Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Fattar inte hur han orkar grinda så fruktansvärt, gick till sängs när han hade lirat CS en stund och nu när jag vaknar sitter han på 6bord med OMGclayaiken... måste ju gå på nått

Postad

Jag har fått tag på sjuk information. Jag vet vem Isildur1 är till 100%. Är informationen värd att sälja? Jag tänker inte outa personen innan jag har kollat upp det här. Jag har bevis som styrker vem det är. Vad gör jag med informationen?

Postad
Jag har fått tag på sjuk information. Jag vet vem Isildur1 är till 100%. Är informationen värd att sälja? Jag tänker inte outa personen innan jag har kollat upp det här. Jag har bevis som styrker vem det är. Vad gör jag med informationen?

Du ringer väl upp mr isuldur himself och frågar honom hur många BB han tycker det är värt att betala dig..

Postad
Du ringer väl upp mr isuldur himself och frågar honom hur många BB han tycker det är värt att betala dig..

Varför skulle han (dem) betala? Jag kan ju sjunga ut direkt efter jag fått stålar. Vad skulle det kunna vara värt?

Postad

du håller käften ditt jävla äckel.

Postad

Hur har du fått tag på information som till 100% säger vem det är om jag får fråga?

Postad

Givare: Isildur1 visar [Tc Jh Qh 8s]

Givare: OMGClayAiken visar [2s Ad 6h As]

Givare: Isildur1 visar King-hög stege

Givare: OMGClayAiken visar ett par i Äss

Givare: Isildur1 vinner potten ($326,988.50) med King-hög stege

Postad

du gör oss alla en tjänst när alla tror det egentligen handlar om en björntjänst om du håller käften !... keep the myth alive ! Vi villv veta, men vi har så mycket roligare i längden av att inte veta !

Galen action nu på 500/1k.... Den klassiska "im to tired now for 3/6".

GL HF MATE ! LOVE YOU

Postad
Det verkar dock mer lovande den här gången. Om jag inte har läst fel på läget har han både visat att han tillfälligt kan gå ner i nivå samt att han bättre kan välja motstånd / spel / tillfälle.

[ ] .

:cry:

Postad
Alltid vart så att han insta-leftar å startar upp ett nytt bord när han dubblar?

Ja om han inte har råd att ha 6bord igång.

Den där bloggen är ju fantastisk.

Fattar inte hur man orkar men wp den som har gjort den, hoppas på frekventa uppdateringar.