FAT_PIE Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Tänkte dra världens level här alltså, men så plötsligt slog det mig: eller nej. Skapar istället en dagbok som jag tänkt ha liggandes. Citera
FAT_PIE Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Postad 16 December , 2009 Hur räknar man lättast ut om ett beslut har positivt eller negativt EV under tiden en hand utspelar sig? eller hur funkar det? ska jag bara träna och träna på att kunna ta korrekt beslut utan någon som helst uträkning? och hur räknar jag ut FE? kom med lite tips 'n trix Citera
Mr.Lajban Postad 16 December , 2009 Rapport Postad 16 December , 2009 Gissa! Ibland har man rätt. Man kan alltid intala sig själv att man hade rätt. för man får aldrig facit Citera
FAT_PIE Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Postad 16 December , 2009 Måste öva på att bestämma handranges men vettifan hur riktigt. Är det hhs att plöja som gäller eller? hur fan ska man få in det i praktiken Citera
Ignatius Postad 16 December , 2009 Rapport Postad 16 December , 2009 En färdighet som brukar hänga ihop med att hitta fold equity är att hitta pot commitment. Så träna på det också! Citera
Recommended Posts