Gå till innehåll

Highstakes railtråd - läs inlägg 1 innan ni postar


Drunken_Penguin

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Isildur verkar ha fått en bra start som pokerstarspro. Sitter och spelar PLO 6-handat på $25-50 6 stycken bord och alla stackarna e mellan 40 och 100k. :-)

 

Tror han sitter med runt 350k på dessa bord. Inköp är väll max 12500*6 = 75k.. plus lite förluster här och där...men han har nog plussat en del ja.

 

Dock så verkar det som han inte kan förlora idag. Han träffar i princip varje gång och vinner 90 % av flipsen...Kul för honom=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har han runt 510k på borden.Har spelat poker/tittat i 5 år och jag har ALDRIG, jag repeterar ALDRIG, sett någon springa så bra som han gör idag.

 

Visst han spelar sjukt aggro/bra men han kan inte förlora en hand. Förstår även att PLO variansen är sick men ändå.

 

Har aldrig gnällt på rigg etc men det känns ju nästan som om stars har gjort hans konto till ett superkonto idag (tror dock det är omöjligt men w/e)

 

RIKTIGT SJUKT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har han runt 510k på borden.Har spelat poker/tittat i 5 år och jag har ALDRIG, jag repeterar ALDRIG, sett någon springa så bra som han gör idag.

 

Håller med. Aldrig sett något liknande.

Samtidigt ju bättre det gått desto bättre har han spelat.

Solitt, och semi-tajt nu på slutet nästan.

 

edit: Hade när jag lämnade railen 590k på 6 bord...PLO5k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...