ulaf Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 kanske räcker med o casha ida? Jimmy käkar ju 63,5k euro till frukost. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 ...men lol. Jimmy är ju tuff fish på party poker. Han spelar inte speciellt högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 http://www.pokerstars.tv/poker-video-5156-eptlive.html gogo puni! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Puni vann precis AK mot Jens Thorsons AJ och plockade hem hans 700k. gogoog Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Kan nån länka stream eller liveupdate? Orka leka liksom, när pöbeln kan göra jobbet!!!!!! PuNiiiIIiiIIIIiiiiiIII Edit: Tjena Hans försén! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 mår fan dåligt av att lyssna på hur kommentatorerna spekulerar snygg hold för puni iaf och JAKE jobbar på bra också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Heja Puniments igen. Gör oss än mer avis... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Kan nån länka stream eller liveupdate? Orka leka liksom, när pöbeln kan göra jobbet!!!!!! PuNiiiIIiiIIIIiiiiiIII Edit: Tjena Hans försén! http://www.pokerstars.tv/poker-video-5156-eptlive.html Edit: Osäkert om jag kvalificerar mig inom "pöbeln" men där har du länken iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Tack tack! Kommentatorerna är dumma. Dom har en penis i huvudet och är dåliga på poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Puni ser fräsch ut. Är han nyklippt eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Puni ser fräsch ut. Är han nyklippt eller nåt? punken var väl nyklippt när han klonka i amsterdam? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Secrets revealed. Väldigt old att klaga på kommentatorer btw... edit: juste, HEJA PUUNI! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 punken var väl nyklippt när han klonka i amsterdam? Jag har aldrig gått vidare till dag 2 i en stor liveturre. Jag har aldrig klippt mig. Hmmmmmmmmmmmmmmmmm...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Secrets revealed. Väldigt old att klaga på kommentatorer btw... edit: juste, HEJA PUUNI! +1 skäms lite. Endast pokerkunskapen jag tyckte var sådär. De är okej i underhållningssyfte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 10 millar vore väl OK, lycka till puni (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Jag har aldrig gått vidare till dag 2 i en stor liveturre. Jag har aldrig klippt mig. Hmmmmmmmmmmmmmmmmm...... haahhaha +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
olof86 Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Någon som vill besvära sig och möjligen uppdatera om situationen? Hur många kvar? Klara för idag? Cheers Edit: Ait, nvrmind Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calibrat Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 chad brown verkar helt blåst. vem är han erik tamm btw? jobba vinst puni. har för mig att Erik Tamm är xxx på FullTilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Kollar på EPT:n nu. Är Punabomber kvar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Heja heja Jakob Omarsson och Puni! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 fattar inte vad folk tycker det är för fel på kommentatorerna, jag har precis lärt mig att man ska 4bets-folda AKs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 varför får man bara ljud och ingen bild på ept? har man skitdator eller bör man gå datakurs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 chad brown verkar helt blåst. vem är han erik tamm btw? jobba vinst puni. Inlägget varnat och raderat pga outning // Crappy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 varför får man bara ljud och ingen bild på ept? har man skitdator eller bör man gå datakurs? Jag har samma skitproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts