Lemiux Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Jag lirar för det mesta 6max nl100 och endel hu (inte mkt). Men jag känner att jag vill utveckla mitt spel och bli bättre i 6max nl100-200. Är det dueces cracked man ska nöta videor eller har ni andra förslag? Citera
sexyterran Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 det eller nån av de andra sidorna. mario lemieux Citera
pezdawg Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Sluta läs på pf och börja på någon av de där sidorna ja, om du vill utvecklas. Citera
magico Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 posta händer på heads up-delen på 2p2, där får du mycket och seriös respons från duktiga spelare! Citera
Elitloppet Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Tycker generellt att man får ganska dåliga råd på 2+2 om jag ska vara ärlig. Nöta videos, objektivt analysera händer och kanske skaffa dig en coach skulle vara mina råd. Har du några pokerpolare är det superbra att diskutera med dom, har du inte det så får du skaffa dig helt enkelt Där kan man få mkt input och nya tankebanor. Citera
magico Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Tycker generellt att man får ganska dåliga råd på 2+2 om jag ska vara ärlig. Nöta videos, objektivt analysera händer och kanske skaffa dig en coach skulle vara mina råd. Har du några pokerpolare är det superbra att diskutera med dom, har du inte det så får du skaffa dig helt enkelt Där kan man få mkt input och nya tankebanor. Tycker du? Jag har inte postat där på ett tag men var relativt aktiv för ett tag sen. Mitt intryck var att det finns flera stycken där att lyssna på. Man måste ju självklart sålla bland informationen och en del råd är ju såklart inte så bra, att sålla information måste man ju dock alltid göra vad det än handlar om. Jag har sett dina filmer och tycker dom är väldigt bra, så jag ska nog vara lite mer försiktig med att lyssna på råden därifrån då. Citera
Lemiux Postad 12 December , 2009 Författare Rapport Postad 12 December , 2009 Alright, har du videos Puni kan du ju länka dom till mig Citera
Lemiux Postad 12 December , 2009 Författare Rapport Postad 12 December , 2009 Tips om bra serie på DC? Citera
Elitloppet Postad 12 December , 2009 Rapport Postad 12 December , 2009 Tycker du? Jag har inte postat där på ett tag men var relativt aktiv för ett tag sen. Mitt intryck var att det finns flera stycken där att lyssna på. Man måste ju självklart sålla bland informationen och en del råd är ju såklart inte så bra, att sålla information måste man ju dock alltid göra vad det än handlar om.Jag har sett dina filmer och tycker dom är väldigt bra, så jag ska nog vara lite mer försiktig med att lyssna på råden därifrån då. Visst finns det bra skribenter, utan tvekan. Problemet är bara att det finns långt många fler dåliga så genomsnittsskribenten är inget vidare imo. Och det är ju jobbigt att behöva sålla Citera
Trillske Postad 12 December , 2009 Rapport Postad 12 December , 2009 Enda tipset jag har är att konstant använda ditt eget huvud, både när du själv spelar och när du tittar på instruktionsvideos och liknande. Lyckas du med det, vilket inte är hälften så trivialt som det låter, är du snabbt förbi de flesta på och över dina nivåer. Citera
Lemiux Postad 20 December , 2009 Författare Rapport Postad 20 December , 2009 Full Tilt Poker Game #16938416490: Table Sour Gum (6 max) - $0.50/$1 - No Limit Hold'em - 21:41:14 ET - 2009/12/19 Seat 1: lemiux ($168.35) Seat 2: ziich ($80) Seat 3: bukithepro ($130.50) Seat 4: eatyourcash ($100) Seat 5: thetoecutter ($81.60) Seat 6: ladypad ($100) lemiux posts the small blind of $0.50 ziich posts the big blind of $1 The button is in seat #6 *** HOLE CARDS *** Dealt to lemiux bukithepro folds eatyourcash raises to $3 thetoecutter calls $3 ladypad folds lemiux calls $2.50 ziich folds ziich adds $1 *** FLOP *** lemiux checks eatyourcash checks thetoecutter checks *** TURN *** lemiux bets $6 eatyourcash folds eatyourcash adds $3 thetoecutter raises to $18 lemiux has 15 seconds left to act lemiux calls $12 *** RIVER *** lemiux checks thetoecutter has 15 seconds left to act thetoecutter bets $35 Vad checkar han flop med? JT nuts? Citera
strater Postad 20 December , 2009 Rapport Postad 20 December , 2009 varför vill du lira KJo från sb?? Citera
Recommended Posts