zeb_sthlm Postad 21 Maj , 2005 Rapport Postad 21 Maj , 2005 Lyckades kvala in till le grand finale om 5 st WSOP platser igår, vilket känndes kul. Nån som vet mer än vad som står i finaltexten... WSOP Grand Final Qualification to WSOP in Las Vegas 7-15 July 5 Best players win an entry to WSOP in Vegas plus air ticket and Hotel. Calculated value to be 10.000 Euros 10 000 euro, okej startavgifte är 10 000 dollar vet jag, hur mkt får man i "fickpengar"? Nån som vet det, har sett att andra sidor har buy in i turneringen flyg+ hotel och mellan 1000 och 2000 dollar i fickpengar. Jag antar/tar för självklart att det är nåt liknande här. Annars verkar värdet på 15 00 euro väldigt högt satt, för buy in blir väl ca 800 euro och inte kan väl flyg och hotel gå på 7000 euro? Nån vänlig själv som kan upplysa mig. En annan fråga, när är själva tävlingen i Las Vegas? Kan jag avregga mig från finalen och få 500 euro istället?, inte för att jag tror det är aktuellt men det funkade inte att göra så i en 7500 GTD som jag kvalat in till även om jag läst att det skulle funka. mvh zeb_sthlm (som statistikst sett har 1/20 dels chans att få spela WSOP) Citera
zeb_sthlm Postad 24 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2005 Ingen som vet nåt? Gick inte att avregga sig och ta pengarna (provade bara av ren nyfikenhet) Står på hemsidadan att det är Hotel Rio det gäller, men inget om "fickpengar". mvh zeb_sthlm Citera
Hjort Postad 24 Maj , 2005 Rapport Postad 24 Maj , 2005 Som jag förstått satelitsystemet på 24h så kan du inte avregga dig från tävlingen du vinner plats i, om du inte vinner fler platser då får du cash istället för alla platser utom en. Citera
baller Postad 24 Maj , 2005 Rapport Postad 24 Maj , 2005 10000 usd = 8000 € och inget annat. Det kvarlämnar 2'€ för det skall det köpas biljetter och hotell. Det blir inte mycket över, möjligen ett par hundra €. MEN står det inget så lär det inte vara så heller. Citera
zeb_sthlm Postad 24 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2005 Är helt säker att det stod värde 15 000 Euro förrut, konstigt. Men men nån krona kanske det blir över... Tack för svaren. mvh zeb_sthlm Citera
Recommended Posts