dearling Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Happy days! Upptäckte just att Party Poker har synkat sina pauser i turneringar till 5min i varje hel timme, stars och full tilt följer väl samma princip...finns det fler sajter som har synkat sina pauser förutom dessa tre? Är det något som allt fler och till slut alla sajter kommer använda sig av? Grymt skönt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Seriöst vad pratar du om? Dom flesta nätverk kör väl 5min paus var 60 min? (Utom vissa undantag) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Seriöst vad pratar du om? Dom flesta nätverk kör väl 5min paus var 60 min? (Utom vissa undantag) Men alla nätverk synkar inte pauserna. Om du tex på SvS startar en turre kl 19:00 och en 19:20 så kommer du i den första ha paus kl 20:00 och i den andra kl 20:20. Gör du samma sak på tex Stars så kommer båda pauserna ligga samtidigt (vet inte om det är hel timme, men rimligtvis borde det väl vara det). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Men alla nätverk synkar inte pauserna. Om du tex på SvS startar en turre kl 19:00 och en 19:20 så kommer du i den första ha paus kl 20:00 och i den andra kl 20:20. Gör du samma sak på tex Stars så kommer båda pauserna ligga samtidigt (vet inte om det är hel timme, men rimligtvis borde det väl vara det). Okej, jag trodde det var det första alternativet han menade, jag gillar dock det bättre, det förklarar alltså varför det ibland är paus direkt efter 20 min på stars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dearling Postad 4 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2009 mm party och stars, antar också fulltillt, har pauser kl21.55, 22:55 och så vidare rakt över alla turneringar, undrade om det är fler som har hakat på tåget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Låter ju klockrent. Visst, man kanske blir lite sne när det blir paus efter jättekort tid men det kan man väl ta om man nu råkar spela en sådan turre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bearbeer Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 cake poker också, kanske för lee jones som jobbade på ps jobbar där nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 cake poker också, kanske för lee jones som jobbade på ps jobbar där nu Seriöst, hur kan du veta vad folk heter som jobbar på olika pokersajter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bearbeer Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Seriöst, hur kan du veta vad folk heter som jobbar på olika pokersajter? Om man finalbordar en stor turre typ wcoop på ps eller söndagsturren så cake så kommer han in i chatten o dealar och styr och är allmänt kitschig. (Hidden brag) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts