Haslo Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 Vad hände med hampulito-challengen egentligen? Avslutade ni den eller är den officiellt fortf. igång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 2 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2009 Vad hände med hampulito-challengen egentligen? Avslutade ni den eller är den officiellt fortf. igång? bägge gulade typ, sen kom vi överrens om att köra färdigt på nl200 sen såg jag inte honom på ett par månader. verkar inte som att vi kommer spela färdigt.. en hand från igår i en rätt udda spot. gillar inte riktigt hur jag tar mig till rivern, sen blir jag för nyfiken för att palla vika mot hans riverbet, vilket jag antagligen borde. alternativ linje med samma bräda? 0.5/1 med 100bb effektiva, fi är ny på bordet PRE-FLOP U.C raises to $2, Viiki30 raises to $6, _Impala_ folds, HERO raises to $18, sandranyboe folds, U.C folds, Viiki30 calls $18. FLOP [board cards: ,, ] HERO checks, Viiki30 checks. TURN [board cards: ,,, ] HERO checks, Viiki30 bets $18, HERO calls $18. RIVER [board cards: ,,,, ] HERO checks, Viiki30 bets $25, HERO calls $25. SHOWDOWN Viiki30 shows [ Xx,Xx ] HERO shows [ , ] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 bägge gulade typ, sen kom vi överrens om att köra färdigt på nl200 sen såg jag inte honom på ett par månader. verkar inte som att vi kommer spela färdigt.. en hand från igår i en rätt udda spot. gillar inte riktigt hur jag tar mig till rivern, sen blir jag för nyfiken för att palla vika mot hans riverbet, vilket jag antagligen borde. alternativ linje med samma bräda? 0.5/1 med 100bb effektiva, fi är ny på bordet PRE-FLOP U.C raises to $2, Viiki30 raises to $6, _Impala_ folds, HERO raises to $18, sandranyboe folds, U.C folds, Viiki30 calls $18. FLOP [board cards: ,, ] HERO checks, Viiki30 checks. TURN [board cards: ,,, ] HERO checks, Viiki30 bets $18, HERO calls $18. RIVER [board cards: ,,,, ] HERO checks, Viiki30 bets $25, HERO calls $25. SHOWDOWN Viiki30 shows [ Xx,Xx ] HERO shows [ , ] Vad cbetar du för händer på den brädan? ( om man får fråga så specifikt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 2 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2009 inga alls har inte heller någon checkraiserange Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 vika river? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 inga alls har inte heller någon checkraiserange hm? blir det någonsin 200bb potter när du spelar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 2 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2009 hm? blir det någonsin 200bb potter när du spelar ? fyrbettade potter brukar vara ganska stora redan när man kommer till flop! vika river? kan inte se just vad vi slår mer än KK,TT-99 och ev några kombos KQ/JT. en random lowstakesspelare får nog inte heller in två bets med AK spec ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 fyrbettade potter brukar vara ganska stora redan när man kommer till flop! Ah oj såg inte fyrbet, trodde det var 1/2, ledsen för den. Tycker den är bra spelad då tror jag, men jag är inte så duktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 fyrbettade potter brukar vara ganska stora redan när man kommer till flop! kan inte se just vad vi slår mer än KK,TT-99 och ev några kombos KQ/JT. en random lowstakesspelare får nog inte heller in två bets med AK spec ofta. Håller med om allt förutom att random lowstakesspelare inte skeppar in 2 bets med AK, det tror jag nog. Fast jag tror att de flesta skickar in ett bet på floppen med AK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 Skönt med tentajäveln över. Nu blir det gym, sen grind ikväll! Återkommer med resultat om jag backar rejält! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 Skönt med tentajäveln över. Nu blir det gym, sen grind ikväll! Återkommer med resultat om jag backar rejält! Vilka nivåer spelar du? Skön hijack av dbn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 2 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2009 Vilka nivåer spelar du? Skön hijack av dbn häng med i matchen glenn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 fyfaaaan vad svårt mörkpokersm är. Vet inte ens hur man ska spela gto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 2 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2009 bluffa mycket i början. eller ja, bluffa mycket hela tiden. speciellt i pos! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 tack, bör inte vara några problem detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 Hej dagboken, bakfull idag. hej då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 bluffa mycket i början. eller ja, bluffa mycket hela tiden. speciellt i pos! dom synar ju då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 2 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2009 dom synar ju då. du som suger då väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 du som suger då väl? du säger först att man ska bluffa, sen säger du att jag suger för att jag bluffar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 2 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2009 nej du är kass på att bluffa! doh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 nej du är kass på att bluffa! doh jaha:( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 Vilka nivåer spelar du? Skön hijack av dbn Just nu härjas det mest på 2/4 europeiska texas håll i dom, gränslöst kontantspel. Ibland lägre/ högre beroende på humör eller mängd skola Gymmet gick helt ok, 7 reps på 130kg mark raw. Nu kommer iofs dunderhånen misstänker jag Jaja, blir nog lite grind ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 2 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2009 jag körde 5x5x100kg idag, så du kan känna dig stolt! (även ifall det var larvigt lätt, men har paj rygg ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts