Sorkoas Postad 10 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2010 Dinhos dagsform > Kaka efter finalen 2007, alla dagar i veckan. Det går inte heller direkt att jämföra "förlusten" av Kaka med hur mycket United saknar Ronaldo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 10 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2010 Seat 1 is the button Seat 1: chippen12 ( $4984.50 USD ) Seat 2: Aetanal ( $1555.92 USD ) Seat 3: HERO ( $3043.00 USD ) Aetanal posts small blind [$7.50 USD]. HERO posts big blind [$15.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to HERO [ ] chippen12 raises [$52.50 USD] Aetanal folds HERO calls [$37.50 USD] ** Dealing Flop ** [ , , ] HERO checks chippen12 bets [$84.37 USD] HERO calls [$84.37 USD] ** Dealing Turn ** [ ] HERO checks chippen12 bets [$165.00 USD] HERO raises [$510.00 USD] chippen12 calls [$345.00 USD] ** Dealing River ** [ ] HERO bets [$915.00 USD] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 waow Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 OT om bilar:jag tog en ganska sur beat nyligen, jag införskaffade en sprillans ny gubb-bil (volvo v70) då jag har fått en liten bebis att skjutsa runt, så ville ha en stor säker kombi så man får in barnvagn o all annan skit utan problem. I alla fall, beaten är inte bilen hehe... men 2(15mil hade den gått) dagar hann jag ha den innan några snorungar tyckte det var spännande repa upp den =/, sjuka ungar de repade upp hela parkeringen, alla bilar som stod där fick käka feta repningar, vissa hade typ 2,5m lång fuling på sidan osv =( Fick mig att tänka på monsterdialogen i Pulp Fiction. LANCE Still got your Malibu? VINCENT You know what some ****er did to it the other day? LANCE What? VINCENT ****in' keyed it. LANCE Oh man, that's ****ed up. VINCENT Tell me about it. I had the goddamn thing in storage three years. It's out five ****in' days -- five days, and some dickless piece of **** ****s with it. LANCE They should be ****in' killed. No trial, no jury, straight to execution. As he cooks his heroin -- VINCENT I just wish I caught 'em doin' it, ya know? Oh man, I'd give anything to catch 'em doin' it. It'a been worth his doin' it, if I coulda just caught 'em, you know what I mean? LANCE It's chicken ****. You don't **** another man's vehicle. waow Anledning: *fniss* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 there shall be answers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 sb2, jao.. men de har ju rätt. Pappa golvade en snubbe en gång på en parkering då vi var där och gick för att han såg han "key'a" en random porsche där(äldre modeller då detta var vid 90ish). Snacka om att pappa var lika stark som He-Man därefter O_o minns han pratade om att man ger fan i andras ägodelar, är man så jävla avundsjuk så gör man något åt det istället(kamma till skaffa ett jobb etc.) istället för att förstöra.... med facit i hand: Vart tog det mig? Jo pruttandes framför datorn efter en drucken PUCKO 10:09 måndagmorgon ! Så... jag är nog en omvänd "maskros". Jag fuckar upp oavsett omgivning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 there shall be answers Ska försöka jobba in dem senare under dagen. Postade btw handen ovan för att se om ni också hatar spelet. I går blev det bara någon timmes grind då gamesen kändes riktigt kalla. Svängde rejält mot regsen, men slutade upp en tusenlapp typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 edit såg att du inte svarar på d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 zzz nu har datorstolen gått sönder. Någon som kan reka en ny? Skulle helst vilja köpa en sån som jag har redan, men den har gått ur sortimentet. Gick lös för 1800 kr på Mio, så dyrare än så behöver ni inte reka. Edit: Är denna värd priset? http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40103100 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 zzz nu har datorstolen gått sönder. Någon som kan reka en ny? Skulle helst vilja köpa en sån som jag har redan, men den har gått ur sortimentet. Gick lös för 1800 kr på Mio, så dyrare än så behöver ni inte reka. Edit: Är denna värd priset? http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40103100 office kör på sånna vad jag vet, poppis grajndstol köp sånn och få medrigg =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 Jag har en sån, hatar den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 zzz nu har datorstolen gått sönder. Någon som kan reka en ny? Skulle helst vilja köpa en sån som jag har redan, men den har gått ur sortimentet. Gick lös för 1800 kr på Mio, så dyrare än så behöver ni inte reka. Edit: Är denna värd priset? http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40103100 Den är helt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 Äh, det enda som är fel med min stol är att jag inte kan höja/sänka den. Skrivbordet däremot går att sänka. Sjukt omständigt och jobbigt bara att behöva ta tag i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 Satt som ett CP och backade således rakt ut nu. Har riktigt jobbig huvudvärk med. Icke optimala grindförhållanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 härmed unnar jag dig en pokerfri eftermiddag att spendera i soffan spelandes tv-spel och rökandes valfri cannabinoid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 sharing is caring upncoming Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 rökandes valfri cannabinoid sånt håller inte jag på med. Ska regga någon turre sen och därmed tvinga in ett par timmars grind. Får väl spela micro om man är helt värdelös. Pengar är pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 Har den stolen, funkar fint och är prisvärd imo.. Om du ska ha bättre får du plötsligt ge mer än dubbelt så mkt för den typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 Får väl glida förbi PE och testa den då . Har för mig att jag har suttit i den innan, om han nu inte köpt den nyligen. Då var min >>> den. Ska nog ringa Mio och höra om det finns någon sån kvar någonstans på något lager. Kanske kan få rabatt då tom. =) Så alla är överens om att 33-handen suger? Bra i så fall, för då slipper jag förklara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 Den är helt ok +1 på det, den är decent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 den känns okej först men efter 10h i den är det fan inte gött för min rygg iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 den känns okej först men efter 10h i den är det fan inte gött för min rygg iaf Det finns nog inga stolar som kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 yay drog ut popoffer med KK vs AA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 Får väl glida förbi PE och testa den då . Har för mig att jag har suttit i den innan, om han nu inte köpt den nyligen. Då var min >>> den. Ska nog ringa Mio och höra om det finns någon sån kvar någonstans på något lager. Kanske kan få rabatt då tom. =) Så alla är överens om att 33-handen suger? Bra i så fall, för då slipper jag förklara den. Jag skulle gärna vilja höra dig förklara den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Januari , 2010 Rapport Share Postad 11 Januari , 2010 yay drog ut popoffer med KK vs AA! Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts