F_Eklund Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 Hahahahha ett av de sjukaste och roligaste jag vaknat till tror jag.. Gaston ring när du slutat spela highstakes så softar vi.. Citera
finliran Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 Är inte TAG den enda spelstilen som egentligen funkar på CC. Att se till att få bra betalt med de kvalitetshänder du plockar upp. Någon av reggsen som skriver här som har annan spelstil? JohnH - Inte spelar du LAG va? Inte för att någon utav regsen förutom Gubbarna som har megatight image. Men de flesta 3bettar inte skräp. Men väl synar 3betar med skräp.(läs AJ) Citera
JohnH Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 Är inte TAG den enda spelstilen som egentligen funkar på CC. Att se till att få bra betalt med de kvalitetshänder du plockar upp. Någon av reggsen som skriver här som har annan spelstil? JohnH - Inte spelar du LAG va? Inte för att någon utav regsen förutom Gubbarna som har megatight image. Men de flesta 3bettar inte skräp. Men väl synar 3betar med skräp.(läs AJ) Tight. Spyr aldrig iväg pengar.. Fi: 7500, knappen Hero: 5000 , mittpos 2syn Hero: 180 Fi: syn random: syn Flop: Hero: 460 Fi: syn Turn: Hero: 980 Fi: Steksyn River: Hero: stekställ Citera
Joel Eriksson Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 Är inte TAG den enda spelstilen som egentligen funkar på CC. Att se till att få bra betalt med de kvalitetshänder du plockar upp. Någon av reggsen som skriver här som har annan spelstil? JohnH - Inte spelar du LAG va? Inte för att någon utav regsen förutom Gubbarna som har megatight image. Men de flesta 3bettar inte skräp. Men väl synar 3betar med skräp.(läs AJ) Det finns helt klart några som plussar fint utan att spela TAG, även om de flesta som plussar är rätt tålmodiga och duktiga på att ta betalt. Själv jobbar jag på att få bort lag-tendenserna som gör sig påminda ibland. Vänta på nöten is the shit, eller vad säger du Davor? Citera
Joel Eriksson Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 Tight. Spyr aldrig iväg pengar.. Fi: 7500, knappen Hero: 5000 , mittpos 2syn Hero: 180 Fi: syn random: syn Flop: Hero: 460 Fi: syn Turn: Hero: 980 Fi: Steksyn River: Hero: stekställ Fi: Instasyn med 52? edit: Vad hände sen då? Citera
Cyntax Postad 11 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2010 Åååh vad jag saknar er på CC! Har bara varit där två ggr i år. Hoppas det blir lite mer frekvent med besök snart. Citera
vladofox Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 Cosmopol Myspys! Cya there soon //vlado:twisted: Citera
steelduck Postad 13 Februari , 2010 Rapport Postad 13 Februari , 2010 Åååh vad jag saknar er på CC! Har bara varit där två ggr i år. Hoppas det blir lite mer frekvent med besök snart. Var där ikväll, gick rätt hyfsat. +4600kr. Fick AA 2 ggr (inte haft AA sen december tror jag faktiskt och nu var jag brutalt ärlig!) så det kändes skönt att vinna med AA 2 ggr även om jag hade lite tur på sistone när jag raisar till 400kr efter att en betat 160kr. Floppen KQspader, X, han betar 6-700kr, och jag steker lite. Väljer sedan att gå all in, ~ 2700kr tror jag. Han blixtsynar, givetvis så hade han KK. På turnen kom det en spader till (10 tror jag), så hoppet var inte helt ute för mig eftersom jag hade en A spader, 8 outs + 2 för set + 4 för hålstegedrag. River? A. Bjöd honom på öl sedan, kändes rätt för jag hade lite tur. Ayes, sova nu. Cyrus, är riktigt nyfiken. Du säger att du träffat mig men jag har nog ingen aning om vem du är (än). Citera
K_MaN Postad 13 Februari , 2010 Rapport Postad 13 Februari , 2010 Bäst att garva om Shaw gör det. Och vem är Shaw då? Citera
kyken Postad 13 Februari , 2010 Rapport Postad 13 Februari , 2010 Och vem är Shaw då? Det är han som skrattar. Citera
steelduck Postad 13 Februari , 2010 Rapport Postad 13 Februari , 2010 Vem fan e du steelduck? Jadu, en trevlig prick i allafall som inte kör detta språk såsom "vem fan är du?". Fråga trevligare nästa gång så får du kanske veta vem jag är. Citera
K_MaN Postad 14 Februari , 2010 Rapport Postad 14 Februari , 2010 Det är han som skrattar. Hela vägen från banken? Citera
Joel Eriksson Postad 14 Februari , 2010 Rapport Postad 14 Februari , 2010 Måste vara sjukt bra värde på CC med tanke på alla fiskmåsar som postar i den här tråden Ja, det är riktigt bra värde på de flesta av oss! Citera
kyken Postad 14 Februari , 2010 Rapport Postad 14 Februari , 2010 Jadu, en trevlig prick i allafall som inte kör detta språk såsom "vem fan är du?". Fråga trevligare nästa gång så får du kanske veta vem jag är. Oj, är det Steelduck.. Får man fråga vem du är? Citera
steelduck Postad 15 Februari , 2010 Rapport Postad 15 Februari , 2010 Oj, är det Steelduck.. Får man fråga vem du är? Humor... Nä, är ingen speciell egentligen. Spelar då och då när jag får tid över, oftast på helger. En bohemisk kille som är 2 meter lång, rakad skalle, glasögon och döv typ. Citera
JohnH Postad 15 Februari , 2010 Rapport Postad 15 Februari , 2010 Fi: Instasyn med 52? edit: Vad hände sen då? Han visade sitt överpar och la sig. Jag visade faktiskt inte min utan han fick tro att jag hade ett set som sämst. Citera
steelduck Postad 15 Februari , 2010 Rapport Postad 15 Februari , 2010 Han visade sitt överpar och la sig. Jag visade faktiskt inte min utan han fick tro att jag hade ett set som sämst. Snyggt spelat i såfall. Citera
kyken Postad 27 Februari , 2010 Rapport Postad 27 Februari , 2010 Humor... Nä, är ingen speciell egentligen. Spelar då och då när jag får tid över, oftast på helger. En bohemisk kille som är 2 meter lång, rakad skalle, glasögon och döv typ. Om man e döv typ? hur e man då? Davor, fyy fan va kass du e. Masterchen, vem fan e du? Citera
dandelion169 Postad 27 Februari , 2010 Rapport Postad 27 Februari , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
Snygglenn Postad 27 Februari , 2010 Rapport Postad 27 Februari , 2010 kyken, vem fan e du? fyp så du låter lika cool som kyken Citera
JohnH Postad 27 Februari , 2010 Rapport Postad 27 Februari , 2010 Hey hombres. Om ni inte visste det så är det iaf så att man kan lira poker från kl 15 på lördagar. Citera
XeroxFin Postad 27 Februari , 2010 Rapport Postad 27 Februari , 2010 kyken vem fan e du? fyp så du låter lika cool som kyken Citera
JohnH Postad 27 Februari , 2010 Rapport Postad 27 Februari , 2010 öppnar cg-borden så tidigt också? isf kan man jobba in ett 14 timmars pass idag:-) Japp. De har en helt mongo text som rullar på skrämarna ju. Ett syftningsfel. Där antyder de att en turre börjar kl 15. Givetvis inte så alltså. Citera
Recommended Posts