Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 21 postas här!


Papa Kubo

Recommended Posts

  • Svars 183
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har funderat en del på att börja bonushora men har aldrig riktigt kommit till. Den största anledningen är att jag enbart spelat NL och det känns som man riskerar för mycket när man horar om man spelar NL. Om man exempelvis vill hora på InterPoker så måste man spela lägst 0.5/1 för att fixa rakade händer till en bonus på $90 och på den tiden det tar att speal in dom händerna har man lätt swings på $90 även om man spelar tight.

 

Så min fråga är om det är värt att spela NL när man horar eller om jag borde testa något nytt och börja spela lite FL?

 

Sen undrar jag vilka nivåer man måste spela för att få dom rakade händerna. På t ex Prima måste man spela lägst 0.25/0.50NL för att de rakade händerna ska räknas mot bonusen, någon som vet om blindsen eller stakesen ska vara 0.25/0.50 för att händerna ska räknas om man spelar FL?

 

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Du spelar ju inte för att klara av en bonus. Spela som vanligt och se bonusen som lite extra grädde på moset. Har du rulle till det är Crypto helt OK. NL är bättre om du är bättre på det, oavsett om du kör bonus eller ej.

 

Har funderat en del på att börja bonushora men har aldrig riktigt kommit till. Den största anledningen är att jag enbart spelat NL och det känns som man riskerar för mycket när man horar om man spelar NL. Om man exempelvis vill hora på InterPoker så måste man spela lägst 0.5/1 för att fixa rakade händer till en bonus på $90 och på den tiden det tar att speal in dom händerna har man lätt swings på $90 även om man spelar tight.

 

Så min fråga är om det är värt att spela NL när man horar eller om jag borde testa något nytt och börja spela lite FL?

 

Sen undrar jag vilka nivåer man måste spela för att få dom rakade händerna. På t ex Prima måste man spela lägst 0.25/0.50NL för att de rakade händerna ska räknas mot bonusen, någon som vet om blindsen eller stakesen ska vara 0.25/0.50 för att händerna ska räknas om man spelar FL?

 

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick $20 av Party Poker idag, med krav på 120 händer innan cashout. Efter 40 händer hade jag knappt $40 innan det började gå ner lite, för att sedan tappa allt på hand 57 då jag fick top set på turn och motståndaren sätter sin hålstege på rivern efter att jag har gått all-in. Där var det roliga slut... :(

 

Vad händer/gäller nu? Är jag skyldig Party $20 som jag måste sätta in? Här är reglerna:

http://www.partypoker.com/offers/cashout_restriction.htm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär... då har man clearat unibet-bonusen. Har dock inte sett till några bonuspengar än, får väl ta och maila dom i morgon.

 

Det går att cleara den på 0.25/0.5 NL, men det tar tid. Körde två bord i 5½ timme innan jag var klar, ungefär var tionde hand blir VIP skulle jag gissa.

 

Slutade på +15€. Shit va alla kör tajt där. Det var lite skillnad mot pacific... Toksvårt att få folk o syna en, men i gengäld får man bluffa mer. Hamnade all-in en enda gång, med A9o mot 33, flop 993, 2 hjärter.

Det kunde man ju förstått, när nån väl satsar har dom väl nötterna.

Ser det som svårt att komma undan, med tanke på att han kan ha färgdrag samt en lägre kicker. Fast det här kanske inte hör hemma i bonussnacktråden...

 

Edit: Nu dagen efter har bonusen kommit, så jag cashade ut. Bra med utbetalning till bankkonto iaf. Bonusen är väldigt bra, men det krävs att man kan spela lite också. Under 5 timmar finns det många möjligheter till dumma syner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart ser man att man har fått Unibets bonus? Jag skrev in bonuskoden Pokermiljonär men ser inte nånstans att jag fått en bonus.

 

Hur lång tid tar det att ta ut pengarna till bankkontot igen när man har requestat ett uttag?

 

 

Det står ingenstans att du fått bonusen, men om du har skrivit in Pokermiljonär kommer du få bonusen!

Unibet är snabba med utbetalningar, jag gjorde utbetalning till mitt bankkonto runt 19:00 på kvällen och hade sedan pengarna på mitt konto på eftermiddagen dagen efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in 4000kr och körde 2st 0.5/1 NL max8 bord, plus ett 0.5/1 Max6 bord. Gick väldigt snabbt att få ihop bonusen, ca 2-3 timmar.

 

Hade min bonus på UB kontot efter ca 30 min efter att jag clearat den. Så allt funkade bra för mig. Denna bonus rekomenderas starkt för den som inte testat den än..

 

För den person som frågade efter gratis pengar. På http://www.noblepoker.com så får du 10 dollar i bonus på din första insättning. Tror inte det är ngt minimikrav på denna insättning. De har också en fin first deposit bonus på Max300 20% av det insatta..Dock är det segt som fan att cleara den och det är lite folk på sajten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jepalano...Royalvegaspoker (prima) har jag för mig ger 10$ gratis vid öppnande av konto, även en insttningsbonus på 40% dock max totalt 50$.

Så insättning=0 ger 10$

insättning=100 ger 50$

 

Kom på att jag har en lista från 050325 över primas nätverk.

 

--bet365poker: Sätt in minst 50$ så får du 10$ för varje 50 rakade händer(max 50$). dvs 50$ för 250 rakade händer

**Satsa 50$

** 50 raked hands (a raked hand is when rake is taken of 0.25c and above),50 händer ger $10 bonus.

To claim your free poker chips please email customerservices@bet365poker.com.

Offer will close on March 31st 2005.

 

-nordicbet: 25% på första insättning (max 50$ bonus). Endast 100 rakade händer för ta ut pengarna.

 

-goldenrivierapoker: 100% på första insättning upp till 50$, man måste spela 100 rakade händer för att ta ut pengarna.

Har även en reload varje helg buy 50 get 20 extra (100 rakade) för att kunna göra uttag.

 

-betholdem: 25% på första insättning(max 200$) om du spelar 5ggr bonusbelopp ( 250 rakade händer) i rakade händer.

man måste kontakta deras support för att få ut bonus, telefon??

 

-RoyalVegasPoker: All new Royal Vegas Poker players get $10 free plus a 40% deposit bonus up to $100 (max50$ totaly).

 

- roxypoker: 25% upp till 50$, raked hands=10*bonus för att plocka ut pengarna.

 

- pokermetro: Deposit $50 50% Bonus You'll get $25 FREE!

Deposit $100 50% Bonus You'll get $50 FREE! Du måste ha genererat 50$ i rake för att ta ut pengarna. In order to redeem this offer, players need to contact support with the subject 25 % POKER WELCOME BONUS. The bonus will be credited to the players Poker Metro account within 30 mins of receiving this email

 

-Captain Cook`s Poker : 50% bonus up till 50$, 500 rake händer för att ta ut vinsten.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

-gamingclubpoker: Sätt in minst 20$ och få 20$ för varje 300 poäng upp till 300$ med neteller. 300poäng på 0,25/0,50(1 poäng/hand), 400poäng på 0,5/1(3poäng/hand), 800poäng på 1/2 (3poäng/hand).

 

-luckynuggetpoker: samma erbjudanden som gamingclubpoker, men även sätt in 50$ och få 200$ satsa 20*(50+200)=5000$

 

 

-riverbellepoker: samma erbjudanden som gamingclubpoker

 

-aztecrichespoker: 50% fösta gången bonus dock max 50$ bonus, måste generera 50$ rake innan man kan ta ut pengarna.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

-32redpoker: 50%, sätt in minst 50$ och omsätt 1000$ så får du 25$.("Här kan du spela påå lägre nivåer för att erhålla bonus")Reload:sätt in minst 32$, betta för 2000$ och du får 32$

 

-wildjackpoker: Sätt in minst 20$ och få 30$, minimum of 150 raked hands or stake $150 before cashing in.("Här kan du spela lägre nivåer") Hur man claimar bonusen är oklart!!

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

-colosseumpoker: $100 (Buy $400 and get a $100 bonus) and the minimum bonus that can be claimed is $20 (Buy $80 and get a $20 bonus).claim: "25% Match Bonus". Click the following link to email: promotions@colosseumpoker.com.

You must accumulate 1000 Poker Points before receiving the first payment of $10 towards your bonus in your account. At every subsequent 1000 Poker Points you will be credited with another $10 until your bonus has been fully claimed.

 

-citypoker: 25% i bonus på insatt belopp upp till 100$, 2500 pokerpoints för att växla in bonusen. promotions@citypoker.com. “New Player Bonus”.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

-spinpalacepoker: Sätt in 60$ och få 30$, Player must stake (limited to $60) at least 1 times the initial deposit.

 

-VirtualCityPoker och GoldenTigerPoker:Är båda med i pokerrewards:50% upp till 200$, dvs sätt in 400$ och du får 200$ efter 1000rakade händer.

Även en form av rakeback dvs 1000poäng ger 10$ + alltid någon extra bonus att kvittera typ 30$ om du spelar 500raked hands.

HAR TESTAT 050320, FUNKAR MYCKET BRA.

 

-betonusapoker:

1. Register a Real Play Poker Account online.

2. Play at least 100 Raked Hands.

3. Post your Player Profile online.

4. Receive $20 FREE money in your Bet on USA Poker account. Please note that all profiles submitted without a photo will receive $10.

 

 

No claim.

 

-grandbaypoker: sätt in 30$ så får du 30$ om du har satsat 30$ . Mail to claim bonus

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

-crazypoker: Som royalvegaspoker men bara till 31mars05!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ganska sugen att börja hora på InterPoker. De har tydligen 90$ reload bonus varje månad. Men jag undrar om det finns någon sign up bonus där?

Nej.

 

No1-reloaden verkar intressant, om det är dealt och inte contributed som gäller. Någon som vet hur det är med den saken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ganska sugen att börja hora på InterPoker. De har tydligen 90$ reload bonus varje månad. Men jag undrar om det finns någon sign up bonus där?

Nej.

 

No1-reloaden verkar intressant, om det är dealt och inte contributed som gäller. Någon som vet hur det är med den saken?

 

Det är tyvärr contributed som gäller på NO1Poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...