Gå till innehåll

Månadsresultat November 2009


Caroline87

Recommended Posts

  • Svars 111
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

någon som vet när man får sitt RB tillbaka från RedBet? är det den första som den betalas ut?

 

 

och det finns inga sett att se hur mycke man har rejkat på hemsidan längre? har mailat de angående båda frågorna och inte fått något svar tillbaka. de verkar ignorera alla frågor rörande rakeback.

 

+-0 på spelet väntar in rakeback från Redbet nu.

 

Brukar vara runt den 3e, 4e.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är på tiden att PF fixar grafer på det här.

 

Forumnick o årsgrafer. 10itop. Tillttoppen..osv. Folk har ju ändå outat här i trådarna så det lär ju va lugnt.

 

 

Dessutom blir det kul o se hur det ser ut för alla. 3gröna sporadiska månader 09 och sedan 8 icke rapporterade månadsresultat.

 

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är på tiden att PF fixar grafer på det här.

 

Forumnick o årsgrafer. 10itop. Tillttoppen..osv. Folk har ju ändå outat här i trådarna så det lär ju va lugnt.

 

 

Dessutom blir det kul o se hur det ser ut för alla. 3gröna sporadiska månader 09 och sedan 8 icke rapporterade månadsresultat.

 

 

:)

 

välkommen åter om 30 dagar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så du har spelat ca 40% av varje dygn i en månad ink sömn... pritty uncool

 

Yes.. Men för att tjäna dom pengarna efter skatt på ett "vanligt" jobb hade du behövt jobba 1 år typ så tycker det är ganska värt att ge bort en månad av sitt liv. Nu blir det semester! :) Ut och resa ett par månader! Värt imo. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes.. Men för att tjäna dom pengarna efter skatt på ett "vanligt" jobb hade du behövt jobba 1 år typ så tycker det är ganska värt att ge bort en månad av sitt liv. Nu blir det semester! :) Ut och resa ett par månader! Värt imo. ;-)

 

Definitivt värt och förvånad att så få gör det, jag själv klarar inte av det men önskar jag kunde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...