wayfar Postad 21 Maj , 2005 Rapport Share Postad 21 Maj , 2005 Länk till en skärmdump från kvällens spel: http://surl.se/kmj Detta måste vara att likställa med spelformen där man sätter kortet i pannan och bara ser motståndarens kort, eller faktiskt ännu värre för här ser jag ju inte ens hans kort! Tycker ni att det är något man bör höra av sig till supporten för det aktuella stället om och rapportera buggen, eller är bara en sak som man får ta som en kul grej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rodde Postad 21 Maj , 2005 Rapport Share Postad 21 Maj , 2005 Humor! Känns dock värre att sitta på AA i handen och sen sakna knappar att klicka på och se korten muckas, när man har en riktigt fin pott framför sig. Får man fråga vad du gjorde? Fold eller kanske något så vågat som en raise? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tympanon Postad 21 Maj , 2005 Rapport Share Postad 21 Maj , 2005 Hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wayfar Postad 21 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2005 Man var ju sugen på att gå all-in... Oavsett om han hängt med eller ej så hade jag ju kunnat få se mina kort på slutet - om inte också det hade strulat. Men det blev en feg fold där! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 21 Maj , 2005 Rapport Share Postad 21 Maj , 2005 Äsch det där har hänt mig vid livespel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 21 Maj , 2005 Rapport Share Postad 21 Maj , 2005 Länk till en skärmdump från kvällens spel:http://surl.se/kmj Detta måste vara att likställa med spelformen där man sätter kortet i pannan och bara ser motståndarens kort, eller faktiskt ännu värre för här ser jag ju inte ens hans kort! Tycker ni att det är något man bör höra av sig till supporten för det aktuella stället om och rapportera buggen, eller är bara en sak som man får ta som en kul grej? Haha, blindmans bluff eventet i förra årets wsop var ju juvelen i vegas pokerkrona Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 21 Maj , 2005 Rapport Share Postad 21 Maj , 2005 Tycker ni att det är något man bör höra av sig till supporten för det aktuella stället om och rapportera buggen, eller är bara en sak som man får ta som en kul grej? Du kan ju skícka in det till supporten så det inte händer på 100/200 borden ahahaha. Annars tycker jag att du ska ta de som en rolig grej bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
David_80 Postad 21 Maj , 2005 Rapport Share Postad 21 Maj , 2005 Slösa inte bort din tid på att maila till Expekts support. Jag har också råkat ut för det där och skulle försöka hjälpa till att fixa denna bugg. Men jag tröttnade snabbt på Expekts legendariska "goddag yxskaft" svar i sina mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 21 Maj , 2005 Rapport Share Postad 21 Maj , 2005 har oxå råkat ut för samma situation men såg mina kort i fem sekunder så jag han o se att det var A K sutied och då var dem inte så svårspelade =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 22 Maj , 2005 Rapport Share Postad 22 Maj , 2005 samma sak har hänt mig i en annan prima klient. riktigt irriterande och kasst att det ens förekommer buggar när det kan handla om ganska stora pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts