TANDEMCYKELN Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Är ganska sugen att börja hora på InterPoker. De har tydligen 90$ reload bonus varje månad. Men jag undrar om det finns någon sign up bonus där? Enligt BonusWhores ska man få ett erbjudande om $20 bonus om man skapar ett konto men inte sätter in några pengar. När du sedan sätter in pengar får du $90-bonusen på köpet, givet att du sätter in minst $90. Jag kommer inte ihåg hur lång tid man skulle vänta, men jag tror det var en eller två veckor. Jag skapade ett konto i söndags och väntar. Citera
TotalFarsa Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Fyllde år häromdagen och interpoker var så trevliga att de gav mig$10 i present (märk var $-tecknet är beläget) vilket jag fann vara väldigt rart av dem Spelade en SnG för min nyfunna rikedom och åkte mot killen som gick allin med Q10s mot mina AKs... så det var business as usual kan man säga /TF Citera
LIF Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Hur räknar PokerPlex händer när man ska cleara deras 50 $ / Månad bonus? Man behöver spela 300 rakade händer för att få den. Men räcker det att man blir tilldelad kort i 300 rakade händer eller måste man lägga i pengar i varje pott? Citera
TotalFarsa Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Hur räknar PokerPlex händer när man ska cleara deras 50 $ / Månad bonus? Man behöver spela 300 rakade händer för att få den. Men räcker det att man blir tilldelad kort i 300 rakade händer eller måste man lägga i pengar i varje pott? Tilldelad kort i 300 rakade händer... /TF Citera
Steel Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 LIF skrev: Hur räknar PokerPlex händer när man ska cleara deras 50 $ / Månad bonus? Man behöver spela 300 rakade händer för att få den. Men räcker det att man blir tilldelad kort i 300 rakade händer eller måste man lägga i pengar i varje pott? Tilldelad kort i 300 rakade händer... Fast de behöver inte va rakade. Citera
TotalFarsa Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 LIF skrev: Hur räknar PokerPlex händer när man ska cleara deras 50 $ / Månad bonus? Man behöver spela 300 rakade händer för att få den. Men räcker det att man blir tilldelad kort i 300 rakade händer eller måste man lägga i pengar i varje pott? Tilldelad kort i 300 rakade händer... Fast de behöver inte va rakade. Inte? Oki, my bad! /TF Citera
Kollikock Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 LIF skrev: Hur räknar PokerPlex händer när man ska cleara deras 50 $ / Månad bonus? Man behöver spela 300 rakade händer för att få den. Men räcker det att man blir tilldelad kort i 300 rakade händer eller måste man lägga i pengar i varje pott? Tilldelad kort i 300 rakade händer... Fast de behöver inte va rakade. Dyker bonusen upp direkt på ens konto då? eller tar det några timmar? hur vet ni när ni ska sluta spela efter bonusen? Citera
LiLLEN Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Är det någon som vet om man kan cleara PokerPlex bonusen på de nya lägre limitborden som på Interpoker? Jag har letat lite i forumet på bw, men bara blivit mer förrvirrad. Citera
LIF Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 LIF skrev: Hur räknar PokerPlex händer när man ska cleara deras 50 $ / Månad bonus? Man behöver spela 300 rakade händer för att få den. Men räcker det att man blir tilldelad kort i 300 rakade händer eller måste man lägga i pengar i varje pott? Tilldelad kort i 300 rakade händer... Fast de behöver inte va rakade. Hur är de på de andra Cryptologic-sajterna då? Caribbean sun? InterPoker? Samma som på PokerPlex lr måste handen blir raked för att räknas? Finns det några fler Cryptologic sajter förutom dessa som ger månatlig bonus? (förutom de fem som ger £ 25 för fem timmars spel) Citera
raol Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Ingen som har tips på någon annan bonus, känns kasst att göra 1 bonus sen vänta... ska dra en reload på party också btw någon som har fått in sina pengar på sitt konto än? vad är det med att svenskar inte är välkomna på pokerroom?? Det som det är med det är att pokerroom är sverigebaserat. Citera
Reaper Postad 26 Maj , 2005 Rapport Postad 26 Maj , 2005 Tjenare. Har nu i maj horat runt så mkt att jag inte kan hitta fler sajter på party-nätverket? O vill nu ta en sista bonus innan månadens slut Har vart på party/multi/empire/coral/pokernow.. finns det fler sajter inom party? eller har dom kanske någe specialerbjudande nu i slutet på maj som jag missat på nån sajt!? Tacksam för svar Citera
nysta Postad 26 Maj , 2005 Rapport Postad 26 Maj , 2005 Tjenare. Har nu i maj horat runt så mkt att jag inte kan hitta fler sajter på party-nätverket? O vill nu ta en sista bonus innan månadens slut Har vart på party/multi/empire/coral/pokernow.. finns det fler sajter inom party? eller har dom kanske någe specialerbjudande nu i slutet på maj som jag missat på nån sajt!? Tacksam för svar Du har ju InterTops också.. tror inte dom har någon reloadbonus just nu, om dom ens har haft det någon gång.. men en sign up ska dom ha på 100$. Iaf när jag regga mig för någon månad sedan. /Daniel Citera
doope Postad 26 Maj , 2005 Rapport Postad 26 Maj , 2005 Kan ju meddela alla er som är sugen på att köra Goldentigerpokers sign-up på 50% upp till 200$ att kravet inte längre är 1000 rakeade händer utan nu 2000. Bara så ni vet innan ni ger er på den Mvh doope Citera
Nickoo Postad 26 Maj , 2005 Rapport Postad 26 Maj , 2005 Unibets bonus är väldigt givmild måste jag säga. Sätter du in 400 euro och skrapar ihop 100 VIP så erhåller du 100 Euro till kontot. Sätter man sig bara vid 3-4 bord så skrapar man ihop det på 1-2 timmar. Detta har jag nu gjort, men funderar över följande sak: Ska höra med föräldrarna om jag kan öppna konto i deras namn, med ny email-adress och allt och försöka att på så sätt få lite mer bonus.... Min fråga är nu följande: Måste unibet-kontot överrens-stämma med kontokortet vid insättning och måste bankkontot stämma överrens med unibet-kontot vid uttag?? Hur uppmärksamma är Unibet på detta?? Tacksam för svar om någon vet?? Citera
bzkt Postad 26 Maj , 2005 Rapport Postad 26 Maj , 2005 Efter att ha varit tvungen att casha ut större delen av min BR har jag ungefär $300 kvar, någon som kan tipsa om bra bonusar för en sådan rulle? Som man enkelt clearar på NL25/NL50. Citera
eyedol Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Unibets bonus är väldigt givmild måste jag säga. Sätter du in 400 euro och skrapar ihop 100 VIP så erhåller du 100 Euro till kontot. Sätter man sig bara vid 3-4 bord så skrapar man ihop det på 1-2 timmar. Detta har jag nu gjort, men funderar över följande sak: Ska höra med föräldrarna om jag kan öppna konto i deras namn, med ny email-adress och allt och försöka att på så sätt få lite mer bonus.... Min fråga är nu följande: Måste unibet-kontot överrens-stämma med kontokortet vid insättning och måste bankkontot stämma överrens med unibet-kontot vid uttag?? Hur uppmärksamma är Unibet på detta?? Tacksam för svar om någon vet?? Tror inte det är någon höjdare att använda samma kontokort till två olika konton, det brukar inte vara det iaf. Är inte säker på hur det är med Unibet men.. Citera
Azaroth Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Absolute Poker lär ju vara körd i huvudet. 20% reload bonus (max $200, 10x krav) minst en gång i veckan, oftast 4 ggr/veckan!! Alltså ärligt, dom måste ju back på detta! Jag tackar varjefall och tar emot så länge det bjuds, idioter! Citera
Eddie88 Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Dem backar nog inte ska du nog se, alla vinner ju inte på sin bonus. Dem tar ju rake av alla nya spelare som spelar bonusen. Citera
abris Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Absolute Poker lär ju vara körd i huvudet. 20% reload bonus (max $200, 10x krav) minst en gång i veckan, oftast 4 ggr/veckan!! Alltså ärligt, dom måste ju back på detta! Jag tackar varjefall och tar emot så länge det bjuds, idioter! hmm frågan är vem som är idioten här egentligen, du eller absolut?, vet du om att du betalar nåt som heter rake ? om alla skulle spela exakt så mycket som behövdes för att cleara bonusen skulle dom nog gå ungefär jämnt upp eller lite back eller lite plus, whatever, ingen stor förlust iallafall. men många fortsätter också att spela utan bonus eller clearar inte hela bonusen. sen få dom avkastning på de inneståenda pengarna folk har etc.. mycket smart av dom, har växt från nada till att ha rätt mycket spel Citera
Machista Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Ok, men kan man få en avrapportering från hororna på Absolute. Funkar det bra? Jag har hittills skitit i att hora där eftersom jag varit upptagen med annat och klienten är så ful att jag drar mig för att signa upp där. Berätta hur det är där. Citera
bluesheart Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Ok, men kan man få en avrapportering från hororna på Absolute. Funkar det bra? Jag har hittills skitit i att hora där eftersom jag varit upptagen med annat och klienten är så ful att jag drar mig för att signa upp där. Berätta hur det är där. Tight tight tight och tight. Jag slutade spela där helt enkelt. 90% av dom som spelar där verkar enbart ha intresse av att cleara bonusen. Detta är mina personliga erfarenheter efter ett par tusen händer bara, det finns andra åsikter i absolute-tråden. Citera
LIF Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Har spelat hem Willhills MånadsBonus på £ 25. Tänkte göra detsamma på Totalbet och UKbetting. Men har de andra regler för bonusen än Willhill? På Willhill spelade jag NL 0.50 / 1$. Men måste man spela på högre bord för att kvalificera sig för bonusen hos Totalbet och UKbetting? Citera
Ekenstar Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 På Willhill spelade jag NL 0.50 / 1$. Men måste man spela på högre bord för att kvalificera sig för bonusen hos Totalbet och UKbetting? Nej, NL 0.5/1 går bra Citera
punkis Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Spelat party multi och unibet bonnusarna nu Vilka passar bra till mitt spel spelar .10 .25 på party multi och på unibet fick jag ta .25 .50 NL allt Vill helst inte spela högre än så och vill ha tips på enkla bonusar, kan dock inte ta nån på partynätverket för tillfället då jag inte har fler datorer eller förstod mig på wmware.... Citera
Recommended Posts