Gå till innehåll

Sorkoas + hangaround - Inge jävla lightweight

Recommended Posts

Postad
"Placebokommentaren var faktiskt rätt dum."

Det tolkar jag som det iaf finns något du anser vara fel eller onödigt i min kommentar. Eftersom den är helt korrekt samt enligt mig relevant i diskussionen förstår jag inte hur varken du eller någon annan kan tycka att den är dum eller onödig.

På samma sätt som man jämför olika produkter måste man ju jämföra andra alternativ, till exempel att slopa alla. En detalj jag lärt mig angående min egen träning är att ifall jag inte tar kosttillskott handlar mer av mitt dagliga "träningstänk" om träning istället för att matcha mina för- och efterdrinkar perfekt - vilket i sin tur gör att jag slipper en jäkla massa ångest vilket iallfall jag tycker ökar mitt livs-EV (det ökar framförallt mitt livs-EV mer än att öka mina biccar med 1 cm).

Jag har ingen aning exakt vad du åsyftade eftersom du bara skrev som du gjorde. Eftersom vissa ingredienser i PWO-produkterna bevisat funkar, och vissa andra säkert kan betraktas som enbart flum, så blir det svårt att veta vad du menade. Tyckte bara det kändes drygt, men jag har haft fel förr, som du säkert skulle hålla med om. Som sagt var det inget jag sitter här och är upprörd över i vilket fall :) Jag e luuuugn!

Sen har du absolut en poäng. Ffa märks det på kolo med alla som frågar hundra gånger om man ska ta 8 eller 10 gram EAA före träning, eller om man ska vänta med träningen 28 eller 30 minuter efter att man tagit sin PWO.

Nu tänker jag personligen dock på träning ännu mer än kost/kosttillskott. Eftersom jag inte har några andra hobbies och tänker på poker så lite som möjligt just nu finns det rätt mycket plats över i min hjärna :D

Försöker faktiskt (tro det eller ej) fokusera ännu mer på MAT. Varit lite halvt inspirerande att kolla dokumentärer om Cutler och Coleman och verkligen på riktigt inse hur sinnessjukt jävla mycket de äter...

Kan tyvärr inte förklara varför jag skrivit detta inlägg, vet innerst inne hur sjukt irrelevant det var. Men jag har RIKTIGT tråkigt just nu, sorry alles!

• Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
En detalj jag lärt mig angående min egen träning är att ifall jag inte tar kosttillskott handlar mer av mitt dagliga "träningstänk" om träning istället för att matcha mina för- och efterdrinkar perfekt - vilket i sin tur gör att jag slipper en jäkla massa ångest vilket iallfall jag tycker ökar mitt livs-EV (det ökar framförallt mitt livs-EV mer än att öka mina biccar med 1 cm).

Rätt kul hur folk enligt min mening fokuserar på helt fel saker när det gäller just gymning men nu är jag själv en novis inom ämnet.

"Jag behöver

träna minst 5 pass i veckan för att köra igenom kroppen på ett bra sätt" följt av en arsenal lika stor som mina biccar och fylld med tillskott, metoder, 25k olika övningar och allt annat som behövs till deras vandring att bli den nye Zeb Atlas. Själv så har jag fokuserat på att träna kontinuerligt och inte äta alltför dåligt samt att vara slutkörd när jag går av. För att min kommentar ska ha någon tyngd i debatten, bicepsmått=38cm.

Zeb the man atlas, ursäkta för minikapning

Trevligt att ni ville ha en inblick i hur jag approachar ämnet :) Springa är dock mycket roligare och summan av det hela: tillskott är överskattat om du inte tränar 14 ggr/vecka. //forskare

Postad

Larvigt skön placebo av kreatinet idag :D. Orkade köra många fler set benböj än vad jag hade räknat med då jag kände mig sliten innan passet. 5x90kg, 5x100, 5x110, 5x115, 5x120, 10x100 och 7x100 utan att känna att jag behövde pressa ur mig rejält i något lyft. Körde även avlyft på 150 och 160 för att bli lite van då jag planerat att öka så att jag ligger och kör på runt 150 inom ett par veckor!

Fick riktigt brutala skavsår av bältet som jag inte använt på otroligt länge. Men men, no pain no gain sas.

Postad

Ätäpä

***** Hand 1221812053 *****

50.00/100.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 17 januari 2010 19:57:18

Karin 8 (Vanlig /Cash Game )

Plats 2: O7O74O4353 (12327.52)

Plats 4: FishHater (14708.38)

Plats 3: övningen (13742.31)

Plats 5: DavidDuzak (12301.26)

O7O74O4353 lägg SM 100.00

** Giv **

O7O74O4353 [N/A, N/A]

FishHater [7k, 7r]

övningen [N/A, N/A]

DavidDuzak [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

övningen Lägg

FishHater Höj till 300.00

DavidDuzak Höj till 1000.00

O7O74O4353 Lägg

FishHater Syna 1000.00

*** Flop(Board): *** : [2h, 8k, 8s]

*** Bet Runda 2 ***

FishHater Passa

DavidDuzak Satsa 1200.00

FishHater Höj till 2600.00

DavidDuzak All-in 11301.26

FishHater Syna 11301.26

*** Turn(Board): *** : [2h, 8k, 8s, Kns]

*** River(Board): *** : [2h, 8k, 8s, Kns, 7h]

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 24687.52

O7O74O4353 Lägger mig Vinst: 0.00

FishHater [7k, 7r] Kåk Vinst: 24687.52

övningen Lägger mig Vinst: 0.00

DavidDuzak [Er, Kk] Par i åttor Vinst: 0.00

Postad

Fan vad kall man är IRL, sitter och lirar lite MW2 när helt plötsligt det bara säger "PANG" och TVn dör. Någon som vet hur det ligger till med garanti med samsungs TVs, har en 42" plasma inköpt för snart 2 år sen.

BEAT :/

Postad
Fan vad kall man är IRL, sitter och lirar lite MW2 när helt plötsligt det bara säger "PANG" och TVn dör. Någon som vet hur det ligger till med garanti med samsungs TVs, har en 42" plasma inköpt för snart 2 år sen.

Vadå, den skulle du väl ändå kasta ut snart? :S

Postad

Det är väl bara du själv som vet va du har köpt för garanti?

Normala är väl 1 års garanti och att man sen får köpa till extra om man vill ha längre garanti.

Postad

Tillbaka i Sverige nu efter en väldigt smidig flygresa. Fick iofs all motrigg på ditresan så var kanske inte så konstigt :).

Har känt mig småkrasslig de senaste dagarna men på flyget bröt det ut rejält. Hoppas jag frisknar till fort så jag kan ta upp träningen igen, bara blivit två pass på 15 dagar medan vi var borta.

Postad
Tillbaka i Sverige nu efter en väldigt smidig flygresa. Fick iofs all motrigg på ditresan så var kanske inte så konstigt :).

Har känt mig småkrasslig de senaste dagarna men på flyget bröt det ut rejält. Hoppas jag frisknar till fort så jag kan ta upp träningen igen, bara blivit två pass på 15 dagar medan vi var borta.

Brukar bli så vid längre flygningar. Sliter rätt hårt på kroppen. Jag blir alltid helt förstörd av mina thaiflygningar.

Drick mycket mycket vatten ;)

Postad
"Placebokommentaren var faktiskt rätt dum."

Det tolkar jag som det iaf finns något du anser vara fel eller onödigt i min kommentar. Eftersom den är helt korrekt samt enligt mig relevant i diskussionen förstår jag inte hur varken du eller någon annan kan tycka att den är dum eller onödig.

På samma sätt som man jämför olika produkter måste man ju jämföra andra alternativ, till exempel att slopa alla. En detalj jag lärt mig angående min egen träning är att ifall jag inte tar kosttillskott handlar mer av mitt dagliga "träningstänk" om träning istället för att matcha mina för- och efterdrinkar perfekt - vilket i sin tur gör att jag slipper en jäkla massa ångest vilket iallfall jag tycker ökar mitt livs-EV (det ökar framförallt mitt livs-EV mer än att öka mina biccar med 1 cm).

Stämmer det som någon sa att du tävlat i SL? Var det för STK måhända? Vad ligger pers på?

Och ja, det är jag på kolozzeum :)

Postad
Stämmer det som någon sa att du tävlat i SL? Var det för STK måhända? Vad ligger pers på?

Och ja, det är jag på kolozzeum :)

Vet iaf att han tävlat och att han var jävligt stark.

Du kan leta upp hans gamla dagbok på kolo ;)