vetgirig Postad 13 December , 2009 Rapport Postad 13 December , 2009 Deltager i Piratpartiets primärval för att utse Piratpartiets riksdagslistor: En viktig fråga för mig är spelutredningen där det föreslås att utländska pokerwebbplatser skall censureras och banken skall förbjudas och tillåta pengaöverföringen till dem ( det kommer nog tyvärr att inkludera neteller+ moneybookers etc) vilket då kommer göra det mycket svårt att spela poker på nätet - förutom på Svenska Spel - självklart så måste det stoppas! Bli medlem i PP senast idag den 13 för att få rösträtt i primärvalet : http://blipirat.nu/ Rösta sedan på Anders Lindbäck i Primärvalet som börjar på måndag. PS En pokerspelare vars efternamn sänkte Titanic kan även förtjäna en röst. Citera
Ola Brandborn Postad 13 December , 2009 Rapport Postad 13 December , 2009 Man kan rösta in Glinme i riksdagen också, han finns (fanns) på Moderaternas Gnesta-lista. Det är ett lovvärt initiativ det här, men tyvärr så skulle jag hellre skjuta mig än rösta på Piratpartiet. Citera
Bobix Postad 30 December , 2009 Rapport Postad 30 December , 2009 PP är det bästa alternativet för en online pokerspelare och en röst på dom är klart +$ev. Citera
Displeased Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 PP är det bästa alternativet för en online pokerspelare och en röst på dom är klart +$ev. Tror tyvärr att PP är det sämsta alternativet även för en onlinepokerspelare. Citera
Recommended Posts