padrinosftw Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Hahaha, så viktig diskussion om Ben&Jerrys är highstakes eller inte Min input är ju att priset alltid avgör, spelar väl fan ingen roll hur det smakar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Ett meddelande till PK: Skippade min träning idag, sitter här och smäller i mig lite Ben & Jerrys istället. Half baked. OK! Jag åt kycklingsallad förut. Snart ska jag äta lite asiatisk soppa, kan bli riktigt fint faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Woot, häägendass är aldrig bättre än half baked! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Någon som har några nyttiga mattips förresten? Sen jag blivit nyttig äter jag i princip bara kycklingsallad i brist på fantasi men det kan ju vara trevligt att äta något annat då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Någon som har några nyttiga mattips förresten? Sen jag blivit nyttig äter jag i princip bara kycklingsallad i brist på fantasi men det kan ju vara trevligt att äta något annat då och då omelett! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Någon som har några nyttiga mattips förresten? Sen jag blivit nyttig äter jag i princip bara kycklingsallad i brist på fantasi men det kan ju vara trevligt att äta något annat då och då Ben&Jerrys! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Någon som har några nyttiga mattips förresten? Sen jag blivit nyttig äter jag i princip bara kycklingsallad i brist på fantasi men det kan ju vara trevligt att äta något annat då och då tonfisk och sallad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Woot, häägendass är aldrig bättre än half baked! Min expertis rörande bra mat och allmänt livsnjuteri sträcker sig långt bortom dina vildaste fantasier. B&J KAN vara god, i små mängder. Jag sitter inte och fördömmer en glass jag inte ätit. Jag har smakat vartenda smak som saluförs i vårat avlånga land, och ett par smaker utöver det. Priset är inte relevant för hurvida en glass eller någon annar produkt för den delen är bra eller inte. B&J´s innovativa och lite Heston Blumenthal inspirerade blandning av smaker kan som sagt var okej, i små mängder, men överlag är det fail. Kakdeg är gott, glass är gott, men kombon håller inte. Rent smakmässigt håller faktiskt ingen av B&J´s glassar i längden. Sammansättningen av smaker är helt enkelt off, och smakerna tenderar att slå ut varandra. Deras största fel är dock att grundreceptet på glass inte är det bästa. Plockar du bort alla artificiella smaker så återstår en ganska äcklig glass. Dem har duktig personal för marknadsföring dock. Det kan jag ge dem. Någon som har några nyttiga mattips förresten? Sen jag blivit nyttig äter jag i princip bara kycklingsallad i brist på fantasi men det kan ju vara trevligt att äta något annat då och då tonfisk och sallad! +1 Sjukt gott, smidigt och nyttigt. Utesluter du kolhydrater kommer du rasa i vikt och samtidigt vara pigg under viktrasets gång. En annan höjdare är ju rejäla köttstycken. Ryggbiffar, tournedos osv. Med en god sås, en sallad(gärna med färsk chili) är allt som behövs! Köp en köttermometer och ditt kött når oanade höjder! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Kvarg Annars funkar lite kryddigare thaimat väldigt bra. En bulgursallad med vad du vill så länge det inte är onyttigt är riktigt gott det med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Woot, häägendass är aldrig bättre än half baked! Häägen piskar ben&janes varje dag i veckan. B&J är otroligt överskattad, dock gillar jag cookie doughen löjligt mkt men man sitter ju bara och gräver fram kakdegen ur burken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 B&J choclate fudge är så jävla övernuts som det bara går imo! Åt nån vidrig igår dock med vanilj, chokladkross och någon deg som var alldeles för söt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Häägen piskar ben&janes varje dag i veckan. B&J är otroligt överskattad, dock gillar jag cookie doughen löjligt mkt men man sitter ju bara och gräver fram kakdegen ur burken +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Häägen piskar ben&janes varje dag i veckan. B&J är otroligt överskattad, dock gillar jag cookie doughen löjligt mkt men man sitter ju bara och gräver fram kakdegen ur burken Skulle kanske tillägga att den är fin som munchies under det grönas påverkan. Då kan jag uppskatta översötman, men inte annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Som att diskutera fläsk- resp oxfile, att ni orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Sjukt gott, smidigt och nyttigt. Utesluter du kolhydrater kommer du rasa i vikt och samtidigt vara pigg under viktrasets gång. En annan höjdare är ju rejäla köttstycken. Ryggbiffar, tournedos osv. Med en god sås, en sallad(gärna med färsk chili) är allt som behövs! Köp en köttermometer och ditt kött når oanade höjder! Utesluta kolhydrater och vara pigg? Lol, rolig levling Obv kommer man rasa i vikt om man utesluter det och därmed tokstryper kalorierna men pigg blir man verkligen verkligen verkligen inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Låter som att det blir häägen nästa gång man ska lyxa till det med glassen, spännande vilken diskussion det vart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Skulle kanske tillägga att den är fin som munchies under det grönas påverkan. Då kan jag uppskatta översötman, men inte annars. Ja du. Vad smakar inte gott som munchies Munchietips som även PK kan köra på när han är riktigt sugen på något sött är -> Kesella (1%, lätt), funlight jordgubb utan socker och frysna bär&jordgubbar. Blir som pudding.. perfekt som efterrätt och är fettfri. gl punk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Vet inte om det är läge att bli orolig eller vad men jag börjar hålla med gretko farligt ofta BTW, Ludvika: Stesolid, bra skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Ja du. Vad smakar inte gott som munchies Munchietips som även PK kan köra på när han är riktigt sugen på något sött är -> Kesella (1%, lätt), funlight jordgubb utan socker och frysna bär&jordgubbar. Blir som pudding.. perfekt som efterrätt och är fettfri. gl punk Har hört att 7/11s brownies är asfina. Kan vara ett rykte bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Kvarg Annars funkar lite kryddigare thaimat väldigt bra. En bulgursallad med vad du vill så länge det inte är onyttigt är riktigt gott det med Något särskit du tänker på då? Älskar ju thaimat över allting annat på jorden och om jag kan hitta något superstarkt nyttigt som jag kan äta konstant så kommer jag leka hem det här bettet utan några som helst problem. Angående de andra alternativen, gillar inte tonfisk så det är rätt uteslutet.. Har btw tagit bort kolhydraterna och som Meta sa, man är verkligen inte pigg men kommer man över första dippen lär det kännas okej sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Något särskit du tänker på då? Älskar ju thaimat över allting annat på jorden och om jag kan hitta något superstarkt nyttigt som jag kan äta konstant så kommer jag leka hem det här bettet utan några som helst problem. Angående de andra alternativen, gillar inte tonfisk så det är rätt uteslutet.. Har btw tagit bort kolhydraterna och som Meta sa, man är verkligen inte pigg men kommer man över första dippen lär det kännas okej sen. Altså Shahin tog ju upp kvarg (kesella) han med. Med lite fun light så blir det helt ok faktiskt, även om det ju kanske inte är det roligaste an kan äta Dåså, bara att kötta thai. Kryddigt får igång förbränningen och matsmältningen lite oxå glgl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Har btw tagit bort kolhydraterna och som Meta sa, man är verkligen inte pigg men kommer man över första dippen lär det kännas okej sen. Jag ströp tillflödet av kolhydrater helt och efter 3 dagar vaknade jag piggare än jag gjort på många år. Nu är jag inte särkilt aktiv rent fysiskt utan håller mig till raska promernader och ett och annat pinsamt försök till discodans om helgerna, under rusets inverkan förstås. Mitt annars ökända morgonhumör vart som bortblåst under denna tiden och kilona rasade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Något särskit du tänker på då? Älskar ju thaimat över allting annat på jorden och om jag kan hitta något superstarkt nyttigt som jag kan äta konstant så kommer jag leka hem det här bettet utan några som helst problem. Angående de andra alternativen, gillar inte tonfisk så det är rätt uteslutet.. Har btw tagit bort kolhydraterna och som Meta sa, man är verkligen inte pigg men kommer man över första dippen lär det kännas okej sen. Finns ju så jävla mycket gott som även är hälsosamt, inte så svårt. Ät lite mindre portioner bara och byt ut valfri andel av kolhydraterna mot grönsaker så lär man inte gå hungrig. Måste faktiskt reka ett proteinpulver Perfekt för slöa pokerlirare! Jag har provat rätt många och det finns inget som är i närheten av Eiselts Double Pro Chocolate. Kaseinbaserat så det tjocknar litegrann och mättar faktiskt mer än man tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MightyHeatoN Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 Ja, givetvis. Sen är du troligtvis uppväxen på köttfärsås i veckorna och en lite "lyxigare" måltid framåt lördagskvällen. Flygande jakob som avnjutes djupt uppskjuten i den vita skye-soffan framför bingolotto kanske? Herregud, klasskillnaden mellandessa glassar är i klass med en Laphroig och en Grants. Häagen dazs är den bästa massproducerade glassen på den stora internationella marknaden, och det är jag inte ensam om att tycka. Haha skönt med den svenne sterotypen, orkar inte käbbla över glass men anledningen till varför jag skrev det var att all massproducerad glass är sådär. Spelar ingen roll om det är B&J eller Häagen dazs, vill man ha "riktig" och bra glass så får man ta sig till någon glass bar där dom gör sin glass från scratch, dvs färsk. Whatever typ, ha en bra kväll! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 11 Mars , 2010 Rapport Share Postad 11 Mars , 2010 verkar som någon trampade på en öm tå när man ifrågasatte sasas glasskunnande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts