Gå till innehåll

Highstakes railtråd - läs inlägg 1 innan ni postar


Drunken_Penguin

Recommended Posts

Awesome shit! http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/april-2014-high-stakes-thread-1431421/index59.html

Basically I gamble I get lucky I win....Life goes on :)
Vs players who is stronger then me in theory I try to put them in spots they have never/rarely been before and see what happens after all most guys werent winning at the time when me and Mr Isildur were printing millions on " unknown eurosites" :)
I just wanna play the game that I love and im happy you guys having fun with me , I dont really wanna show of anything , Isil story hmm he was semibust and I deposited 60k to a ipoker account and had 50% of the shares woke up day after and he was up 340k usd... :)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hellre lyssnat på table talk med den lineupen än kommentatorer.

 

FÖrstår inte varför det inte alltid finns en option med tabletalk istället... Kan ju inte vara tekniskt komplicerat, skulle vara guld ju. Som tidiga HSP. Och för o inte tala om WSOP-sändningarna som jag inte ens kan se pga nån hysterisk kommentator, tänk att kunna stänga av hans tjatter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har lite mer info om patpatpanda? Hade varit kul att höra vart alla pengar kommer ifrån :) Svaret i artikeln var väl inte så bra imo

Tycker pokernews artikel var rätt weird. Jag vågade inte länka ursprunglig artikel när jag läste, p.g.a. outningsreglerna här, eftersom de bara går ut med att Mal är person X i ingressen utan att skriva något om det i artikeln. Relevant att veta hur de kan confirma, liksom om han själv är med på att vara offentlig och så vidare.

 

I pats/samrostans fall är det ju dock glasklart att IRL-personen står bakom sitt onlinenick. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/denoking-wilhasha-1437114/index2.html

If you can get wilhasha to play me 5k hands, ill pay you 100x the big blind for your help.

 

The last time wilhasha played me for seriousness was late 2012/early 2013.

 

I think im up something along the lines of 30 buyins, but cant remember.

I wont play you but you can always dance for me.:h:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

Kanske är lite fel del av forumet, så om någon mod känner för det är väl bara att flytta min kommentar. Det verkar iaf som att tv-programmet High stakes poker är på väg tillbaka. Tror det är allmänt bra att folk visar att det finns intresse, sen var det ju lite frågor om programmet som kan påverka programmet i sig.

 

https://www.youtube.com/watch?v=FoWUS_q97CA

 

I videon finns det ett formulär där man kan tycka till om HSP. Det har varit ganska så blygsamt med poker på TV dem senaste åren så hade varit nice om folk fyllde i formuläret, delade videon eller w/e som visar att det finns intresse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Fy fan vad tråkig jag känner mig nu, jag tyckte det var lite roligt så här på morgonen

 

Ha i minnet första posten framöver

Här diskuteras highstakespoker online. Tipsa när det är action, diskutera spelare och händer.

 

Regler för tråden:

 

Då den förra highstakestråden spårade ur ett antal gånger så kommer denna tråden att modereras stenhårt. Följande regelbrott kommer ge autoinfraction, och inläggen kommer raderas.

Off topic

Personangrepp

Språkpolisande

Trams

 

Upprepade övertramp kommer resultera i en månads tempban.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...