Gå till innehåll

Highstakes railtråd - läs inlägg 1 innan ni postar


Drunken_Penguin

Recommended Posts

jag följde nvg tråden nu imorse för att få en överblick om hur matchen gick.

 

90% av tiden hade isildur den i ett grepp, han låg 5-6 bi +, så allt som allt var han närmare 300k+ för dagen men så smäller de till och på 10min så dropar han 10 inköp och torskar 2-3 st till då de bytte till nl20k 200bb deep.

 

 

Han slutade typ 2k+ totalt allt som allt de senaste 24h, back mot jungle, + mot durrr och siffrorliraren.

 

detaljer: medan isi krossade så frågade han jungle om 200/400 varpå han tackade nej, och det gick railen lös på. "LOL! jungleman is always claiming 200/400 to be "his house" but backs down when a decent player wants to game it."....

 

Isi fick en transfer medan de spelade för att kunna toppa av alla borden, han satt med 400k+ spritt över borden ett tag.

 

Isi var den som valde att avsluta matchen och logga. Inget tiltdebacle och inget avsluta med att dumpa på PLO med andra ord.

 

Han e med största sannolikhet stejkad och bättre upp, rätt övervakad/railad av sin backer.

 

NVG ansåg att jungle var den som sprang oändligt bra, och vann de stora potterna...(exempelvis de två sista allinsen 200bb deep på nl20k var preflop 22 vs AJ och 22 vs AQ, han sätter tvåan båda ggrna så A rivers blev rätt uddlösa).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Episkt!:-D Testat om han har samma nick och pass på stars?

 

Tänkte det men glömde igår, testade nu och det funkade inte. Testade hans hotmail med men det funkade inte heller, inte för att jag vill sabba men... Han verkar ha bytt lösen på FTP nu, bra! Men han måste ha det lösen han skrev på något annat konto och försökte logga in där men stod med markören i chatten på ett bord istället. Aja lite OT det här, skit i det nu.

 

Edit: Fick mailet nedan nu, skönt att se att säkerheten fungerar.

 

Hello ********,

 

We are contacting you regarding your Full Tilt Poker account.

 

On 05-Oct-2010, your computer was used to access the account "********".

 

Can you please explain your relationship with this player and why your computer was used to access this account.

 

Your account has been temporarily suspended pending your reply

 

We look forward to hearing from you.

 

Regards,

 

Jonathan M

Security

Full Tilt Poker

 

 

Jag sa som det var, ska bli kul att se vad som händer :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle tro att både hans och ditt konto är avstängda.....ska bli kul att se hur länge ......

 

Mitt är redan öppet igen. De såg väl att jag inte hade gjort något dåligt men det höll på att bli en riktig fail. Hehe, undra om han måste dra någon förklaring för att de ska öppna hans konto eller om det räcker med min.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En bit över 40BI. Tror knappast han är stake:ad som någon nämnde tidigare i tråden iaf.

 

han har ju egna pengar också, en stejker som säger, "jag stejkar inte plo" behöver ju inte direkt oroa sig sålänge de har en transfer vid login/logout policy. Han var upp +300k häromdagen o dropa allt utom 2k på nån timmes spel o gick ändå inte till plo borden den dagen.

 

Känns som att han e inte direkt övervakad idag.

 

 

edit; fwiw killen han möter springer som en gud o varenda 25k+ de har spelat har varit topset vs wrap och reversed mer eller mindre, och typ nån 5-6bet preflop me aces vs wrap o reversed. isi har torskat varenda :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår att Isildur (Blom) anses som ett geni när det gäller NLT och hans förståelse för spelet ska vara grym.

Men vad händer här som exempel?

 

http://www.highstakesdb.com/view-hand-history.aspx?GameID=456655

 

Har sett liknande spel flera gånger. Skulle va kul att få en analys av vissa händer. Eller spelas det helt enkelt skit och utan tanke ibland av de "bästa"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...