Unicum Postad 27 Januari , 2012 Rapport Share Postad 27 Januari , 2012 Någon man bör känna till? Du har PM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lurker123 Postad 28 Januari , 2012 Rapport Share Postad 28 Januari , 2012 Okey, som svensk och forumit borde man väl känna till vem som döljer sig bakom det nicket men jag tycker personligen att det är fruktansvärt respektlöst gentemot denna att sitta och spekulera i nicket samt skicka runt PM med info om denna spelaren. I synnerhet när spelet sker på pokerstars av alla siter. Just my 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 28 Januari , 2012 Rapport Share Postad 28 Januari , 2012 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Januari , 2012 Rapport Share Postad 28 Januari , 2012 Okey, som svensk och forumit borde man väl känna till vem som döljer sig bakom det nicket men jag tycker personligen att det är fruktansvärt respektlöst gentemot denna att sitta och spekulera i nicket samt skicka runt PM med info om denna spelaren. I synnerhet när spelet sker på pokerstars av alla siter. Just my 2. Fruktansvärt respektlöst är verkligen att ta i. Jag hade hållt med om folk outat det öppet. Nu faller det bara under kategorin skvaller, är väl inget konstigt. Dessutom är jag rätt säker på att han outat sig själv tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lurker123 Postad 28 Januari , 2012 Rapport Share Postad 28 Januari , 2012 Fruktansvärt respektlöst är verkligen att ta i. Jag hade hållt med om folk outat det öppet. Nu faller det bara under kategorin skvaller, är väl inget konstigt. Dessutom är jag rätt säker på att han outat sig själv tidigare. När det rör sig om eventuella skattesmällar på miljoner så tycker jag ett inlägg som: Vem är det här på forumet? är fruktansvärt respektlöst. Sen skiter jag fullständigt i vad du tycker. Det är bara min åsikt som jag får ha och vädra bäst jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 28 Januari , 2012 Rapport Share Postad 28 Januari , 2012 När det rör sig om eventuella skattesmällar på miljoner så tycker jag ett inlägg som: är fruktansvärt respektlöst. Sen skiter jag fullständigt i vad du tycker. Det är bara min åsikt som jag får ha och vädra bäst jag vill Du är fruktansvärt respektlös.. jag menar inte att man skall outa namn, ville mer veta om denna har db osv på pf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 28 Januari , 2012 Rapport Share Postad 28 Januari , 2012 När det rör sig om eventuella skattesmällar på miljoner så tycker jag ett inlägg som: är fruktansvärt respektlöst. Sen skiter jag fullständigt i vad du tycker. Det är bara min åsikt som jag får ha och vädra bäst jag vill Vem är du på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 28 Januari , 2012 Rapport Share Postad 28 Januari , 2012 Vem är det här på forumet? Hur menar du att man ska svara på din fråga utan att outa personen i frågas nick (vilket iaf jag tror och hoppas är ett regelbrott på det här forumet)? =) Om man nu absolut måste veta vem det är kan man väl t ex frågan någon som vet (utan att det sätts på print så att hela världen kan läsa svaret) eller göra lite egen research. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 28 Januari , 2012 Rapport Share Postad 28 Januari , 2012 Vem är du på forumet? Kanske samma som personen vi pratar om.. Eftersom det är ett regelbrott med 2 konton så borde mod kolla IP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 Januari , 2012 Rapport Share Postad 28 Januari , 2012 Då kommer det en påminnelse om forumreglerna här 1. Generella forumregler 1.8- Nolltolerans mot outningar. Det är ett totalförbud mot att såväl avslöja som att spekulera i vilka som döljer sig bakom ett forumnick eller svenska spelaralias. Jag tar upp det här för diskussion med övriga moddar, för eventuella varningar/avstängningar Men rent generellt, jag är övertygad av att ingen av er som spekulerar skulle uppskatta det om ni vore den berörde. SÅ LÄGG AV Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 28 Januari , 2012 Rapport Share Postad 28 Januari , 2012 Kanske samma som personen vi pratar om.. Eftersom det är ett regelbrott med 2 konton så borde mod kolla IP. Ja jag håller med dig det lät som att jag var besatt av regler pga en dålig formulering. Alternativt, du är inte sarkastisk men besatt av regler. Isf, sök hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 maiseE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 vem vem det borde va.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 vem vem det borde va.... vet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 vem vem det borde va.... vet +1! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grinder22 Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 Backdoorovic är en pajas som sprungit långt över sitt EV utan att ha en aning om det och dessutom beter sig som en bebis i chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Backdoorovic är en pajas som sprungit långt över sitt EV utan att ha en aning om det och dessutom beter sig som en bebis i chatten. LinusJ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Rätt underhållande detta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Den där jeans89 har rätt ok graf sen han börja spela på stars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 25 Februari , 2012 Rapport Share Postad 25 Februari , 2012 maiseE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calibrat Postad 1 Mars , 2012 Rapport Share Postad 1 Mars , 2012 http://www.highstakesdb.com/2838-ole-kristian-nergrd-mucks-the-winning-hand-in-his-biggest-ever-live-pot.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataSKV Postad 1 Mars , 2012 Rapport Share Postad 1 Mars , 2012 http://www.highstakesdb.com/2838-ole-kristian-nergrd-mucks-the-winning-hand-in-his-biggest-ever-live-pot.aspx Hehe den där spinkige norrmanen kommer gula sitt fiskearv inom ett år gissar jag. Dock var det ju knappast den största potten någonsin... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 1 Mars , 2012 Rapport Share Postad 1 Mars , 2012 Hehe den där spinkige norrmanen kommer gula sitt fiskearv inom ett år gissar jag. Dock var det ju knappast den största potten någonsin... Nä, men det stod ju inte så heller. Det var HANS största pott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataSKV Postad 1 Mars , 2012 Rapport Share Postad 1 Mars , 2012 Nä, men det stod ju inte så heller. Det var HANS största pott. Läste fel , bara början på gulningen då alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 2 Mars , 2012 Rapport Share Postad 2 Mars , 2012 Isildur1 3837 hands$577,597 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts