Gå till innehåll

Sorkoas + hangaround - Inge jävla lightweight


Sorkoas

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad hände med hampulito-challengen egentligen? Avslutade ni den eller är den officiellt fortf. igång?

bägge gulade typ, sen kom vi överrens om att köra färdigt på nl200 sen såg jag inte honom på ett par månader. verkar inte som att vi kommer spela färdigt..

 

 

en hand från igår i en rätt udda spot. gillar inte riktigt hur jag tar mig till rivern, sen blir jag för nyfiken för att palla vika mot hans riverbet, vilket jag antagligen borde. alternativ linje med samma bräda? 0.5/1 med 100bb effektiva, fi är ny på bordet

 

PRE-FLOP

U.C raises to $2, Viiki30 raises to $6, _Impala_ folds, HERO raises to $18, sandranyboe folds, U.C folds, Viiki30 calls $18.

 

FLOP [board cards: :As:,:8h:,:Js: ]

HERO checks, Viiki30 checks.

 

TURN [board cards: :As:,:8h:,:Js:,:Qh: ]

HERO checks, Viiki30 bets $18, HERO calls $18.

 

RIVER [board cards: :As:,:8h:,:Js:,:Qh:,:7d: ]

HERO checks, Viiki30 bets $25, HERO calls $25.

 

SHOWDOWN

Viiki30 shows [ Xx,Xx ]

HERO shows [ :Ad:,:Kh: ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bägge gulade typ, sen kom vi överrens om att köra färdigt på nl200 sen såg jag inte honom på ett par månader. verkar inte som att vi kommer spela färdigt..

 

 

en hand från igår i en rätt udda spot. gillar inte riktigt hur jag tar mig till rivern, sen blir jag för nyfiken för att palla vika mot hans riverbet, vilket jag antagligen borde. alternativ linje med samma bräda? 0.5/1 med 100bb effektiva, fi är ny på bordet

 

PRE-FLOP

U.C raises to $2, Viiki30 raises to $6, _Impala_ folds, HERO raises to $18, sandranyboe folds, U.C folds, Viiki30 calls $18.

 

FLOP [board cards: :As:,:8h:,:Js: ]

HERO checks, Viiki30 checks.

 

TURN [board cards: :As:,:8h:,:Js:,:Qh: ]

HERO checks, Viiki30 bets $18, HERO calls $18.

 

RIVER [board cards: :As:,:8h:,:Js:,:Qh:,:7d: ]

HERO checks, Viiki30 bets $25, HERO calls $25.

 

SHOWDOWN

Viiki30 shows [ Xx,Xx ]

HERO shows [ :Ad:,:Kh: ]

 

Vad cbetar du för händer på den brädan? ( om man får fråga så specifikt.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hm? blir det någonsin 200bb potter när du spelar ? :)

fyrbettade potter brukar vara ganska stora redan när man kommer till flop!

 

vika river? :shock:

kan inte se just vad vi slår mer än KK,TT-99 och ev några kombos KQ/JT. en random lowstakesspelare får nog inte heller in två bets med AK spec ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyrbettade potter brukar vara ganska stora redan när man kommer till flop!

 

 

kan inte se just vad vi slår mer än KK,TT-99 och ev några kombos KQ/JT. en random lowstakesspelare får nog inte heller in två bets med AK spec ofta.

 

Håller med om allt förutom att random lowstakesspelare inte skeppar in 2 bets med AK, det tror jag nog. Fast jag tror att de flesta skickar in ett bet på floppen med AK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka nivåer spelar du? Skön hijack av dbn :-)

 

Just nu härjas det mest på 2/4 europeiska texas håll i dom, gränslöst kontantspel. Ibland lägre/ högre beroende på humör eller mängd skola :S

 

Gymmet gick helt ok, 7 reps på 130kg mark raw. Nu kommer iofs dunderhånen misstänker jag :/ Jaja, blir nog lite grind ikväll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...