overmuch Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/mannen-bakom-alga-spelen_3916537.svd Citera
valterego Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 en av de bättre glimneintervjuerna jag läst Citera
Agent Cooper Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 Lite Glimne? Jag tyckte det var mycket Glimne. Kul intervju! Citera
okocha Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 glimne är så jävla skön i lagom dos =) "Halvvägs in uppstod en tvistefråga om en regel där jag visste att jag hade rätt. Hur kunde jag vara så säker? Jag lyfte på kartongen och pekade på mitt namn." haha, så jävla kung! Citera
Nidson Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 Att designa brädspel låter som ett soft och hyfsat stimulerande arbete, nåt att ta upp om säg tio år när man slutat bry sig om att göra "vad man borde göra". Citera
kingfour Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Bra artikel. Har man spenderat ett par tillfällen/middagar med Dan så ser man att artikeln har fångat personligheten mycket väl som flugis nämde! Tror inte journalisten fick en syl i vädret tbh. Är det någon som kan snacka historier och anekdoter så äre Glimne Ja men som han gör det. Han har hur många som helst på lager och berättar dom på ett helt fantastiskt sätt! Citera
Recommended Posts