pokerna22 Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 Puni vidare med 1,3 mille =)=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 Snyggt punani, antar att ni ropade in esset på skånskt manér? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 Stort GL!! (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 Kill em, kill them all Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 jävlar va sjuka priser, gl gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 Puni vidare med 1,3 mille =)=) Någonting säger mig att du har procent. Kan så vara fallet? I så fall finns det något bettigbolag som lagt upp san remo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 glgl! EDIT: ja jävlar vilka sinnessjuka priser 1a plats hade ju inte varit fel tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 Tjena Jimpa hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 härligt PA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 Jobba Pluntan!!! Hur går det för Jakob K? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 Är de andra svenskarna också forumiter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 hittade något ihsp tråden jag inte sett förut.. om detta är en level så säg till nu leoo! Sen att alla internet proffs blir bollade år efter år, hur förklarar du det? Taskig timing? Imo är det stfu sit för att som internet spelare möta riktigt duktiga live cashgame spelare är ritkigt vidrigt. Handen där ivey tömmer mercier tex är ett sånt typiskt läge där alla internet spelare gör bort sig. Tror inte så många här mött den typen av live spelare som ivey, som kanske teoretiskt inte är elit + + + men har känslan, rutinen och framför allt blicken som får dig att vilja byta rum. Kan hur som helst säga att det är sjukt obehagligt och inte alls så enkelt som ni pantade micro fiskar tror som analyserar händer med ett facit, åstadkom nått plz.... Det jag menar mest är att online spelare ofta överskattar site live game extremt. Dock gör det inte så mkt då alla är sämst på att läsa också, men när du väl möter nån som kan. Då kommer det göra ont i plånboken! Tro mej, jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 Tjena Jimpa hur går det? Bra, grisplussar på allt som rör sig såväl som bets mot norinder som på Uno gamesen mot Hagge. Så jävla sjukt idag. Vi nojar som fan hur vi ska komma hem och framförallt när. Sitter på en restaurang, så glider en random människa fram med ett stor jävla plakat och pekar lite snyggt på skylten. Visade sig att han ville fylla på med folk på en buss han hyrt som går raka vägen till köpenhamn. Lite halv goodrun Fick med mig en kontoret deltagare i form av Ekan, även PK var nära men då var bussen redan full Lär plussa sinnes sjuka summor på bussen, en bunke pensionärer och Uno blir fint! GL imorn San remo gänget! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 idag var jag + för månaden ett tag efter att ha sprungit löjligt bra för första gången denna månad. oturligt nog tog jag dock en till session nu och sprang så sjukt illa att det blev tråkigt . fps'ade lite också, vilket gick mindre bra när en duktig reg hade souldread på både mig och leken hela sessionen. blev en del roliga spots dock ongame i år är bara så sjukt förresten. rätt sugen på att casha ut det jag har kvar där och aldrig återvända. backar huuur jag än gör. fort går det också. tur att det finns eurosajter som räddar upp det bara hoppas datorn kommer imorrn, tror det är goda chanser för det skola om 7 timmar nu, skoj heh. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 20 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2010 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Bra, grisplussar på allt som rör sig såväl som bets mot norinder som på Uno gamesen mot Hagge. Så jävla sjukt idag. Vi nojar som fan hur vi ska komma hem och framförallt när. Sitter på en restaurang, så glider en random människa fram med ett stor jävla plakat och pekar lite snyggt på skylten. Visade sig att han ville fylla på med folk på en buss han hyrt som går raka vägen till köpenhamn. Lite halv goodrun Fick med mig en kontoret deltagare i form av Ekan, även PK var nära men då var bussen redan full Lär plussa sinnes sjuka summor på bussen, en bunke pensionärer och Uno blir fint! GL imorn San remo gänget! Meh, monte carlo ju, snåla inte föfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 luppen, hur länge möblerna håller beror ju på hur aggressiv man är och hur ofta man låter pk sova över hemma hos sig. du ligger inge bra till på nåt av det tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Luap. IKEAs nya serie TV-Möbler är riktigt schysst imo. Och den har extremt stor DVD-förvaring ovanför, utöver det, så har jag absolut ingen koll. Minns bara att jag blev sjukt sugen på att byta ut min tv-bänk när jag såg deras nya serie. mvh. svinet. ps. träffade två motalabor i sälen i helgen, varav en kände puni. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Bra jobb på skrivbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Blir spewni rikast i dagboken idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Blir spewni rikast i dagboken idag? ft är imorn antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 ft är imorn antar jag kanske räcker med o casha ida? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 kanske räcker med o casha ida? lol nej, sikket hån Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Dom handlar ju på ikea o åker buss från monaco. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Dom handlar ju på ikea o åker buss från monaco. tror seriöst det krävs vinst eller möjligtvis andraplats för att gå upp i topp heja puni! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts