Gå till innehåll

Vilket nätverk har det lägsta HU nivåerna?


Franken

Recommended Posts

Kan ju ge dig tipset att på de låga HU borden äter raken upp dig väldigt väldigt snabbt. Kan vara bra att ha koll på

QFT. I limit headsup anses tex allt under 2/4 som omöjligt att slå raken på, så har man inte rulle för det får man spela husng'er istället. Inbillar mig att en brytpunkt finns i nl också. Någon vet kanske var den brytpunkten går? Full tilt har iaf NL husng'er ner till 1+.10$... Så att få spela HU för en billig penning finns det goda möjligheter till! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad försöker du bevisa? Du tillför ingenting till tråden.

 

Absolut ingen hade brytt sig om att försöka hjälpa den oresta hjälten till trådskapare när jag kom till tråden. Så jag försökte åtminstone ge honom en spark i rätt riktning, även om jag inte hade det *perfekta* svaret som en del här verkar tycka att man måste bidra med.

 

Att hacka på spelare på lägre nivåer är väl en av de säkraste härskarteknikerna/avtiltningsknepen som vissa använder här. Välj själv vilket som råkar vara tillämpligt i just det här fallet.

 

Om du syftar på mig så vägrar jag ta åt mig. Din s.k. read är helkass.

 

Låtsaspengar *är* lägre.

 

Meeen. Du kan aldrig klättra från låtsaspengar. Jag har börjat från noll och klättrat uppåt. Vad är det för fel att göra det?

 

Nu börjar det spåra ur lite, men okej...

 

Du säger själv att du har börjat från noll, och vad är mer noll är låtsatspengar?

Och du har klättrat uppåt, trots att "Du kan aldrig klättra från låtsaspengar".

 

Kungen av ologik är härmed korad. *Applåder*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...