Valdin Postad 19 December , 2009 Rapport Postad 19 December , 2009 Kanske inte är okej att fråga om sådant här men som jag förstått det är skatteläget oklart för Full tilt och Stars? Eller är det helt solklart att man ska skatta på alla bruttovinster eftersom nettning antagligen inte är tillåtet? Hur som helst, min egentliga fråga är hur ni som vågar spela på dessa sajter tar ut pengar för konsumtion i Sverige? Bank transfer? Återbetalning till VISA? Neteller? Antar att folk inte redovisar sina bruttovinster då dessa vida överstiger nettovinsterna och det tydligen inte verkar vara tillåtet att kvitta vinst mot förlust. Citera
Haslo Postad 19 December , 2009 Rapport Postad 19 December , 2009 jag tar ut direkt till visa. Har inte upplevt några problem. Men spelar å andra sidan inte så värst högt. Citera
Valdin Postad 19 December , 2009 Författare Rapport Postad 19 December , 2009 Nä det gör inte jag heller så blir det något överskott funkar det säkert bra.. Citera
Recommended Posts