Gå till innehåll

Floppar fyrtal och kan/får inte agera


taktfast

Recommended Posts

Spelade några sng på FTP alldeles precis, sitter hu med rätt kort stack och har fått gratisflop med T5o. Ser att det kommer 3 femmor och jag sitter där och njuter med fyrtalet, mörkarna är stora och jag blir glad för allt jag kan få.

 

Dock händer inget. Jag får ingen möjlighet att agera utan ser hur gata efter gata kommer ut. Antar att jag har hamnat all-in eller nåt (flera andra bord så jag tänker inte mer på det). Fi betar minbet och jag får ingen möjlighet att trycka in markerna. Jag ser hur tiden rinner ut och hur handen muckas.

 

Någon annan som varit med om samma sak på FTP? Fick ju massiv tilt och kastade bort mängder i marker i de två andra heads up som jag satt i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade några sng på FTP alldeles precis, sitter hu med rätt kort stack och har fått gratisflop med T5o. Ser att det kommer 3 femmor och jag sitter där och njuter med fyrtalet, mörkarna är stora och jag blir glad för allt jag kan få.

 

Dock händer inget. Jag får ingen möjlighet att agera utan ser hur gata efter gata kommer ut. Antar att jag har hamnat all-in eller nåt (flera andra bord så jag tänker inte mer på det). Fi betar minbet och jag får ingen möjlighet att trycka in markerna. Jag ser hur tiden rinner ut och hur handen muckas.

 

Någon annan som varit med om samma sak på FTP? Fick ju massiv tilt och kastade bort mängder i marker i de två andra heads up som jag satt i.

 

Nej aldrig. Däremot har jag också fått massiv tilt några gånger. Det där låter som nånting du borde rapportera till supporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju råkat klicka i "lägg mot alla satsningar" ...

 

Det stämmer, kan faktiskt inte svära på att så inte är fallet eftersom jag bara spelat på FTP i en vecka och fortfarande lär mig att känna igen klienten.

 

Dock känns det spontant som att det faktum att jag såg hur min tid åkte ned till noll, och inte en auto-fold direkt, talar emot att jag tryckt på autofold.

 

Anyway, inte så mycket att göra åt! Microlimit än så länge eftersom jag grindar upp en bankrulle, så någon större förlust är det lyckligtvis inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aight, jag fick inte upp några knappar på någon gata. Satt hu på ett annat bord och bubbelspel på ytterligare ett så det är möjligt att jag missade att jag satt på fyrtalet efter floppen, men att jag skulle ha missat det under river är helt uteslutet.

 

Har i alla fall mailat FTP och förklarat vad som hänt, vi får se vad de säger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...