AnteSvante Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 Den där robert är en underlig kuf... Ner till CPH pöjkar! Citera
iamivar Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 Jag är sugen på cph då jag obv blev lite för lat för sundsvall. Funderar på om man ska fixa hotell lr om det är värt å pendla bara... tankar? Citera
AnteSvante Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 Jag är sugen på cph då jag obv blev lite för lat för sundsvall. Funderar på om man ska fixa hotell lr om det är värt å pendla bara... tankar? Hotell lär vara värt, annars så kommer du väl prob ligga hemma och fisa ist? P.S. sitter på tåget till Sundsvall. D.S. Citera
Gäst Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 hahah, skulle bara kika om de var någon som visste vem denna dåre var, han bor här i smedjebacken (1 mil från ludvika) och är ett riktigt riktigt orginal. han älskar poker och allt spel, men nu har han dock en förmyndare som har hand om hans pengar. har ett gäng av hans msn användare blockade, men är polare med honom på fb för att hans statusuppdateringar är en rent nöje att läsa. idag skapade han en grupp om mig, de andra i ordningen tror jag :S lite lätt pinsamt bara. wöööööööööööö Citera
dandelion169 Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 Wow, det här börjat bli rätt sjukt nu. Troligen stuck runt $15k om jag uppskattar korrekt. Orkar dock inte kolla HM. Ser ingen vits i att bli irriterad om det skulle vara värre. Spelar iaf hur bra som helst och sluta finns inte på världskartan. Finns en viss risk för kontogul om det fortsätter gå bra games på 2k, men den får jag ta. Har övergett gräv-playlisten för gråtrunk-playlisten och ett glas finwhiskey står på bordet. Nu kör vi Heja!! Citera
Elitloppet Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 Länk till gråtrunk-playlisten tack. Citera
Luap Postad 11 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2010 ty. Gjord av killen bakom stureplansvackraste.se. Mycket fin kille imo Citera
Luap Postad 11 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2010 Shout-out till alla grisdåliga ongameregs med fisti08, vejsha, nattakitta i täten. Jag längar tills den dagen gamesen blir aningen sämre så ni sakta men säkert blöder bort alla pengar ni har bumhuntat in de här åren. Då ska jag skratta och håna er, helst live. Drömscenariot är om ni går och tar livet innan dess, men det antar jag inte att ni har självinsikt nog att göra. Skär kuken av er era vidriga jävla grispuckon som aldrig har fått en näve utan att slakta den helt. Ni är så jävla värdelösa och jag hoppas verkligen att ni inte ska inse det i tid. Nu är det paus för att bli av rövtilten. Blir nog 1h kondition på gymmet bara för att bestraffa mig själv lite. Citera
Tottyville Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 Shout-out till alla grisdåliga ongameregs med fisti08, vejsha, nattakitta i täten. Jag längar tills den dagen gamesen blir aningen sämre så ni sakta men säkert blöder bort alla pengar ni har bumhuntat in de här åren. Då ska jag skratta åt er, helst live. Drömscenariot är om ni går och tar livet innan dess, men det antar jag inte kommer att hända. Skär kuken av er era vidriga jävla grispuckon som aldrig har fått en näve utan att slakta den helt. Nu är det paus för att bli av rövtilten. Blir nog 1h kondition på gymmet bara för att bestraffa mig själv lite. +1 på det här, givetvis riktat till Alla vidriga bumhuntregs. men speciellt gentemot de som började tidigt med poker, rushade till höga nivåer och suttit där länge och blivit rika men fortfarande suger stenhårt. hoppas att egot håller dem kvar så de inte kliver av gejmsen innan de gulat. Citera
pezdawg Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 +1 Ligg där i era pengahögar och skäms tamefaaan. oh wait... Citera
Tottyville Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 +1 Ligg där i era pengahögar och skäms tamefaaan. oh wait... oooh wait.... de som orkade lära sig mer än att bara bumhunta idioter har större högar med pengar. Citera
DavidDuzak Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 finns det några bra regs på ongame? btw, kom på en liten festlig sak igår, kallar istället ongame för ongay nu haha. Citera
Alfredo__ Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 kom på en liten festlig sak igår, kallar istället ongame för ongay nu haha. lol det anspelar på att ongame skulle vara homosexuella genom att byta ut ordet game mot gay, det är roligt Citera
mr-flow Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 lol det anspelar på att ongame skulle vara homosexuella genom att byta ut ordet game mot gay, det är roligt :lol: Citera
Luap Postad 11 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2010 Fyfan vad värdelös jag är. Inte ens kan man vinna på starcraft :S Nu blir det karatefylla på kth (är tydligen ngn stor sittning igång). Folk snackar om mörk kostym som dresscode. Fuck that. Jag tänkte ha en vit t-shirt med en stor jävla kotte på. Ses på andra sidan Citera
GG Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 Wöööööööööö wats bäst på poker i dalarna wööööööööööö Citera
okocha Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 Kom 2 I Pokerstars Tunering 9 Februari Pokerstars Citera
DrClemetnz Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 Gretko är Pokerstars nya stjärna http://blogg.expressen.se/gamblers_vardag/ Citera
DavidDuzak Postad 11 Februari , 2010 Rapport Postad 11 Februari , 2010 Gretko är Pokerstars nya stjärna http://blogg.expressen.se/gamblers_vardag/ wow, hatten är inte den som delar ut rosor hur som helst Citera
Recommended Posts