emilio_15 Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 håller med om att double pro choklad är nöt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2009 Äh, slår till på en påse av varje. Idag gick det tungt på gymmet. Eller, ptja, det blev ett bra pass iaf . Helt slutkörd nu. Men bättre uppladdning behövs helt klart, både i form av vad man äter kvällen innan och samma dag innan träningspasset. Nu på grinden igen efter dusch och kycklingsallad gogo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 om jag vore dig så skulle jag faktiskt skippa shakes (flytande föda) helt under deff (med undantag för precis efter träningspasset, och då ska det va snabbt protte. Bäst i branchen är whey 100). Du kommer få bra mycket mer mättnadskänsla av att tugga maten. Mättnadskänsla är viktigt under långa deffar. En hit är ju Kesella Lätt blandat med funlight. Sure det ger insulinutslag med fakesocker men det sägs att protteshejkar gör det samma. Båda sätten funkar men jag föredrar att tugga under deff iaf. 188kcal i en kesella med FL. cirkus 25g prot som verkar långsamt och tas upp under flera timmar. Perfekt att inta precis innan läggdags. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2009 Nej, fy fan. Är det något jag verkligen inte gillar så är det kvarg. Det har jag tröttnat på helt. Mättnadskänsla kan jag lätt uppnå genom att äta rätt. Grönsaker fyller buken väldigt bra! Blev en mycket bra grinddag, plus sju inköp! En polare kom över med riktigt fint röka, så blev att chilla med en film tills vi fick munchies som vi motiverade med att ta en jävla omväg till Statoil, 4 KM totalt. En korv i bagge och lite chips satt där dom skulle! Imorgon blir det promenad, TVÄTTA och grind, kul lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 om jag vore dig så skulle jag faktiskt skippa shakes (flytande föda) helt under deff (med undantag för precis efter träningspasset, och då ska det va snabbt protte. Bäst i branchen är whey 100). Du kommer få bra mycket mer mättnadskänsla av att tugga maten. Mättnadskänsla är viktigt under långa deffar. En hit är ju Kesella Lätt blandat med funlight. Sure det ger insulinutslag med fakesocker men det sägs att protteshejkar gör det samma. Båda sätten funkar men jag föredrar att tugga under deff iaf. 188kcal i en kesella med FL. cirkus 25g prot som verkar långsamt och tas upp under flera timmar. Perfekt att inta precis innan läggdags. Fast insulinet från fejksockret är väl i princip försumbart? Är väl enormt små mängder som släpps ut när kroppen metaboliserar sockeralkoholerna? Håller dock med om att kvarg + fun light är nötmålet under deff DoublePro är så jävla gott också. Beta-testade det innan. Var pistage och kokos tror jag. Ah, munnen vattnas. Tyvärr för dyrt för min budget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Tjock o´ glad, fu all. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Faaan måste ju våga skjuta den där andratunnan nån gång! JOBBA NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Trist session, rasade 4 inköp på slutet pga några backdörrsfärger som spikades mot mina överpar osv. Spännande att regsen nästan blir sämre ju högre upp man kommer i stakes Slutar 2ke under ai ev och nått 1k upp för dagen, hatar att tappa ett fint plus på flips och turerier från regs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Hej dagboken Grymt skydive idag över north shore på oahu, jävla fränt! Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danka Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Trist session, rasade 4 inköp på slutet pga några backdörrsfärger som spikades mot mina överpar osv. Spännande att regsen nästan blir sämre ju högre upp man kommer i stakes Slutar 2ke under ai ev och nått 1k upp för dagen, hatar att tappa ett fint plus på flips och turerier från regs Är det på prima du kör? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2009 God morgon, Nu tvättas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2009 Tjena, Hur moddar jag mitt PSP Slim? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Tjena, Hur moddar jag mitt PSP Slim? Sätt dig på det! Edit: Ja danka, ladbrokes och även kikat in lite på svenska speleriet på senaste. Dock småfärsk på ladbrokes också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Sätt dig på det! Edit: Ja danka, ladbrokes och även kikat in lite på svenska speleriet på senaste. Dock småfärsk på ladbrokes också. Trodde du var tight men när vi spelade så öppnade du nästan varje hand!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 30 tegel ner och jag har aldrig spelat sämre, god jul alla på svs. Tror jag ska gå tillbaka till spontanpostanden i denna db, att sitta och gnälla över att man skulle kunna vara i närheten av ev eller iaf slippa hälften av de överdrivna setupsen man råkar ut för är inte roligt för någon att läsa. Gl sork + hangarounds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Trist session, rasade 4 inköp på slutet pga några backdörrsfärger som spikades mot mina överpar osv. Spännande att regsen nästan blir sämre ju högre upp man kommer i stakes Slutar 2ke under ai ev och nått 1k upp för dagen, hatar att tappa ett fint plus på flips och turerier från regs Fast det är dem inte. Tror bara du hade "tur" att det antingen var de sämsta regsen som var igång, eller att de hade en dålig dag. Dock kan det vara mer fisk högre upp hyfsat ofta har jag märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Kommentarer på min sushi+lins diet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje44 Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Kommentarer på min sushi+lins diet? Akta kvicksilverförgiftning alá Jeremy Piven Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Sorken kollar på sagan om ringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 så jävla bra rullar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2009 så jävla bra rullar almost 7k posts and still going strong with no sign of weakness Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Tja dbn, haft uppe bord sen kl 11.00, degen ftw. Sett 4 johan falk filmer iaf, tycker dom var bra men inte så bra som alla verkar tycka, over n out! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Back ca 40k sek på blandade sajter idag. Promenad nu och sen käk och kanske mer spel senare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Fast insulinet från fejksockret är väl i princip försumbart? Är väl enormt små mängder som släpps ut när kroppen metaboliserar sockeralkoholerna? Håller dock med om att kvarg + fun light är nötmålet under deff DoublePro är så jävla gott också. Beta-testade det innan. Var pistage och kokos tror jag. Ah, munnen vattnas. Tyvärr för dyrt för min budget. Har faktiskt ingen aning om hur stort utslaget är. Har aldrig satt mig in det där då jag inte är rädd för socker. Bara för att man deffar behöver man inte utesluta snabba kolisar imo. Är ju inget som sparar muskler bättre under proteinsyntesen än kolhydrater och då gärna snabba. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts