PokerStars_Karl Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Hej, Sitt stilla i båten. Alla biljetter kommer att krediteras under kvällen/natten. Hur många som kommer spela respektive turneringen har jag tyvärr inte någon uppfattning om. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
lhmsopros Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Hej Pokerstars! Jag heter Markus Olsson och jag kommer från Sverige och jag har spelat in mer än 1 FPP-poäng på Pokerstars mellan den 7:e och 27:e december, men jag har fortfarande inte fått min biljett till 100K Nordic and Baltic Qualifier A. Jag undrar helt enkelt om jag ska få den överhuvudtaget eller om det är bara falsk marknadsföring, alltså rent lurendrejeri eller inte. Detta antagande bygger jag på med tanke på att över 300 - 400 personer redan har fått sin biljett till 100K Nordic and Baltic Qualifier A och kunnat registrera sig för den kvalturnerningen. Om jag skulle få biljett till detta kval så skulle jag uppskatta om ni kunde skicka ett email till mig så fort som möjligt när ni har tilldelat mig denna biljett. Min emailadress är den som finns inlagd på mitt regitrerade Pokerstars-konto. Citera
bridge Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Hur snabb måste man vara att registrera sig när man får sin biljett? Såg att det bara var 12000 platser i turneringen, och kan ju bli fullt rätt så fort. chansen att vinna 30k vill man ju inte missa. Citera
PokerStars_Karl Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Hej, Det kan man inte göra. Den förfaller troligen till någon i den turneringen där du eventuellt vinner din andra biljett. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
sokrat3s Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Pokerstars Karl: Om man går vidare 2 gånger, kan man inte ge bort ena platsen till låt säga, en kompis, farsan etc? Sjukt att man inte kan låtsas spela på farsans konto och få dubbla entrys till turneringen eller hur. Citera
Blackbird Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Om man nu vill har sin biljett får han spela själv och kvala som alla andra. Jag har ej fått min biljett än. Citera
simon1583 Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Jag fick mina tickets nu, precis innan jag skulle skriva ett otroligt irriterat mail till stars. Citera
Maple Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Jag har iaf inte fått min ticket än. Jag är ju tveksam till att det fortfarande kan räknas som natt nu. Citera
NorthQ Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Jag har iaf inte fått min ticket än. Jag är ju tveksam till att det fortfarande kan räknas som natt nu. Säkerligen natt 09.00 CET i Amerika som serverns tid går efter... Citera
lhmsopros Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Hej Pokerstars! Markus Olsson här igen. Ni på pokerstars sa att ni skulle dela ut de kvarvarande turneringsbiljetterna till 100K Nordic and baltic Qualifier A under kvällen och natten igår den 28:e december , men jag har fortfarande inte fått denna turneringsbiljett. Det börjar ju faktiskt närma sig turneringsdags. Jag hoppas att ni kan hjälpa mig att få denna biljett som jag enligt era regler för denna kampanj har rätt till. Citera
jm_j Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Mina biljetter har dykt upp nu så kolla igen. Citera
PokerStars_Karl Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Hej, Merparten av spelarna har nu fått sina biljetter men vi kör en sista genomgång och har man då mot förmodan inte blivit krediterad någon biljett klockan 14 så maila oss så krediterar vi din biljett manuellt. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
m4dh4tter Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Har mailat support, men fortfarande ine fått några tickets. Det börjar dra ihop sig... Citera
PokerStars_Karl Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Hej, Pm:a mig ditt användarnamn så är du snäll. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
m4dh4tter Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Hej, Pm:a mig ditt användarnamn så är du snäll. Mvh, Karl PokerStars Support Nu har dem kommit. Fick t.o.m. två tickets till två av rullarna. Nu skall jag bara klura ut hur jag skall använda dem Citera
AlexanderNq Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Hej, Merparten av spelarna har nu fått sina biljetter men vi kör en sista genomgång och har man då mot förmodan inte blivit krediterad någon biljett klockan 14 så maila oss så krediterar vi din biljett manuellt. Mvh, Karl PokerStars Support Jag fick då ingen biljett alls... Användarnamn på pokerstars "Bemdil". Citera
AlexanderNq Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Kul att jag inte kan anmäla mig till någon som är kvar. C D E har inte samlat så mycket FPP. Kan du Karl anmäla mig till någon av dem då jag inte fick min turneringsbiljett till de jag skulle vara med i? Citera
Recommended Posts