Ferna Postad 3 December , 2009 Rapport Postad 3 December , 2009 Hyra och mat pröjjsad iaf, hoppas man klarar December också då, får nog bli några extra timmar vid borden om man ska klara julklapparna Citera
Zecon Postad 3 December , 2009 Rapport Postad 3 December , 2009 [x]Nytt jobb [x]Gått minus på poker ungefär -2000kr [x]Gammal flickvän^^ Nej fan nu blire skärpning, nu när man får lön kan man då iaf ha en bankrulle till lägsta nivån, haha. Någon som rekommenderar sida för bra cggrind på låganivåer? RB är ett plus. Citera
animalplanet Postad 3 December , 2009 Rapport Postad 3 December , 2009 Hyra och mat pröjjsad iaf, hoppas man klarar December också då, får nog bli några extra timmar vid borden om man ska klara julklapparna Det är väl det viktigaste, tak över huvudet och mat på bordet. wp imo Citera
Iggan Postad 3 December , 2009 Rapport Postad 3 December , 2009 Yes.. Men för att tjäna dom pengarna efter skatt på ett "vanligt" jobb hade du behövt jobba 1 år typ så tycker det är ganska värt att ge bort en månad av sitt liv. Nu blir det semester! Ut och resa ett par månader! Värt imo. Sjukt imponerande, de som säger nolife o skit är bara avundsjuka fittor, hade jag kunnat göra det hade jag inte heller tvekan, gl. Citera
finliran Postad 3 December , 2009 Rapport Postad 3 December , 2009 lol +- innan lönehelgen Haha, japp. Såg nån som frågade var lönefiskarna fanns nånstans i en annan tråd. Rätta svaret är CC... Citera
archtila Postad 3 December , 2009 Rapport Postad 3 December , 2009 Yes.. Men för att tjäna dom pengarna efter skatt på ett "vanligt" jobb hade du behövt jobba 1 år typ så tycker det är ganska värt att ge bort en månad av sitt liv. Nu blir det semester! Ut och resa ett par månader! Värt imo. absolut, var race eller? annars tänkte jag bara att man kan chilla lite med sån timlön lol. fattar inte hur man hinner... gör som andra och kör race med en polare =) värt att dela på 200k imo edit: hur många bord körde du samtidigt? Citera
jkkman Postad 3 December , 2009 Rapport Postad 3 December , 2009 Yes.. Men för att tjäna dom pengarna efter skatt på ett "vanligt" jobb hade du behövt jobba 1 år typ så tycker det är ganska värt att ge bort en månad av sitt liv. Nu blir det semester! Ut och resa ett par månader! Värt imo. Helt rätt, vilket bra sätt att ta vara på tillvaron. Två tummar upp Citera
Amutu Postad 3 December , 2009 Rapport Postad 3 December , 2009 absolut, var race eller? annars tänkte jag bara att man kan chilla lite med sån timlön lol. fattar inte hur man hinner... gör som andra och kör race med en polare =) värt att dela på 200k imo edit: hur många bord körde du samtidigt? Vrf polare när han klarar det själv ? Mer värt o ta 200k för sig själv =) Citera
millenille Postad 3 December , 2009 Rapport Postad 3 December , 2009 cirkus $80k upp diverse hu stakes Citera
mr-flow Postad 3 December , 2009 Rapport Postad 3 December , 2009 cirkus $80k upp diverse hu stakes jag misstänkte ju att du var jello i september eller om det var oktober resultat tråden, men han vär väl obannad nu ? Slutar föresten själv mellan breakeven och 1k upp, har transferat så mycket att jag inte har koll Citera
Dead-Inside Postad 4 December , 2009 Rapport Postad 4 December , 2009 Upp småpengar på småspel. Citera
Snygglenn Postad 4 December , 2009 Rapport Postad 4 December , 2009 Upp mer i dec än nov, säger väl rätt mycket om båda månaderna Citera
Recommended Posts