Gå till innehåll

Highstakes railtråd - läs inlägg 1 innan ni postar


Drunken_Penguin

Recommended Posts

Okey, som svensk och forumit borde man väl känna till vem som döljer sig bakom det nicket men jag tycker personligen att det är fruktansvärt respektlöst gentemot denna att sitta och spekulera i nicket samt skicka runt PM med info om denna spelaren. I synnerhet när spelet sker på pokerstars av alla siter.

 

Just my 2.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okey, som svensk och forumit borde man väl känna till vem som döljer sig bakom det nicket men jag tycker personligen att det är fruktansvärt respektlöst gentemot denna att sitta och spekulera i nicket samt skicka runt PM med info om denna spelaren. I synnerhet när spelet sker på pokerstars av alla siter.

 

Just my 2.

 

Fruktansvärt respektlöst är verkligen att ta i. Jag hade hållt med om folk outat det öppet. Nu faller det bara under kategorin skvaller, är väl inget konstigt. Dessutom är jag rätt säker på att han outat sig själv tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fruktansvärt respektlöst är verkligen att ta i. Jag hade hållt med om folk outat det öppet. Nu faller det bara under kategorin skvaller, är väl inget konstigt. Dessutom är jag rätt säker på att han outat sig själv tidigare.

 

När det rör sig om eventuella skattesmällar på miljoner så tycker jag ett inlägg som:

 

Vem är det här på forumet?

 

är fruktansvärt respektlöst. Sen skiter jag fullständigt i vad du tycker. Det är bara min åsikt som jag får ha och vädra bäst jag vill :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det rör sig om eventuella skattesmällar på miljoner så tycker jag ett inlägg som:

 

 

 

är fruktansvärt respektlöst. Sen skiter jag fullständigt i vad du tycker. Det är bara min åsikt som jag får ha och vädra bäst jag vill :)

 

Du är fruktansvärt respektlös.. jag menar inte att man skall outa namn, ville mer veta om denna har db osv på pf..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är det här på forumet?

 

Hur menar du att man ska svara på din fråga utan att outa personen i frågas nick (vilket iaf jag tror och hoppas är ett regelbrott på det här forumet)? =)

 

Om man nu absolut måste veta vem det är kan man väl t ex frågan någon som vet (utan att det sätts på print så att hela världen kan läsa svaret) eller göra lite egen research.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då kommer det en påminnelse om forumreglerna här

 

1. Generella forumregler

 

1.8- Nolltolerans mot outningar. Det är ett totalförbud mot att såväl avslöja som att spekulera i vilka som döljer sig bakom ett forumnick eller svenska spelaralias.

 

Jag tar upp det här för diskussion med övriga moddar, för eventuella varningar/avstängningar

Men rent generellt, jag är övertygad av att ingen av er som spekulerar skulle uppskatta det om ni vore den berörde.

SÅ LÄGG AV

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...