Hjort Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 Bästa mätmetoden är spegeln och sedan vikterna på gymmet.Och sedan på med hästhårsskjortan lagom till sänggåendet. Citera
Starfitter Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 Usch dåligt deff med varmchoklad+grädde och en toast idag =( Imorgon julbord sen två dagarsfylla efter det, känns lättare peppa dirr på nästa år ist.. gul jul osv Citera
Metaddict Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 Usch dåligt deff med varmchoklad+grädde och en toast idag =(Imorgon julbord sen två dagarsfylla efter det, känns lättare peppa dirr på nästa år ist.. gul jul osv Obv sinnessjukt korkad idé att försöka deffa över julhelgen Kör det som nyårslöfte som alla andra IMO! Nu ska jag ner till gymmet bara för det. Citera
Starfitter Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 Nu ska jag ner till gymmet bara för det. DIPS OCH SKALLKROSS GOGOGOOGOG och HOHOHOHOHO! Citera
Starfitter Postad 24 December , 2009 Rapport Postad 24 December , 2009 julpromenad idag för att motverka julmaten lite iaf... Citera
KallOödmjukDiva Postad 24 December , 2009 Rapport Postad 24 December , 2009 julpromenad idag för att motverka julmaten lite iaf... +1, satsar på juljoggen men kommer garanterat bli gång efter en 50meter. Citera
Starfitter Postad 2 Januari , 2010 Rapport Postad 2 Januari , 2010 Jag ligger och är peppad på årets träning några små saker jag filurat på bara : någon som vet något nötig sås som funkar under deff? Ketchup,sötsur, feta såser är ju inte ok och typ kyckling/ris utan sås är ju inte direkt någon hit? Sen tänkte jag prova köra varannan vecka tungt/lätt och funderar lite hur man läge upp det? Typ köra 6-8 repa på tung och 12+ på lätt med samma övningar? Nytt år nu kör vi!!! Citera
bigdwarf Postad 2 Januari , 2010 Rapport Postad 2 Januari , 2010 Jag ligger och är peppad på årets träning några små saker jag filurat på bara : någon som vet något nötig sås som funkar under deff? Ketchup,sötsur, feta såser är ju inte ok och typ kyckling/ris utan sås är ju inte direkt någon hit? Sen tänkte jag prova köra varannan vecka tungt/lätt och funderar lite hur man läge upp det? Typ köra 6-8 repa på tung och 12+ på lätt med samma övningar? Nytt år nu kör vi!!! Ajvar relish(paprikapuré med kryddor) är jäkligt god, tomatsåser av olika slag, sås på kvarg + valfria kryddor och ingridienser(riktigt bra då det är mkt protein och väldigt kalorisnålt), tsatziki....dom jag brukar köra på. Ett annat bra kalorisnålt tips är att skippa ris/pasta och gå över till potatis/bönor/bönsallader(bönor är underskattat, MKT gott). Finns potatis att köpa färdigkokt på glasburk, kostar cirkus 12:- för 500g och dom är faktiskt jäkligt goda för att vara konserverade, se bara till att skölja noga innan du värmer dom! Citera
Sorkoas Postad 2 Januari , 2010 Rapport Postad 2 Januari , 2010 Finns potatis att köpa färdigkokt på glasburk, kostar cirkus 12:- för 500g och dom är faktiskt jäkligt goda för att vara konserverade, se bara till att skölja noga innan du värmer dom! mycket sjuka grejer köper man när man handlar men skulle nog aldrig klara av att sjunka så lågt! Citera
bigdwarf Postad 2 Januari , 2010 Rapport Postad 2 Januari , 2010 mycket sjuka grejer köper man när man handlar men skulle nog aldrig klara av att sjunka så lågt! tänkte likadant tills jag testade, det är fan riktigt gott imo och då är jag rätt kräsen annars. Citera
Sorkoas Postad 2 Januari , 2010 Rapport Postad 2 Januari , 2010 Det kan vara värt att testa då. Koka potatis är så sjukt mycket jobbigare än att koka pasta/ris. Citera
bigdwarf Postad 2 Januari , 2010 Rapport Postad 2 Januari , 2010 Det kan vara värt att testa då. Koka potatis är så sjukt mycket jobbigare än att koka pasta/ris. precis! skönt å kunna variera mellan stekt,kokt å ungsrostad också. Citera
Lemiux Postad 2 Januari , 2010 Rapport Postad 2 Januari , 2010 KESO kan man ha till det mesta också, sjukt gott. Har inte ätit de på 2 1/2 månad och abstinensen är inte kul . Citera
Starfitter Postad 2 Januari , 2010 Rapport Postad 2 Januari , 2010 Lol är int potatis djävulen vid deff? Aldri hör talas om det i sammantaget skulle vara bra jämnfört med fullkorns ris/pasta? Men tack för såstipsen och keso med grillkrydda hade jag nästan glömt, nööööt! Citera
Sorkoas Postad 2 Januari , 2010 Rapport Postad 2 Januari , 2010 1 port kokt potatis är cirka 200 gram = ~160 kcal. Tycker man står sig mycket bättre på det än pasta/ris. Vad skulle vara dåligt? GI-töntar undanbedes osv. Citera
Starfitter Postad 2 Januari , 2010 Rapport Postad 2 Januari , 2010 1 port kokt potatis är cirka 200 gram = ~160 kcal. Tycker man står sig mycket bättre på det än pasta/ris. Vad skulle vara dåligt? GI-töntar undanbedes osv. Palla blodsockersvängningar, insulin undanbedes obv... Edit: Citera
TotalFarsa Postad 2 Januari , 2010 Rapport Postad 2 Januari , 2010 Läser alltid "sexdagboken" i rubriken... Sen blir jag besviken Citera
Starfitter Postad 10 Januari , 2010 Rapport Postad 10 Januari , 2010 Dålig action här!!! För mig har det gått åt helvete, ätit skitmat, varit sjuk och inte tränat samt supit som ett djur..... Göra om göra rätt från och med imorgon iaf, tänkte skriva upp ingredienser som är bra och bara handla hem dessa så man slipper ha massa gottigt här hemma.. vad sägs om bara käka;'Frukost: havregrynsgröt, blåbär, ägg, Vanligt mat: grönsaker, kyckling, keso, , wokgrönsaker, pollok, quarn, svamp, fetaost, avokado, ris, fullkornspasta, bönsallad, nötfärs, ägg, kvarg, mjölk, kaffe, skaldjur, spenat, gröna ärtor, lax, vitlök, Citera
bigdwarf Postad 10 Januari , 2010 Rapport Postad 10 Januari , 2010 Palla blodsockersvängningar, insulin undanbedes obv... Edit: Om du är GI-geek så är "burkpotatisen" opti, även om du kokar potatis å låter den svalna i vatten under natten. Har inte riktigt koll på varför men googla isf Citera
Starfitter Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Shipp Shipp! Körde bara lite mage hemma "idag" och gick 4km och handlade med matkassarna(heeeej trapzzz) Blev ganska bra käka idag tror jag.. Havregrynsgröt med mjölk, två små mackor och lite kaffe till frulle sen Kycklingfile, wokgrönsaker+champinjoner+keso+några oliver och vatten till middag och sen några knäckebröd med ost på nu på kvällen pga den fuckade dygnsrytmen jag ligger inne på... ska även köpa nanovapor imorgon som ska ge lite pepp på gymmet och ösa in ett mustigt gympass. Har skadat foten dock så tror jag får skippa marklyften:( Citera
SethCohen Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 vart på gymmet och drog vikter.. beach 2010? Citera
Starfitter Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 vart på gymmet och drog vikter.. beach 2010? shipp shipp! Citera
Starfitter Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Nanovapor provades idag på gymmet, känner mig jättestrirrig... Sitter fortfarande och skakar, mådde lite illa ett tag och suddig såg jag också. Men satan vad jag shoffade på, satans energisk Citera
Zeberdeee Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Hur går det grabbar`? Själv har jag blivit sjuk och har inte kunnat träna på en vecka nu men tar tag i det snart. Rage, whey 100 och massa vitaminer är inhandlade så nu kör vi. Citera
Recommended Posts