chipsHENKE Postad 12 November , 2011 Rapport Share Postad 12 November , 2011 För att göra saker lite tydligare Ödmjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 12 November , 2011 Rapport Share Postad 12 November , 2011 Lite lustigt att bli flejmad för något man typ är stolt över första gången i tv kunde ju gått sämre Rekommenderas om inte annat för mytomanen de intervjuar som rivit hem exakt varje storvinst på Bingolotto och är till synes oberörd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 12 November , 2011 Rapport Share Postad 12 November , 2011 Haha what, väldigt bra intervju vad jag såg (missade säkert delar när jag spolade över de tillsynes mindre intressanta delarna med de andra människorna). Kudos typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 November , 2011 Rapport Share Postad 12 November , 2011 Haha what, väldigt bra intervju vad jag såg (missade säkert delar när jag spolade över de tillsynes mindre intressanta delarna med de andra människorna). Kudos typ du är så ödmjuk och mediatränad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 12 November , 2011 Rapport Share Postad 12 November , 2011 pundnodda hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 12 November , 2011 Rapport Share Postad 12 November , 2011 Du tycker inte att du framstår som en idiot när du skriver de där? nej? avvägningen man får göra är om det är värt förnedringen att figuera i lokal-tv tilsammans med en vit och trasig bingolotto-vinnare för bucketlistens skull. men om man är smartare än vad man är uppmärksamhetskåt väljer man såklart att stanna hemma. jag tycker dock att rooney skötte sig bra! Mvh Är full i samma lägenhet som Dehman och kände att jag var tvungen att backa upp honom trots att jag egentligen inte bryr mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 12 November , 2011 Rapport Share Postad 12 November , 2011 nej? avvägningen man får göra är om det är värt förnedringen att figuera i lokal-tv tilsammans med en vit och trasig bingolotto-vinnare för bucketlistens skull. men om man är smartare än vad man är uppmärksamhetskåt väljer man såklart att stanna hemma. jag tycker dock att rooney skötte sig bra! Mvh Är full i samma lägenhet som Dehman och kände att jag var tvungen att backa upp honom trots att jag egentligen inte bryr mig Kan tänka mig hur tugget egentligen gick över en öl i minibaren. Detta var den censurerade versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 12 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 13 November , 2011 Rapport Share Postad 13 November , 2011 Bra stök här inne Blev en del lustiga händer, tyckte jag spelade alla bra förutom AJ:n som är fruktansvärt sjukt spelad. Skyller det på de 12k händer som plöjts in tidigare under dagen samt min sessions längd. Men ah du får springa lite bättre nästa gång flugan Förövrigt bra grind denna helgen, 23k händer sen igår! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 13 November , 2011 Rapport Share Postad 13 November , 2011 nej? avvägningen man får göra är om det är värt förnedringen att figuera i lokal-tv tilsammans med en vit och trasig bingolotto-vinnare för bucketlistens skull. men om man är smartare än vad man är uppmärksamhetskåt väljer man såklart att stanna hemma. jag tycker dock att rooney skötte sig bra! Mvh Är full i samma lägenhet som Dehman och kände att jag var tvungen att backa upp honom trots att jag egentligen inte bryr mig PK +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 13 November , 2011 Rapport Share Postad 13 November , 2011 anser att jimmy är bättre än mig, men det skiljer ganska lite, tidigt på morgonen fanns det väldigt få bord och jimmy var den enda reggen som gav action öht. spelar hellre 5 dåliga och 1 bra bord än bara 1 bra =) jag är väldigt ovan vid primas klient så jag sizear fel på 3beten, så det blir helt plötsligt utrymme för 5betsbluffsize. är i poss med J5s, är väl småkallt ändå. tyckte bara det va sjukt att torska så många händer mot samma spelare under en 500 händers sesse. edit: håller med PE i övrigt =) had 2 fypa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 13 November , 2011 Rapport Share Postad 13 November , 2011 här har man en datorfri dag och då passar helvetet på att barka lös i dagboken. Typiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 13 November , 2011 Rapport Share Postad 13 November , 2011 Du tycker inte att du framstår som en idiot när du skriver de där? Tror inte rooneys inlägg var menat som nåt hån flugan, snarare en berättigad fråga, då de flesta nog skulle ranka jimmy som duktigare än flugan. No offence mot flugan what so ever, tycker han är duktig och tror inte jag själv skulle ha edge mot honom HU lite hån är det ju trots allt, han idiotförklarar väl flugis mer eller mindre =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 13 November , 2011 Rapport Share Postad 13 November , 2011 spelar hellre 5 dåliga och 1 bra bord än bara 1 bra =) enkel lösning är annars FM 2012, men respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 13 November , 2011 Rapport Share Postad 13 November , 2011 Det är jobbigare än man tror att prata avpänt med kamera och spotlights i ansiktet. Tycker Rooney skötte sig mycket bra mtp att han knappast lär haft någon uppsjö av rutin från liknande spots. Sen håller jag med om att Rooneys kommentar i okocha vs mrjimmy kan uppfattas som väl hård, men har svårt att tro att han menade nåt illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 13 November , 2011 Rapport Share Postad 13 November , 2011 in before slaktavalls ifrågasättande av huruvida egon är rätt person att avgöra vad rooney menade eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 13 November , 2011 Rapport Share Postad 13 November , 2011 in before slaktavalls ifrågasättande av huruvida egon är rätt person att avgöra vad rooney menade eller inte. Den enda rätta personen att avgöra det lär väl vara Rooney. Tror däremot gör man inte bara i kyrkan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 14 November , 2011 Rapport Share Postad 14 November , 2011 Vad har intervjun med kommentaren att göra? Pokern skulle vara stendöd om alla hade samma "själviska" mentalitet dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 14 November , 2011 Rapport Share Postad 14 November , 2011 Vad har intervjun med kommentaren att göra? Pokern skulle vara stendöd om alla hade samma "själviska" mentalitet dock. Hatar folk som har det argumentet... vi betalar miljoner varje år för att företagen bakom ska dra in fisk. Poker går ut på att tjäna pengar och det gör man bäst genom att vara självisk i pokervärlden. Som tex folk som har argument för att man ska spela anonyma bord på tex prima. Jag skiter ju i om det är bra för nätverket och pokern i helhet. Jag vet att pokern överlever tills imorn oavsett, men jag vet inte om den finns kvar om 10 år. Vilket jag faktiskt bryr mig mindre om. Varför spela 3 random bord när du kan välja 3 med fisk? Kanske flummade iväg, men misstänker att du syftade på något i stil med detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 14 November , 2011 Rapport Share Postad 14 November , 2011 Behållningen av klippet är definitivt killen vid 7:12 in. Han drar en sån jävla lögn, man ser på honom att han nästan tvångsmässigt måste berätta något som är så överdjävligt otroligt att det inte kan vara sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 14 November , 2011 Rapport Share Postad 14 November , 2011 Hatar folk som har det argumentet... vi betalar miljoner varje år för att företagen bakom ska dra in fisk. Poker går ut på att tjäna pengar och det gör man bäst genom att vara självisk i pokervärlden. Som tex folk som har argument för att man ska spela anonyma bord på tex prima. Jag skiter ju i om det är bra för nätverket och pokern i helhet. Jag vet att pokern överlever tills imorn oavsett, men jag vet inte om den finns kvar om 10 år. Vilket jag faktiskt bryr mig mindre om. Varför spela 3 random bord när du kan välja 3 med fisk? Kanske flummade iväg, men misstänker att du syftade på något i stil med detta? Jag tycker det är lite annorlunda från en HU-reg point of view där lobbyn är stendöd men förstår din poäng att det är företagens ansvar att hitta fisk. Om man sätter sin gräns att aldrig spela mot någon man anser bättre än en själv så har man börjat sin resa ner i pokergraven. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 14 November , 2011 Rapport Share Postad 14 November , 2011 Jag tycker det är lite annorlunda från en HU-reg point of view där lobbyn är stendöd men förstår din poäng att det är företagens ansvar att hitta fisk. Om man sätter sin gräns att aldrig spela mot någon man anser bättre än en själv så har man börjat sin resa ner i pokergraven. Tyvärr håller jag inte med alls. Finns otaliga exempel på folk som tjänat extreeeeeeemt mycket pengar på att enbart spela emot svagare motstånd, och gör än idag. Skulle kunna ge ett par exempel bara i Sverige men vill inte outa. Nu när pokern verkligen inte blomstrar längre och är på nedåtgående tror jag, precis som jimmy, att man gör rätt i att bara bry sig om sig själv och att maximera sitt ev, vad det nu må innebära. Men jag tror inte att den "utvecklingen" man får genom att spela emot bättre spelare kommer att ta överväga det ev man tappar genom att spela i tuffare games. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 14 November , 2011 Rapport Share Postad 14 November , 2011 Nu när pokern verkligen inte blomstrar längre och är på nedåtgående tror jag, precis som jimmy, att man gör rätt i att bara bry sig om sig själv och att maximera sitt ev, vad det nu må innebära. Det är ju ett bättre alternativ pengamässigt men jag kan inte hålla mig från den "gyllene regeln" i min online-etikett. Skulle ju kunna segla de sju haven (pokerterm för att campa många siter) med 20 bord per site och stake men skulle inte kunna se mig själv i spegeln efteråt. Säger inte att folk som gör det gör fel och om man tycker att det är okej så ger det självklart bäst avkastning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 14 November , 2011 Rapport Share Postad 14 November , 2011 Rooneys "sågning" är extremt liten i jmf med mr_jimmys givet kontexten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 Det är ju ett bättre alternativ pengamässigt men jag kan inte hålla mig från den "gyllene regeln" i min online-etikett. Skulle ju kunna segla de sju haven (pokerterm för att campa många siter) med 20 bord per site och stake men skulle inte kunna se mig själv i spegeln efteråt. Säger inte att folk som gör det gör fel och om man tycker att det är okej så ger det självklart bäst avkastning. Urk, detta känns som en genomskinlig försvarsanledning ang varför du inte har spelat in mera pengar. Sluta ljug för dig sjäv, spyr på denna posten och d alla som håller med den. Mvh Captain Hindsight Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts