta det handlar lite om,,,,,, Dock lirade han väl 1/2$ nu senast för att bygga upp lite rulle på nåt konto där han hade typ 1K$, tror jag,,,,..? Men de e klart,,,,,måste vara lite psykologiskt jobbigt då han var på 10/20$ för nåt år sedan..... Tycker hans DB är kul även om den innehåller mindre o mindre poker,,,, Citera
axelsson Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Av vad som framgått i DB:n senaste tiden så är det väl detta det handlar lite om,,,,,, Dock lirade han väl 1/2$ nu senast för att bygga upp lite rulle på nåt konto där han hade typ 1K$, tror jag,,,,..? Men de e klart,,,,,måste vara lite psykologiskt jobbigt då han var på 10/20$ för nåt år sedan..... Tycker hans DB är kul även om den innehåller mindre o mindre poker,,,, Mm läste det ibörjan utav dbn att han hade hittat $1.4k på ett konto och skulle slaska upp en rulle Citera
KallOödmjukDiva Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Vet att han i sommras skrev att han ver besviken att han drog inte så lite på poikern numera. Bara runt miljonen/år. Vill tro att han inte håller miljonen per år. Citera
Jakelamotta Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Med tanke på hur hans resonemang kring poker låter är jag verkligen inte förvånad. Citera
ibmachine Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Kan ju vara den ofta förbisedda faktoren KARMA också. Han har inta avgett en aura av respekt för sina medmänniskor i sin dagbok. Citera
kravmärkt Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Vet att han i sommras skrev att han ver besviken att han drog inte så lite på poikern numera. Bara runt miljonen/år. Vill tro att han inte håller miljonen per år. +1 Citera
KRCU Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Som frågan lyder, är han det?? Och hur fan gick det till?Kul o läsa om 1/2 $ cashgame ffs i PM, skämt eller? Du måste ju vara 18 år gammal ??? Eller så har du svårt för at läsa PM artiklar... Citera
KRCU Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Som frågan lyder, är han det?? Och hur fan gick det till?Kul o läsa om 1/2 $ cashgame ffs i PM, skämt eller? Han spelar 2/4 3/6 nuförtiden...Han hittade 1k på en av sina konton och försöker bygga upp en rulle där .. Citera
thefman Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Han spelar 2/4 3/6 nuförtiden...Han hittade 1k på en av sina konton och försöker bygga upp en rulle där .. sen kanske du bör vara lite källkritisk. Klart att det är jobbigt att erkänna för världen att han gått ner i stakes. Killen är rätt jäkla kass och klarar nog inte midstakes 2009. Citera
FiSherman63 Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Han spelar 2/4 3/6 nuförtiden...Han hittade 1k på en av sina konton och försöker bygga upp en rulle där .. Och folk säger att pokern håller på att dö, lol. Citera
Tude Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Hahahahaha Han e helgul...Inte en krona kvar. Äter falafel nu för tiden eftersom kebaben är för dyr! Bilen är såld och smarta investeringar i företag som konkar hjälper inte mycket! Han e tjockare än aldrig förr också. Men vi alla gillar dig än...fast du e gul o fet....=) Go jul Citera
Mahirov Postad 26 December , 2009 Författare Rapport Postad 26 December , 2009 Du måste ju vara 18 år gammal ???Eller så har du svårt för at läsa PM artiklar... Eller så kanske du ska ta och hålla käften istället? Citera
MoSArdEJ Postad 26 December , 2009 Rapport Postad 26 December , 2009 lol, må otrevligast vinna Citera
gEeWhiZm8 Postad 26 December , 2009 Rapport Postad 26 December , 2009 Vet att han i sommras skrev att han ver besviken att han drog inte så lite på poikern numera. Bara runt miljonen/år. Vill tro att han inte håller miljonen per år. du måste lära han balansera sina ranger bättre så kanske han klarar av det Citera
Supertequila Postad 26 December , 2009 Rapport Postad 26 December , 2009 Inte för att vara sån och jag önskar alla medlemmar på PF, vilket dödarn är, all lycka med spelet, men när man läser hans dagbok så visar han på stora brister i sitt pokertänkande. Om han inte inser detta och försöker lära sig att spelet har förändrats och att hans exploativa tänkande a la 2007 inte längre räcker till, så tror jag faktiskt inte, hur sorgligt det än är, att han längre kommer och klara sig på de nivåer som han vill. Bara ett vänskapligt råd. Citera
urmy Postad 26 December , 2009 Rapport Postad 26 December , 2009 De nävar jag lirat med honom när han lira under DODARN på prima så skämde han ut sig riktigt ofta. Inte helt oväntat att han inte håller längre. Citera
logicsense Postad 26 December , 2009 Rapport Postad 26 December , 2009 Vad jag förstått från honom själv så är det inte så att han backar utan snarare har svårare att hitta ett plus idag. Dessutom har han hittat andra värden i livet - han lär ju hoppa på någon utbildning snart. Sen kan man ju tänka att han tycker poker är mindre roligt just därför att han måste gå ned i nivå för att vara vinnande - men då kan man iaf konstatera att han har förstått det. Det gör ju inte alla pre2008-vinnande spelare. Citera
sammy2cheeks Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 Inte för att vara sån och jag önskar alla medlemmar på PF, vilket dödarn är, all lycka med spelet, men när man läser hans dagbok så visar han på stora brister i sitt pokertänkande. Om han inte inser detta och försöker lära sig att spelet har förändrats och att hans exploativa tänkande a la 2007 inte längre räcker till, så tror jag faktiskt inte, hur sorgligt det än är, att han längre kommer och klara sig på de nivåer som han vill. Bara ett vänskapligt råd. hej! Citera
Weedobooty Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 Skriver han fortfarande sin gnälldagbok i Poker magazine? Han var huvudorsaken till att jag sa upp min prenumeration. Synd om honom om han backar, men nån måste ju göra det också. Citera
ibmachine Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 Skriver han fortfarande sin gnälldagbok i Poker magazine? Han var huvudorsaken till att jag sa upp min prenumeration. Synd om honom om han backar, men nån måste ju göra det också. http://pokerforum.nu/forum/search.php?searchid=3518338 hehe... ca: 50% gnäll? Citera
Weedobooty Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 http://pokerforum.nu/forum/search.php?searchid=3518338 hehe... ca: 50% gnäll? Lilla Dödarn (jag antar att du har försökt att länka till min dagbok), top five differences: 1. Jag tar inte betalt för att gnälla 2. Jag svamlar inte om olika menstyper 3. Jag publicerar inte mitt gnäll i tryckt media 4. Jag svamlar inte om Coca-colamänniskor heller 5. Jag har förmodligen inga läsare So back off... PS. 50% är mycket mindre än 100% Citera
dlinder Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 Skriver han fortfarande sin gnälldagbok i Poker magazine? Han var huvudorsaken till att jag sa upp min prenumeration. Det gick inte bara att låta bli att läsa just den sidan? Citera
Recommended Posts