Luap Postad 8 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipsHENKE Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 Eftersom du var här inne och skrev Leo. Fin dag! Rekorddag eller? Topplistan och allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 hejhopp, nu bär det av mot miami! ska bli extremt skönt att komma iväg från vidriga skåne gällande såväl väder som rigg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 Tittar på Vem kan slå Filip och Fredrik, fick din familj inte vara med KungKroon? Ni var väl på casting för det om jag inte missminner mig! Vi blev kallade till casting, men alla utom jag och min brorsa fegade ur, så vi åkte inte ens dit :S:S Typ det sjukaste i världen att missa en sån grej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 Vet inte om jag har påpekat det innan, men punkten i gretkos nick kan vara det bästa som hänt PF. gretko. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 Vi blev kallade till casting, men alla utom jag och min brorsa fegade ur, så vi åkte inte ens dit :S:S Typ det sjukaste i världen att missa en sån grej Aha trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 luap sa de något på senaste ongame-mötet om varför de tagit bort nl2k på ongame? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 Jävlar vad liv det kan komma ur att jag whinar på lite highstakesHU... Tyckte endast att det var lustigt att du kallade mig bumhunter när du nekade mig action. Men men, nu förstår jag! Tack för att du redde ut vad du gjorde förr i tiden istället för att spela en sopa som mig För övrigt, stiligt månad. Btw, what's up with the knives? Wait and bleed obv Eftersom du var här inne och skrev Leo. Fin dag! Rekorddag eller? Topplistan och allt! Det var en mkt fin dag, men hade en 75k€ dag förra dec när euron var nästan en krona starkare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 8 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 Man vet att det fest när Luppens hjältar börjar prata freerolls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 mm verkar som swongsen på nl10k tar hårt på "proffset" som handlar på walmart... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 Jag ser nl2k? EDIT: Aha HU Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namlleh Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 Saknar rustning o svärd, jagar drakar i sin egen värld... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 det är roligt i amsterdam. main idag. gl på emoptouren! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 Wait and bleed obv Det var en mkt fin dag, men hade en 75k€ dag förra dec när euron var nästan en krona starkare! Nar vi anda ar inne pa amnet, haft 3back dagar over detta sista tva manaderna. Wait, fuck var ingen brag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 Fuck edits, gl till alla i Amsterdam, ex Rooney om han ska dit. Alla som inte tycker Avatar e den franaste filmen nagansin koper jag en billaat ner till Laos och spoar skiten ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 Fuck edits, gl till alla i Amsterdam, ex Rooney om han ska dit. Alla som inte tycker Avatar e den franaste filmen nagansin koper jag en billaat ner till Laos och spoar skiten ur. Sämsta skräpet jag sett. Punkt. (Tar gärna lite spö för att komma ner till Laos) ((Tycker verkligen att den filmen är brutalt dålig)) edit: (((Vet iofs inte vad en billaat är för något))) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 Saknar rustning o svärd, jagar drakar i sin egen värld... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 finns liveupdate från AMS och isf vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 GL till gänget som lirar amsterdam turren! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 Träffade 3 svenskar på wynn i macau idag. En kille som tydligen visste vilka wat0z och emop1 var för han har kikat runt i den här dagboken. Skojj. Fick ett armband och ett guldkort med budda på av en munk när jag gjorde en donation till ett tempel. Det skulle ge mig lycka och visst fan funkar det. Springer vidaree. Sen frågar alla om jag är buddist när jag lägger buddan på korten under hand, efter att ha svarat nej första gången har jag numera börjat säga ja såklart. Mvh limpsynar 82s utg på fullringbord och dricker grönt té Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 finns liveupdate från AMS och isf vart? http://www.ams.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 finns liveupdate från AMS och isf vart? http://nl.pokernews.com/live-reporting/master-classics-of-poker-2010/main-event/#post-185469 op nederlands men det är ju ungefär som skånska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts