Elitloppet Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Hej! Hur spelar ni A2s-A5s i bb vs btn-öppning? Lite intresserad över detta jag också.. tror att jag i nuläget defendar A6s+, 3betar A5-A4 och viker A3-A2. Försvarar jag för lite då gissningsvis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Hej! Hur spelar ni A2s-A5s i bb vs btn-öppning? 3bettar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 Lite intresserad över detta jag också.. tror att jag i nuläget defendar A6s+, 3betar A5-A4 och viker A3-A2. Försvarar jag för lite då gissningsvis? har övervägt att plocka bort dom helt med, faktiskt. det känns som att jag spelar på tok för mycket händer, eller så kan jag inte hantera det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Stämplar ut på 11 svenska k upp idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 oh riktigt sjukt res på 7,5/15 shortstacked, wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Stämplar ut på 11 svenska k upp idag! Grattis! Själv spelade jag bort pengar idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Verkar som mitt nya grafikkort kommer nu i dagarna, ska bli guld att koppla in den andra 20"arn jag har så man får en 30" + 2x20" setup. Fan att man inte kan sova Aja gg ska försöka nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 själv tror jag att man måste/borde spela alla Axs från blindarna om knapp öppnar 3x, kan givetvis vara fel dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 Pizzabagarna förgyller definitivt vardagen: - Vad vill du ha sås på? - Kebaben, tack. - Kebabsås, ok, det fixar vi! Senast: - När stänger ni? - 10-9. - Tio i nio? - Japp. (klockan var då 20:53) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RogerRabbit Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Pizzabagarna förgyller definitivt vardagen: - Vad vill du ha sås på? - Kebaben, tack. - Kebabsås, ok, det fixar vi! Senast: - När stänger ni? - 10-9. - Tio i nio? - Japp. (klockan var då 20:53) Det tar 15minuter/en kvart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 Tror dom går in för ett levla mig! - Kebabtallrik? - Ja. - Har du beställt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 smakligt måltid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Consp, var/vad lirar du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 själv tror jag att man måste/borde spela alla Axs från blindarna om knapp öppnar 3x, kan givetvis vara fel dock. Ska kolla över mina ranger lite. Av någon anledning har jag svårt för att tänka ut exakta ranger när jag inte spelar, så ska skriva ner det under grinden och sedan ta ett kik i HEM! Jag som spelar dom lägre midstakesnivåerna behöver ju btw obv inte försvara blindsen lika mycket, då regsen inte hugger lika mycket efter dom. Det går iofs att exploatera dom åt andra hållet genom att trebetta dom brett så att dom ger bort pengar genom att inte försvara sina steals . Det är fan inte lätt att vara explodonk lolol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Pizzabagarna förgyller definitivt vardagen: "ska du äta här eller i påsen?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Ska kolla över mina ranger lite. Av någon anledning har jag svårt för att tänka ut exakta ranger när jag inte spelar, så ska skriva ner det under grinden och sedan ta ett kik i HEM! Jag som spelar dom lägre midstakesnivåerna behöver ju btw obv inte försvara blindsen lika mycket, då regsen inte hugger lika mycket efter dom. Det går iofs att exploatera dom åt andra hållet genom att trebetta dom brett så att dom ger bort pengar genom att inte försvara sina steals . Det är fan inte lätt att vara explodonk lolol. tycker nog allt man kan ta ett kik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Consp, var/vad lirar du nu? lirar 25 50 svs. I princip inga turrar längre förutom enstaka söndagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 ok. Hu? Sh? Inga Hu-sng's längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 Skippa shoverange helt här och syna av river light istället? Sitter med PRE-FLOP AxSuited folds, OwnedByRiver raises to $8, HERO calls $8, Wingster1 folds, lapas calls $8. FLOP [board cards: ,, ] lapas checks, OwnedByRiver checks, HERO checks. TURN [board cards: ,,, ] lapas checks, OwnedByRiver checks, HERO bets $16, lapas folds, OwnedByRiver raises to $50, HERO bets $305.15 and is all-in Gillar att flatcalla starkare drag, men kom på att jag antagligen inte har så många kvar då jag checkade flop främst för att inte behöva comitta mig mot "lapas" som satt med ~$70 kvar, vilket jag gärna gör med FD med överkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Pizzabagarna förgyller definitivt vardagen: - Vad vill du ha sås på? - Kebaben, tack. - Kebabsås, ok, det fixar vi! Senast: - När stänger ni? - 10-9. - Tio i nio? - Japp. (klockan var då 20:53) Tror dom går in för ett levla mig! - Kebabtallrik? - Ja. - Har du beställt? "ska du äta här eller i påsen?" haha:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 lirar 25 50 svs. I princip inga turrar längre förutom enstaka söndagar. Nick svs =)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 HU-SM ikväll TAGGA!! Consp coacha mig innan pls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Nick svs =)? dozarenko tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 strikt diet på sorkens vis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 strikt diet på sorkens vis! Kebabdieten har ju alltid funkat? Lär dig nya uttryck btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts