F_Eklund Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 25-25 PLO live, sitter med ~5500kr. Löst spel som vanligt vid livegejms. Efter diverse pottande står jag inför valet med min hand . Standard att dega här? 5spelare inkl. mig med i potten, sista bettandet var pott ~2000 och allin på ~2300, nu är det upp till mig. What to do, what to do....? Citera
CarlDenStore Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 25-25 PLO live, sitter med ~5500kr. Löst spel som vanligt vid livegejms. Efter diverse pottande står jag inför valet med min hand . Standard att dega här? 5spelare inkl. mig med i potten, sista bettandet var pott ~2000 och allin på ~2300, nu är det upp till mig. What to do, what to do....? Kör Citera
Qhunden Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 Spelar ju iofs inte ofta Omaha men aldrig att jag foldar den. Citera
m1978 Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 Jag degar också där.. Problemet är bara att fi alltid sitter på J 10 9 8 och liknande händer och alltid drar in färg/stege/tvåpar fast är det cosmopol i sthlm du pratar om sitter ju dragan och co oftast på skräp Citera
Ola Brandborn Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 Sitter vi först? I så fall är en stop&go möjlig (eller till och med få chansen att checkfolda om vi totalmissar), så att folk kan få för sig att lägga sig på floppen... Annars degar vi. Lägger oss gör vi i alla fall inte preflop. Citera
Ola Brandborn Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 Äh, läste fel, vi har för lite i en femmannapott för att göra en stop&go med med redan en spelare all-in. Stoppa in degen bara. Citera
bluffsyn Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Unfoldable, t.om. i ett tightare game. Citera
Recommended Posts