upandcoming Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Haha någon smart railare råkade skriva sitt lösenord i chatten, testade logga in på kontot, hade $89 där. Kanske borde maila och be honom byta... smart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 jag följde nvg tråden nu imorse för att få en överblick om hur matchen gick. 90% av tiden hade isildur den i ett grepp, han låg 5-6 bi +, så allt som allt var han närmare 300k+ för dagen men så smäller de till och på 10min så dropar han 10 inköp och torskar 2-3 st till då de bytte till nl20k 200bb deep. Han slutade typ 2k+ totalt allt som allt de senaste 24h, back mot jungle, + mot durrr och siffrorliraren. detaljer: medan isi krossade så frågade han jungle om 200/400 varpå han tackade nej, och det gick railen lös på. "LOL! jungleman is always claiming 200/400 to be "his house" but backs down when a decent player wants to game it.".... Isi fick en transfer medan de spelade för att kunna toppa av alla borden, han satt med 400k+ spritt över borden ett tag. Isi var den som valde att avsluta matchen och logga. Inget tiltdebacle och inget avsluta med att dumpa på PLO med andra ord. Han e med största sannolikhet stejkad och bättre upp, rätt övervakad/railad av sin backer. NVG ansåg att jungle var den som sprang oändligt bra, och vann de stora potterna...(exempelvis de två sista allinsen 200bb deep på nl20k var preflop 22 vs AJ och 22 vs AQ, han sätter tvåan båda ggrna så A rivers blev rätt uddlösa). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Haha någon smart railare råkade skriva sitt lösenord i chatten, testade logga in på kontot, hade $89 där. Kanske borde maila och be honom byta... Episkt! Testat om han har samma nick och pass på stars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohAAn1 Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Episkt! Testat om han har samma nick och pass på stars? Tänkte det men glömde igår, testade nu och det funkade inte. Testade hans hotmail med men det funkade inte heller, inte för att jag vill sabba men... Han verkar ha bytt lösen på FTP nu, bra! Men han måste ha det lösen han skrev på något annat konto och försökte logga in där men stod med markören i chatten på ett bord istället. Aja lite OT det här, skit i det nu. Edit: Fick mailet nedan nu, skönt att se att säkerheten fungerar. Hello ********, We are contacting you regarding your Full Tilt Poker account. On 05-Oct-2010, your computer was used to access the account "********". Can you please explain your relationship with this player and why your computer was used to access this account. Your account has been temporarily suspended pending your reply We look forward to hearing from you. Regards, Jonathan M Security Full Tilt Poker Jag sa som det var, ska bli kul att se vad som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blää Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 skulle tro att både hans och ditt konto är avstängda.....ska bli kul att se hur länge ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohAAn1 Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 skulle tro att både hans och ditt konto är avstängda.....ska bli kul att se hur länge ...... Mitt är redan öppet igen. De såg väl att jag inte hade gjort något dåligt men det höll på att bli en riktig fail. Hehe, undra om han måste dra någon förklaring för att de ska öppna hans konto eller om det räcker med min. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
paker1491911696 Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Hur rik är Gus H egentligen? Han ligger 10 miljoner back nu. Kul att se Isil back in the game. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Isil rejält motriggad (och tiltad?) på 25/50 nu verkar det som. Han gör en del riktigt sjuka spel. (vilket iofs inte är någon nyhet) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Är han ner 30 inköp nu eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Är han ner 30 inköp nu eller nåt? En bit över 40BI. Tror knappast han är stake:ad som någon nämnde tidigare i tråden iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 En bit över 40BI. Tror knappast han är stake:ad som någon nämnde tidigare i tråden iaf. Han är inte ner 40 inköp...bemyguest har 40 inköp på borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Han är inte ner 40 inköp...bemyguest har 40 inköp på borden. Bit över 30*, korvfingrarna träffade fel numpad Ahhh jag kan räkna.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 En bit över 40BI. Tror knappast han är stake:ad som någon nämnde tidigare i tråden iaf. han har ju egna pengar också, en stejker som säger, "jag stejkar inte plo" behöver ju inte direkt oroa sig sålänge de har en transfer vid login/logout policy. Han var upp +300k häromdagen o dropa allt utom 2k på nån timmes spel o gick ändå inte till plo borden den dagen. Känns som att han e inte direkt övervakad idag. edit; fwiw killen han möter springer som en gud o varenda 25k+ de har spelat har varit topset vs wrap och reversed mer eller mindre, och typ nån 5-6bet preflop me aces vs wrap o reversed. isi har torskat varenda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Förstår att Isildur (Blom) anses som ett geni när det gäller NLT och hans förståelse för spelet ska vara grym. Men vad händer här som exempel? http://www.highstakesdb.com/view-hand-history.aspx?GameID=456655 Har sett liknande spel flera gånger. Skulle va kul att få en analys av vissa händer. Eller spelas det helt enkelt skit och utan tanke ibland av de "bästa"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 Kanske historiens sjukaste grej: TexasLimitKing lirar 200/400 på FTP just nu! :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 Vilket bord? Hittar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 Kanske historiens sjukaste grej: TexasLimitKing lirar 200/400 på FTP just nu! :shock: Hittar inte heller.... FL, NLT eller PLO?? Var ett tag sen man såg den gamle legenden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 Fan nu fick jag dåligt samvete, var bara på skoj:cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 Kanske historiens sjukaste grej: TexasLimitKing lirar 200/400 på FTP just nu! :shock: inte ok.... inte ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 Fan nu fick jag dåligt samvete, var bara på skoj:cry: Ska du fan ha!!! Lät för bra för att va sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 mattiasj du måste tänka på din karma. detta kommer du få äta upp vid pokerborden nu tyvärr =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 fort mattiasj, skicka pengar till inhale slow på ftp för kharmaboost. (jared huggins) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Jag tror på omvänd karma! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Kanske historiens sjukaste grej: TexasLimitKing lirar 200/400 på FTP just nu! :shock: Fan nu fick jag dåligt samvete, var bara på skoj:cry: Ämnet heter "Highstakes railtråd - läs inlägg 1 innan ni postar". Här är nr 1: http://pokerforum.nu/forum/1390917-post1.html Ovan citerade inlägg är varnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts