nutshellcracker Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 nu vet jag inte vad du syftar på och det var inte heller mig du fråga men standard är att tänka "det är nästan alltid esskneckt" Ja, eller kanske 15-20 andra händer som finns i Fis range i det läget. Seriöst undrar jag vad man tänker i det läget, jag menar jag vet vad jag tycker på de kalle-anka nivåerna jag spelar, men det bör väl kännas skapligt annorlunda om det är det läget... Ace-Jack känns väl ändå helt okej att Fi vänder upp där? Citera
KungKroon Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Nån som lirar Rat on a Skateboard på iphone? 31a i världen atm Citera
RoopzY Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Har blivit ett par rat on a skateboard sessioner kan jag säga Utgår ifrån att det är basketboll banan som gäller? Vilken score talar vi om för att vara 31:a i världen? 650 trakterna? Äger själv ingen hightech tele men har på ett hetsigt vis uppmuntrat andra att downloada, med oväntat lyckade resultat. Btw så undrar jag om det är ni 3k människor som givit upphov till den humoristiska versionen av mvh? isf tack, den har skapat mycket glädje i en annars dyster tillvaro. mvh Citera
KungKroon Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Har blivit ett par rat on a skateboard sessioner kan jag säga Utgår ifrån att det är basketboll banan som gäller? Vilken score talar vi om för att vara 31:a i världen? 650 trakterna? Äger själv ingen hightech tele men har på ett hetsigt vis uppmuntrat andra att downloada, med oväntat lyckade resultat. Btw så undrar jag om det är ni 3k människor som givit upphov till den humoristiska versionen av mvh? isf tack, den har skapat mycket glädje i en annars dyster tillvaro. mvh Yes! 615 ligger rekordet på Ang hela mvh-grejen bör det väl ha varit vi eller Office som började. Mina två cents lägger jag på emop1 eller gg. Mvh run it twicenhower1 Citera
okocha Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Ang hela mvh-grejen bör det väl ha varit vi eller Office som började. Mina två cents lägger jag på emop1 eller gg. min gissning blir också GG, som hån och/eller hyllning till mvhsorken och/eller mvhdavid mvh kroonblom90 Citera
Teh_MoUsE Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 lägger mina två cents på NiklasVegas som skapare till mvh mvh fyracentsdelatmedtvå Citera
b0bb4n Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 de är gretko! EDIT: nån som vet vart sorken har tagit vägen? å pinnen? Citera
KungKroon Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Nån som vill ligga? Löjligt sugen atm Mvh hot and spicenhower1 Citera
NikLasVegas Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Som självutnämnd talesman för theofficese vill jag tyvärr påstå att vi inte har någon del i mvhgrundandet... Mvh, TheOfficeSE Citera
Elitloppet Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Rätt säker på att det började på pokertomtarna genom att en person alltid signerade sina inlägg med Mvh följt av sitt namn, och att folk sedan tog efter den trenden, om än lite mindre seriösa i sitt MVH:ande Kan ha helt fel dock! Citera
inho Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 Nån som lirar Rat on a Skateboard på iphone? 31a i världen atm Börja med skiten idag, har typ 215 som rekord. Satt faktist och funderade samtidigt om det va någon hype på den här skiten med som unicorn attack, nu blev det genast roligare Vad har du för score? Citera
ulaf Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 kroon att du kommer så sjukligt högt i alla dom där spelen måste ju innebära att du har mycket mycket MYCKET större möjligheter i verkliga livet för att slösa tid på dom där spelen! sån galen talang! är seriös! Citera
Watoz Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 Rätt säker på att det började på pokertomtarna genom att en person alltid signerade sina inlägg med Mvh följt av sitt namn, och att folk sedan tog efter den trenden, om än lite mindre seriösa i sitt MVH:ande Kan ha helt fel dock! Facit som vanligt. Allt började ju som sagt väldigt seriöst från en person. Citera
Leooo Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Översettad två gånger på 15 min på 50-100 fullstackat. Första floppade jag set, han turnade. Andra turnade jag set, han rivrade. Fezt :S:S EDIT: För övrigt entablar jag också. Citera
-PK- Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Mtp att pokern går skit för tillfället har jag börjat lira COD Black ops på xbox live. Jag är fortfarande rätt nära värdelös och alla som sitter och hamrar live är ju allt som oftast megabra så vore skoj att möta några härifrån någongång för att se om man har mer att hämta då Citera
fsista Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Sjukt att när jag väl får credit för någonting, så är det inte för det jag sagt i börstrådar eller dollartrådar (hej djens!) Mvh David Citera
Recommended Posts